Nou dan moet ik echt even klagen over mijn zus hoor. Het terug trekken om bv te geven omdat er visite is is niet zo erg. Maar zij trok zich 2 uur lang terug omdat mijn nichtje niet zo snel drinkt energ teutelt. Sorry maar dat vond ik echt niet kunnen. Komen wij helemaal op kraamvisite voor hun gaat ze boven zitten 2 uur lang. Is natuurlijk ook wel een uitzondering hoor, maar goed. Eigenlijk heel diep in mijn hart zou ik geen bv willen geven. Niet omdat ik het pijnlijk of niet fijn zou vinden, maar meer omdat ik dan altijd degene zou zijn die voor beepje moet zorgen, dat mijn vriend nooit dat moment heeft in de eerste maanden en ik dus ook altijd 's nachts op moet etc. Dus meer een beetje om egoistische redenen (sorry). Maar dat maakt het voor mijn vriend allemaal wel heel makkelijk, hij doet toch al niet veel in het hh. Ik weet wel dat ik om het welzijn van mijn kindje moet denken hoor, maar dit gaat echt door me heen. Daarentegen wil mijn vriend juist wel dat ik bv geef!
je moet doen wat jij denkt wat goed is, je kunt wel bv gaan geven omdat dat goed is voor de kleine maar als jij je er niet prettig bij voelt is dit ook niet goed voor je zelf en de baby. ik ben van menig dat je moet doen wat bij jou past.
ik ga wel als het kan bv geven. alleen inderdaad ik ga er geen openbare tentoonstelling van maken want daar ben ik te preuts voor! hihihihihh ik ga wel proberen om meteen te kolven zodat mijn man ook meteen een flesje kan geven. is wel zo handig en leuk voor hem. 's nachts zal ik er toch wel uit moeten want ik heb verlof en hij niet. hahahahahaha
Ja hoor, er zijn natuurlijk meer mogelijkheden. En het was ook mijn eerste gedachte, ik denk dat als ik zwanger ben dat ik er sowieso toch wel heel anders over zal denken en over zal beslissen. Ik denk dat wanneer je zwanger bent je sowieso ineens over dingen heel anders oordeelt, je moet het eerst voelen allemaal. Ben van mening dat ook dit helemaal goed zal gaan komen als het zover is. Eerst maar eens zwang raken
Ik wil ook proberen bv te geven. Ik moet ook zeggen dat ik flink preuts aangelegd ben, dus echt openbare vertoningen zal ik proberen te ontwijken! Maar je kan je over het algemeen wel altijd even ergens terugtrekken ... (even, mieke )
ik ga geen borstvoeding geven, vind het echt een gedoe hoor. mijn collega zit in haar pauze op de wc af te kolven, gezellig! alle respect voor diegenen die dat op kunnen brengen hoor maar ik zou het niet kunnen. mijn moeder heeft er trouwens vijf groot gebracht zonder borstvoeding en allemaal gezond vind het alleen vervelend dat ik scheef bekeken wordt door mensen uit mijn omgeving als ik zeg dat ik dat niet van plan ben
Goedemorgen allemaal! Hier nog steeds niks hoor, jullie kunnen weer rustig adem halen hahahahaha! Hier ook Linnsay maar daar heb ik poep aan! Ik geef de fles, en het is mijn beslissing. die zouden anderen moeten respecteren toch? Nu moet ik mij continue verdedigen. Maargoed, wacht maar als ze op kraamvisite komen en dan willen ze allemaal wel heel graag de fles geven.......
Ik ga met Rox mee! vind ik ook. Enne toen ik al die jaren vertelde dat ik eigenlijk geen kids wilde moest ik me ook altijd verdedigen, dat vond ik altijd zo stom. Veel mensen vonden het egoistisch. Ik gaf aan andere dingen de prioriteit in mijn leven. En ik had nooit gedacht dat ik zo zou omslaan. Als of je verplicht bent kinderen te krijgen en bv te geven.
dat kan wel in het begin inderdaad of als de baby "bijt" maar dan kan je het er met je HA over hebben
ik heb ook geen zin om aan iedereen te vertellen dat mijn tepels zo supergevoelig van zichzelf zijn. laat staan dat daar een kindje aan moet drinken! Dan ben ik mij meer aan het ergeren e.d dan dat ik mij er goed bij voel toch? Er staan hier nu 2 pakken voeding klaar en ik vind het wel best zo! Bovendien kan mike er dan ook eens lekker uit!
begrijp je wel hoor mieke maar leer je kindje dan in het begin allebei aan dus fles en borst. dat wil ik ook gaan doen en dan fles met borstvoeding. dan kan papa ook even een momentje hebben
morgen meiden! ik ben toch moe de laatste tijd! 's ochtend net zo moe als dat ik 's avonds naar bed ga. echt niet leuk. verder alles goed. ik weet nog steeds niet precies wat ik moet denken van deze maand dus we wahcten rustig af. ben sinds maandag met etos zwanger worden begonnen. daar zitten toch meer vitamines en mineralen in dan alleen foliumzuur dus...