@Zora: ja ik heb een eigen paard. Is nu best wel eens lastig. Mijn vriend mag nog steeds niet veel doen i.v.m. zijn ongeluk (nog half jaar revalideren) maar gelukkig heb ik een hele lieve pappie die 'm regelmatig voor me uitmest als ik het niet trek. Daarnaast rijd er nu een meisje van stal op zodat ik me daar ook geen zorgen over hoef te maken. WIl binnenkort wel weer een beetje gaan rijden hoor, maar dan gewoon lekke rop het gemakje. Beetje stappen of rustig aan draven, maar niets overhaast.
@ Zora, ja het zou inderdaad een dure grap worden dan.. Hahaha mijn banner is toch makkelijk, CD staat voor Cyclus Dag, en 13 voor de dag waar ik nu op zit... Ik wacht nu rustig af op mijn eitje.. Als ik weer een cyclus heb van 38 dagen heb ik over een week mijn ei.. En ik kan inderdaad ook merken aan mijn borsten wanneer ik mijn eisprong heb.. Dus hopelijk deze maand ook! Wacht er geduldig op
Volgens mij is er geen weg meer terug hoor. Zoals ik al eens eerder voor Rox heb gezongen.... Vluchten kan niet meer.... Ik zou niet weten hoe... Vluchten kan niet meer.... Ik weet niet waar naar toe!
Hoi allemaal, ik ben nu 2 weken overtijd en heb last van zwangerschapsklachten. Ik was 3 maanden terug gestopt met de pil en was netjes ongesteld geweest eerst tot ik twee weken terug ongesteld had moeten worden. Ik heb een paar keer met maandverband rondgelopen denkende dat ik ongesteld werd maar er gebeurde niks! Ik was voor mijn pil gebruik altijd netjes omde 4 weken ongesteld dus het lijkt me sterk dat me lichaam me indesteek laat.. Durf geen test te doen ! Zit iemand indezelfde situatie als mij?!?! Iedereen heel veel succes toegewenst..!
meiden, moet even spuien. ik mag mij wat betreft de bruiloft van mijn broertje van mijn moeder nergens mee bemoeien. dat doet zij dus wel en verteld dat natuurlijk aan mij. zo wil mijn broertje de receptie en fesst bij mijn ouders thuis doen. maar goed ze komen op 62 mensen 's avonds dus...dat gaat niet. denk ik mee te kijken ook voor vervoer en zo dus ik die links naar mijn moeder sturen per mail. krijg dus echt zo iets terug van: ze hebben al gekeken! oke primna, ik doe niets meer! moest hete even kwijt. heb een beetje dubbel gevoel
Steenbokje, lekker laten gaan! Ik zou me er niet druk om maken. tuurlijk is de reactie van je moeder een beetje lullig en je hebt er goede bedoelingen bij. maar je hebt het aangeboden en maken ze er geen gebruik van, hebben ze lekker pech! Pacifier, onder die test kom je niet uit meid. gewoon eentje doen!
Ja ik zal er toch echt aan toe moeten gaan geven die test! Maar wat denken jullie? ik heb last van : Ongie achtige buikpijn afentoe rugpijn lichtelijke misselijkheid hoofdpijn duizelig soms borsten voelen gespanne en lijke iets groter ik moet oogdruppels gebruiken me ogen steken soms en zo droog! Ben moe als ik om 2 uur smiddags inde auto zit kan ik me ogen niet open houden zo moe ben ik (gelukkig rij ik niet!) Ik voel me heel anders ben best angstig, down en onzeker ik heb me toch veel dorst! ik denk steeds dat ik ongesteld ga worden maar er gebeurd niks vooral savonds heb ik het gevoel zwanger te zijn heeeel raar is dat! alvast bedankt en wens iedereen veel succes toe
@rox: ik wil je ook vast heel veel succes wensen met je bevalling voor het geval je snel aan de gang gaat1 @pacifier: het zou best eens kunnen meid! waar wacht je nog op?! testen! liefs rebbel
Blondsteenbokje vertel anders aan je moeder dat je het nietzo leuk vind en dat jeje er vervelend bij voelt dat ze zo doet tegenover jou. lucht misschien op en misschien doet ze het onbewust dan begrijpt ze je beter. Groetjes
doe even een testje. je zal hem makkelijk nu al kunnen doen. dan weet je het zeker. mocht het nou niet zo zijn, dan zal ik toch even langs de huisarts gaan hoor
meiden, ik voel mij niet zo door haar op merking hoor. dat moet ze zelf weten, dan trek ik mijn handen er van af. ook best. nee ik voel mij zo omdat ik ook graag wil trouwen. het voelt gewoon raar dat ik door omstandigheden daar nog niet sta en mijn broertje, die jonger is dan mij dat wel heeft. ik heb andere doelen in mijn leven nu en dat voelt raar. van ons 4en ben ik straks de laatste terwijl niemand dat ooit had verwacht snap je...en ze waren letterlijk aan het vechten over wie zijn getuige ik zal zijn. dus van mijn broertje of van mijn schoonzusje en nu hebben ze dus totaal andere mensen wat ik via mijn moeder moet vernemen dat soort dingen.
Inderdaad Steenbokje niet te veel van aantrekken. Jij hebt je best gedaan. @ Pacifier ik zou gewoon even een testje doen. @ Ikdus...natuurlijk CD= Cyclus dag dat ik daar zelf niet opgekomen ben hahaha
Blondsteenbokje, jouw tijd komt ook nog wel. Ik begrijp wel goed dat het voor jou heel dubbel voelt. Maar probeer er niet te veel over in te zitten meid. Knuffel.
nee doe ik meest van de tijd ook niet. ik hoop 30 juli daar te staan op zijn engels (met hoed enzo) en een band om me buik met de tekst: mijn oom en tante trouwen vandaag