pacifer gewoon testen wie weet ben je wel zwanger super toch?/ ohh ja ik werk nu bij een soort call center maar dan outband en inband verkoop en soms helpdesk echt ik kwam daar en heb nu 2 dagen gedaan en is helemaal mijn ding. en de verdiensten liegen er ook niet om...heb het tankstation met een breede lach vaarwel gezegd voel me er nu al thuis en heb echt zin in maandag verder hoop ik dat ik nu er wat rust is toch snel wel zwanger mag worden, vandaar dat ik de scholing van een week ook ga doen....ik kan dan namelijk de laatste 2 maanden en evt een jaar na de bevalling thuis werken, word alles hier verzorgd dus ik ben heeeeeelemaal blij2008 word inderdaad misschien hihi mijn jaar
hihi zou leuk zijn! @steenbokje: dat is idd een leuke zeg! ik hoop voor je dat je straks zo'n band kan dragen! liefs rebbel
ben ik echt van plan! dan heb ik meteen de hele familie in een keer gehad dus kan niet missen toch? en als ik het al eerder weet zeg ik het eerder maar doe ik het alsnog.
steffie: klinkt helemaal te gek he, heel veelm plezier en succes volgende week! Rebbel: ik heb nog 7 maanden denk ik maar
nee gewone testen maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op komt een beetje omdat ik gisteren die overleden oom heb gezien en gevoeld. net alsof die nu afscheid ging nemen omdat hij zijn missie heeft voorbracht...zo iets kreeg ik over me heen zeg maar. ach we zien wel. we gaan vanavond weer klussen
Hi meiden, Dacht kom maar weer eens kijken. Ik mag inmiddels naar ronde 6. En denk ook wel straks naar ronde 7. Mag deze maand niet zwanger worden omdat ik de 10 onderzoek krijg. Uislag uitstrijkje was pap 3a
Ik heb ongeveer een maand geleden een uitstrijkje moeten laten maken omdat ik 14 dagen bloede en toen ongi ben geworden. Daar heb ik op gisteren de uitslag van gehad. En bovenstaande kwam er dus uit. Niet echt leuk dus.
Hoi hoi, Wow zijn we alweer zolang bezig aan deze topic, dat de eerste dame al gaat bevallen. De tijd vliegt zeg. Rox: Ik wens je in ieder geval heel veel succes met de bevalling en dat je dan maar lekker kunt gaan genieten van de kleine. Ik ben al in behandeling bij de gyn. Heb een goedaardige tumor op/aan/in mijn hypofyse, hierdoor is mijn hormoonhuishouding een beetje erg van slag. Slik nu Dostinex, deze verkleind de tumor en zal er voor moeten zorgen dat mijn hormoonhuishouding weer gaat verlopen zoals het hoort. Moet ook mezelf laten onderzoeken bij de neuroloog en oogarts, omdat de tumor nog meer klachten kan geven, behalve de klachten die ik nu ondervind van het niet ongesteld en of zwanger worden. Door de Dostinex heb ik nu elke dag hoofdpijn en ben ik super draaierig en heb niet zoveel eetlust (maar dat vind ik niet zo heel erg ) Ben nu ruim een maand bezig met de Dostinex, maar merk er wat betreft mijn hormoonhuishouding helemaal niks van. De gyn, had al wel gezegd dat het niet gelijk na een week zou helpen, maar mijn geduld raakt toch al wel een beetje op moet ik zeggen. Ach ja je moet er toch iets voor over hebben he. Groetjes Taby.