Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

bedankt voor jullie lieve reacties meiden. ga even hondje uitlaten en dan koken, vanavond weer sporten dus...tot later

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Sport ze blondsteenbokje even alle frustratie eruit zweten meid!

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    De HEMA heeft nu ook voor de Apple.... heb ik van de week even uitgezocht. Mijn Lief en ik gaan nl. overlopen :p.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Op beide werkplekken op 1 feb. 4 weken van te voren.
    Op de plek waar ik wegga, moest ik mijn vrije uren (sowieso) eerst opmaken, vandaar dat ik dus eerder stop. En het baantje dat ik wel houdt, probeer ik wat uren na mijn verlof te plakken :p.

Mijn Lief heeft lekker veel uren over, dus die neemt misschien wel een maandje vrij, na de bevalling... (in ieder geval 2 weken)... lijkt me heerlijk.

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daisy, wat heerlijk dat jullie dan lekker lang saampjes kunnen genieten van jullie kraamtijd.
    Is wel zo fijn om de eerste dingetjes samen te kunnen ontdekken en doen.
    Je merkt al dat de zwangerschap om vliegt, laat staan het eerste jaar van jullie kleintje.
    Zal eens kijken op hema.nl - dus jullie gaan overlopen naar Apple, helemaal toppie! ik vind windows en de pc maar ingewikkeld.

Steenbokje, ik heb ook 1 pendel voor januari en 2 voor februari, toevallig zeg.

Wij eten lekker gehaktballen en stamppot, hmmmm.
    Liefje maakt de gehaktballen en ik de rest, romantisch niet? ;)

Rox, ik denk ook aan je hoor, maar ik denk zelf dat je niet heel veel eerder zult bevallen.

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn Lief heeft een nieuwe PC nodig, en ziet op het werk al de "gruwelen" van Vista, dus vandaar. En ik... tja... heb stiekem de Apple's altijd al mooier gevonden. Op de nieuwe Apple kun je ook Windows XP draaien, mocht het nodig zijn. Maar als ik nu naar de tutoryals kijk... zal Apple me wel "bevallen", verwacht ik :p.
    Alleen jammer dat GuildWars er niet op draait, vind ik leuk spel :(.

We hebben ze pas geleden besteld, dus we hopen gauw bericht te krijgen van levering... I can't wait :D.

Wij eten rundervinken, rijst en andijvie. Dus ik ga maar even naar de keuken. Vinken opzetten... straks is Lief thuis, en die heb vast honger.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    He wat een grappige combi, runder vinken, rijst en andijvie :)

Het jammere aan apple is dat ze vrij prijzig zijn.
    Ik moet echt met apple werken voor mijn werk, ook de software is niet goedkoop en moet ik toch wel na 3 jaar weer nieuwe aparuur aanschaffen.

Hebben jullie op de apple site besteld? En welke?
    Als je tips of vragen hebt..... ;)
    Maar ik denk dat het wel mee zal vallen want het is echt veel gebruiksvriendelijker.
    (ik heb nog wel een illegale versie van office voor jullie)

eets smakelijk iedereen!
    het wordt trouwens gehaktballen met sperziebonen en aardappelkroketjes hebben we net besloten.

8. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    dan zijn we al met drie met een pendel voor januari en twee voor februari! laat maar komen he :)

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ben vandaag 20 weken!

Woensdag mag ik voor de echo, leuk, maar wel spannend of alles in orde is!

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    Hey meiden...

@rox: we houden je in de gaten meid! ;)

ik heb vanmorgen heel mn ontbijt eruit gegooid! :confused: lijkt me een beetje vreemd om daar nu nog mee te beginnen, heb ik nog geen een keer last van gehad...

zo dat was het wel voor vandaag....
    ben echt zo moe na een dag werken, ik kruip zo lekker mn bedje in en ga wat tv kijken!

liefs rebbel

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, op de apple site, de iMac. (Vet mooi scherm.. heb hem in de applestore zien staan... en toen was ik verkocht :oops:)

Waarom moet je na 3 jaar nieuwe aanschaffen?
    (Office komt helemaal goed hoor, maar thanks anyway ;))

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd, en veel plezier alvast bij de echo. Ik had verwacht erg zenuwachtig te zijn, maar toen we eenmaal begonnen was ik de kalmheid zelve :D.

13. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ohh wat heerlijk daisy dat je man zolang vrij kan krijgen rond jou bevalling. Heerlijk samen genieten van die eerste bijzondere weken.

Mijn man is nog steeds werkloos en ik hoop toch eigenlijk wel dat hij tegen die tijd een baan heeft gevonden omdat ik zelf wel wat minder wil gaan werken. Ik werk nu nog 27 uur in de week en wil een jaartje terug naar 22 uur. Maar met alleen mijn inkomen wordt het wel erg krap.
    Geen idee dus of hij er wel of niet veel bij kan zijn die eerste weekjes.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihihi dat geldt niet voor jullie hoor!
    Maar ik moet mee groeien met de vernieuwingen ivm mijn werk.
    Moet gewoon up-to-date blijven, alles verandert en wordt sneller en ik werk met ontzettend zware bestanden etc. vandaar.

iMac is idd erg mooi, toetsenbord ook.
    Jullie zullen er geen spijt van hebben.
    Ik heb de iPhone ook al besteld, hihi ben helemaal apple freak hoor.

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Onsukkie: gefeliciteerd. Wil je weten wat het word?

Misschien een domme vraag hoor, maar na mijn zwangerschapsverlof wil ik minder gaan werken (waarschijnlijk 20 uur). Nu werk ik 40 uur. Ik neem aan dat je pas na je zwangerschapsverlof uitbetaald wordt voor 20 uur toch? Of is dat al meteen als je met zwangerschapsverlof gaat?

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
  17. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ah mooi om te horen Mieke. Was me al helemaal druk aan het maken ;)
    Wel lekker als je tijdens je verlof gewoon lekker je salaris doorbetaald krijgt!

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daar zijn ze voor verzekerd of hoe zeg je dat....
    Als je weer gaat werken dan pas gaat dat in hoor!
    Maar ik denk dat de meiden die bijna met verlof gaan of Rox je nog beter kunnen informeren.

Bij mij is het anders als zelfstandig ondernemer.

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Maar als zelfstandig ondernemer krijg je wel een uitkering hoor. Weet niet precies hoe het werkt, zou je eens na moeten vragen.

20. Christien

Christien Nieuw lid

7 jan 2008
    2
    0
    0
    Hallo Allemaal!
    Ik heb me net aangemeld op de site,ben vorige maand gestopt met de pil dus het leek me wel leuk om even rond te kijken hier en de verhalen van anderen te lezen.
    Het kan haast niet zo zijn en het is vast ook omdat je er vaak aan zit te denken maar heb echt het gevoel dat het nu al raak is! Ik heb sinds een paar dagen ontzettend zere borsten,dat heb ik eigenlijk nooit en de huid op m'n buik is erg pijnlijk ook een soort kriebel in de buik een heel raar gevoel...Herkent iemand dit? Nou ja we zullen wel zien kan pas volgende week een test doen.
    Groetjes Christien!

Deel Deze Pagina