Wahahaha! Ik zie het al helemaal voor me. Heeft hij net de sleutel in het slot, en dan wordt hij ineens besprongen. -Proest-
He Daisy, klinkt nog steeds goed bij jou. Ik zie dat je je banner weer hebt aangepast. Mag ik vragen waarom? Hoe is je temp? Bij mij voel ik nog steeds steekjes in de buurt van mijn schaambeen en gister en eergister echt een weeig gevoel in mijn onderbuik. Mijn temp was gisteren ineens een stukje lager. Innesteldip hoop ik. Klopt dan ook met mijn onderbuikgevoel van gister. Vandaag weer 0,1 hoger. Blijft nog steeds boven het kruis. Maar is niet echt heel hoog.
Hey allemaal.. ik lees al een paar dagen mee en wilde nu toch ook wel mijn verhaal even kwijt.. Ik ben 21 jaar en heb net voor oud en nieuw met mijn vriend besloten te stoppen met de pil. ik had net die dag de laaste geslikt dus de rest verdween in de la. 1 keer ongi geweest en daarna was het gelijk raak. dit was in januari. Ik ben naar baby vision geweest voor een termijn echo en we konden het vruchtje al zien en het hartje klopte ook al. Ik was toen ongeveer 6 weken en 4 dg. 6 weken later kreeg ik bloedingen en zo heftig dat ik eigenlijk gelijk wist dat het fout zat. heb dus ook een miskraam gehad. Nu is dit een maand geleden en ben ook weer een keer ongi geweest mijn cyclus was toen 21. Ik wil zo graag weer zwanger zijn. maar ben ook weer heel erg bang er voor. ik weet ook niet of ik wel met de juiste groep zit te lezen en nu te schrijven maar moest het even kwijt. En jullie meiden.. ik weet zeker dat dit clubje snel kleiner wordt en dat iedereen zwanger is van een gezonde blije baby. Sucses met klussen waar je na het stoppen met de pil inderdaad veel meer zin in heb haha.. Liefs Esmaralda
Temp. is stabiel. ik zal vanmiddag kaartje plaatsen (wanneer ik thuis ben). Banner aanpassen heb ik inderdaad teruggedraaid, omdat ik zo wel mezelf voor de gek zit te houden. Ik weet alleen dat mijn cyclus de vorige keer 27 dagen was. De voorspelling van FF is nu 28 dagen, misschien moet ik hem daar maar opzetten. Dus ik weet het niet meer. Maarreh. onze gezamenlijke testdag blijft gewoon lekker staan hoor . Heb ik een goeie smoes om niet te vroeg te willen testen, en ik vind het een leuk idee, vandaar .
Gelukkig Ik vind het trouwens nog zolang duren! Ik moet wel veel werken gelukkig en krijg visite deze dag en volgende zondag, dus ben ik dan gelukkig een beetje afgeleid. Mijn moeder was gisteren even bij me. Ze vertelde heel enthausiast dat ze een ooievaar had gezien onderweg. Lachen.. (ze weet wel hoor dat ik met de pil ben gestopt) Ik vond het wel grappig dat ze even een toespeling maakte op het zwanger worden. Ze zei het toen ik even naar de keuken liep en toen liep ze me even achterna. Op gehoorafstand van mijn pa en vriend.
