Sterkte de 10e MupKuh met de operatie. Taby, vervelend hoor en dat geduld raakt idd op een gegeven moment wel op. Dat kan ik me heel goed voorstellen. Zo ik ben weer thuis van een dagje werken in Utrecht. Liefje heeft gelukkig lekker eten gehaald, verse lasagne van de slager, dus dat kan zo huppa de oven in.
Spannend Rox. Mupkuh: veel succes. Taby: hopelijk komen er niet meer klachten uit de rest van de onderzoeken.
Wat het precies is weet ik niet, maar het heeft te maken met een verhoogde kans op baarmoederhalskanker.
Hey Rox ik wil je ook nog een goede bevalling toewensen meid! Het komt nu wel erg dichtbij.Zie je er tegen op? Ik zie er soms best wel tegen op maar aan de andere kant laat ik het lekker over me heen gaan, en van een beetje pijn gaan we niet dood. haha. Je moet maar zo denken dat het positieve pijn is haha wat een larie ben ik aan het verkondigen.
hoi dames de komende maanden lig ik helaas even uit de roulatie maar het is voor een goed doel, ga niet weer aan de pil maar we gaan een condoom gebruiken zodat ik niet met de bruiloft of hoogzwanger loop of moet bevallen, zodra dat gevaar geweken is gaan we weer vrolijk verder met oefenen, dus zal hooguit een maandje of twee a drie zijn. baal er wel van maar is helaas niet anders _________________
hier alles nog steeds opoe vrij... spannend dus.. voel van alles.. maar geef er nog maar niet aan toe.. niet te veel hopen nog
Dag dames, Iedereen een goede jaarwisseling gehad? Hier is alles prima, ook in de liefde Vorig weekend een nieuwe jas geshopt en komende week nog wat kleding halen. Heb mn kledingkast maar eens opnieuw bekeken en wat weggedaan, dus dat moet weer aangevuld worden he Verder wat spulletjes voor in huis gekocht, ben nog druk op huizenjacht. Nog geen eigen plekje kunnen vinden helaas. @Rox, veel succes met laatste loodjes he !
Dankjewel meis, nee ik zie er niet tegenop hoor. tuurlijk zal het pijnlijk zijn maar ik ben wel wat gewend hihihi. bovendien ben ik in 10 min bij het WKZ dus daar maak ik mij ook niet druk over. Enneh, ik wist waar ik aan begon toen ik stopte met de pil toch? Rebbel, hier nog geen weeen of gebroken vliezen hoor meid. Zit er wel stiekum op te hopen! Zodra er iets begint kom ik het melden!
hihi helaas mn pendel zal het niet redden ben ik bang! maar daar gaat het ook helemaal niet om, als alles maar gewoon helemaal goed gaat! en dat zal vast wel! succes meid! liefs rebbel
hey meiden morgen vroeg dag voor mij, maar heb er echt zin in, denk dat ik iets minder hier zal komen, eens even rust nemen, maar zal regelmatig eens komen lezen knuffels mij
Weer zo rustig hier vandaag, waar komt dat door? Ik ben net terug van een uurtje spinnen en nu lekker lui op de bank vanmiddag. Boek lezen, beetje zappen. x
Lekker Mieke zo'n lui dagje, lees ze meid! Ik heb vanmorgen beneden alles gepoetst, want we hadden gisteren de verjaardag van mn mannetje, was heel gezellig alleen ik had heel de avond een ontzettende pijn in mn maag en buik, mn darmen gingen goed tekeer, ik denk dat de beeb ruimte aan het maken was en tegen mn ingewanden aan het duwen was. Ik heb het net even aan de vk gevraagd hier op het forum wat het kan zijn. Groetjes Minnie
Hoi allemaal, Gisteren een drukke dag gehad dus helemaal geen tijd gehad om online te zijn. Vandaag voor mij ook een luierdag. Hang nu lekker op de bank en heb super lang uitgeslapen vanochtend. Heerlijk. Fijne zondag meiden. Liefs Zora
nou het is idd erg rustig hier zeg! wij zijn vandaag lekker ergens gaan lunchen en daarna nog bij familie op visite geweest, vanavond lekker uit eten met vrienden! liefs rebbel
minnie, je BM maakt nu een groeispurt vandaar die pijn. is op zich niet erg, het is een grote spier die tegengas probeert te geven. je mag gewoon een paracetamol pakken als dat nodig mocht zijn.