Maar zonder gekkigheid... ik zou nergens meer naar toe durven denk ik.... hopelijk daalt je ventje snel in. Was er nog wel een kans dat dat voor de vliezen gebeurd?
10% van de bevallingen begint met gebroken vliezen en 90% met weeen. volgens mij voel je vanzelf wel aan wanneer het ongeveer gaat beginnen. Tenminste dat denk ik dan. Ik ga morgen ook gewoon de stad in hoor, en dan zie ik wel wat er gebeurd! ik kan me er druk om maken maar datzou dus betekenen dat ik 4 weken als een kluizenaar thuis moet blijven. daar zit ik ook niet op te wachten
Ik heb een MacBookPro (laptop) en een MacPro desktop! Ik heb geen ervaring met iWorks, maar je kunt geloof ik wel documenten in het een en ook in het ander openen. Werk er niet mee. Verder werk ik vooral met alle grafische programma's van Adobe etc.
Wat spannend rox. Ik zit op dag 29 dus hoop dat ik snel ongi wordt (hoop het niet echt natuurlijk maar ga er van uit) Deze maand was ik met vakantie tijdens mijn ei en mn mannetje thuis dus helaas te laat terug om te klussen. Dat wachten is echt niets voor mij. Hoe gaat het hier? Alweer nieuwe zwangeren?
Gaat prima! Is er voor gemaakt! Ik werk nergens anders mee. Oja en als webbrower kun je FireFox downloaden, werkt lekkerder dan Safari.
Oh, da's mooi; Ik heb al ervaring met Firefox. Gebruik ik thuis nl. ook. Maar ik heb wel op sommige site's dat de toepassingen het niet doen, en dan laat ik die pgina meestal in IE in. Neem aan dat ik dat trucje ook gewoon met Safari zou kunnen doen? (Is nl. wel beetje belangrijk... de toepassingen die het niet zijn wel op de site van mijn zorgverzekering ). Of zou dat probleem liggen aan het feit dat ik een windows pc heb... .
Het zou aan windows kunnen liggen, maar ik heb er ook wel eens last van. IE doet het 9 van de 10 keer gewoon. En ik kopieer het dan ook wel eens naar Safari en die doet het dan weer wel. Het blijft een beetje zoeken soms. Het pakket van Adobe is wel erg duur hoor. Jammer genoeg. Met welke progs werkt bij?
Hij gebruikt Photoshop/Illustrator/LightRoom en een tijdje geleden InDesign (maar volgens mij die niet meer).
Ik werk met InDesign, Photoshop, Acrobat en Illustrator. (Creative Suite 3) En dat is een prijzig pakket. Light Room ken ik niet, waar is dat voor? Wat doet je vriend Dais?
http://www.adobe.com/nl/products/photoshoplightroom/ Hij maakt 3D-visualisaties en 3D-veiligheidstrainingen. Maar heeft ook photografie als hobby. Met name panorama's.
Aha, handig prog dus. Leuk werk. 3D-vis. lijkt me best moeilijk. Dat deed hij eerst dus op de pc met zelfde progs dus. Ik ben grafisch vormgever, vandaar.
Yep. Blijft eigenlijk ook wel op de PC, want het programma wat hij gebruikt om alles aanelkaar te plakken doet het niet op de MAC. Dus hij gaat wel XP naast Leopard op de Mac draaien. Ik had al een vermoeden . Mijn baan heeft absoluut niks met Mac's, en/of Adobe te maken . Maar gebruik zelf ook wel Photoshop.
Jawel hoor, van alles. Ook agenda's, kalenders, enzo. http://foto.hema.nl/web/20349612/cmSoftwareStart.do En volgens de site van de Hema werkt het vanuit iPhoto.
Dat van iPhoto klopt, maar in de software van Hema kun je alleen kiezen voor, wenskaart, fotocadeau's, afdrukken en doek!