Hee hallo dames, alweer zoveel post erbij, altijd zo leuk om te lezen. Bij mij is het bloeden ( voor zover ik het zo kan noemen, die druppeltjes) weer helemaal gestopt sinds gisteravond.... dus alleen dag 20 en 21 geweest, ik vind dit zenuwslopend! Zal ik ook de 29e testen? als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk! liefs laura
ik doe met jullie mee, 4 mei was ook mijn eerste dag van de ongi, mijn cyclus is 32 dagen, dus op 5 juni kan ik testen... morgen mijn ei... Emily
Hoi Esmaralda, Wat erg voor je dat je een miskraam hebt gehad. Lijkt me verschrikkelijk... zit je net op je roze wolk, donder je er net zo hard weer af. Gelukkig regelt de natuur alles prima en zul je vast snel weer zwanger zijn! Ik duim met je mee. Groetjes Krista
Nou zullen wij dan ook maar gaan afspreken dat we op die datum gaan testen? Dan zijn we ook met meer!! haha
wat leuk allemaal mensen met de zelfde dagen ik voel me toch duizelig! ale: werd net onder het eten koken even niet goed maar het zit in de lucht denk ik ik ga zo nog ff klussen haaah a voelde vanmiddag duidelijk me eisprong maar die duizeligheid is geen pretje zou het kunnen komen doordat ik sinds 2 dagen weer foluimtabb. slikt kan dat een bij werking zijn? o spannend he
ps emely je moet ook aan de bak zag ik het is je vruchtbaarste dag had ik gisteren zou er soms een kans zijn dat ik zwanger ben? heel klein mischien ik dacht altijd als je zwanger bent merk je dat meteen zolang ik nog geen last heb van gevoelige (.)(.) maak ik me niet meer gek we zullen zien hebje daar meteen last van of 2 weken later ofzo ? weet iemand dat
Daisy, ziet er mooi uit je kaartje. Mooi hoog die temp. Die van mij lijkt meer op een berglandschap. Staat ook in mijn album. Groetjes Maranka
Hier ook mooi hoog die temp. Maar dan buiten...... Vandaag 30 graden hier! 8) Morgen weer zo'n dag. Ook nog brandende zon erbij. Was net iets te gek. Ik ga jullie testdag gewoon mee volgen hoor. Ik ben benieuwd en duim voor jullie. @ Esmaralda: Welkom bij ons! Klopt je banner zo? Hoop dat je gauw weer een nieuwe roze wolk hebt.
Hier ook gevoelige (.)(.)....? Kan dit ook te maken hebben met mijn eisprong? Ik vraag me af of je al zo snel "echte" zwangerschapskwaaltjs voelt. Volgens mij praat ik mezelf zwanger en houdt mijn lichaam me hartstikke voor de gek! Ook ik ga testen rond 3 juni....
Welkom! aan de nieuwe meiden. Ik zal morgen de lijst updaten. 't Is bedtijd voor mij. (misschien nog even wat boeken in kijken). Trusten dames!
Hoi hoi, Hoe is het hier allemaal? Allerlei kwaaltjes lees ik wel, helaas of gelukkig kan het van alles zijn he. Het kan net zo goed op een zwangerschap als op ontpillen wijzen, erg frustrerend. Heb weer een nieuw kwaaltje erbij gekregen, puisten op mijn gezicht. Maar ja het is voor een goed doel he, ik heb het er allemaal voor over. Groetjes Taby.
O, dat heb ik ook! Ik dacht net: zal ik een nieuwe topic daarover beginnen? Ik heb altijd een hele droge huid gehad en daardoor zeer weinig last van pukkeltjes. Nu heb ik 5 dikke rode in mn gezicht. Ook op mn schouders en vorige week een dikke in mn nek. Jasses, met gele koppen. Ik snap er niks van. Net of ik weer in de pubertijd kom, haha! Daar heb ik ze trouwens nooit gehad, puistjes. Mijn bovenlip moet ik ook vaker ontharen, dat verschil is zeer duidelijk te merken. Wat hormonen al niet met je lijf doen.... Hihi, Taby, wij hebben allebei een nieuwe banner nodig.....
Ik geloof dat je een week na de bevruchting kwaaltjes kan gaan merken. Maar natuurlijk is er ook nog zoiets als een intuïtie. Ik heb mij in al mijn dagen over tijd geeneen keer zwanger gevoeld. Maar het kan ook zijn dat je jezelf idd voor de gek houdt..... Ben benieuwd!