Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Morgen meiden,

Ik denk dat ik ook maar met Etos Zwanger worden ga beginnen, je hoort daar wel goede verhalen over ook dat het goed is voor onregelmatige cyclussen.

En niet geschoten is altijd mis. Toch?

Verder niet veel spannends hier. Heb mijn mobiel al de hele week angstvallig naast me liggen voor als de gyn. belt maar dat zal volgende week wel worden denk ik. Wel irritant hoor als je gewoon zelf kunt bellen hoef je niet zo lang te wachten.

Maar ik (en jullie ook) heb inmiddels al wel geleerd
    dat je heel veel geduld moet opbrengen als je graag een kindje wilt...zucht...

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Zora: zal het wel bijhouden dat als jij volgende week niet gebeld bent je zelf belt. je hoort zo vaak dat ze mensen gewoon vergeten

3. Niet meer actief

Goede morgen meiden alles goed?

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hoi hoi,

Ik ben gewoon net gebeld dus heb weer voor niets zitten zeuren hier. ;)

Ik kon 15-01 al terecht maar helaas heeft mannetje dan afspraak van zijn werk en kon dat niet. Maar nu heb ik een afspraak gemaakt op 24-01 dus eigenlijk ook al heel snel. In ieder geval sneller dan ik verwachtte. Ben wel heel benieuwd hoe en wat maar ik begreep dat het eerst een soort intake gesprek is waarbij je wat formulieren in moet vullen. :(: Ga wel even op de site rondneuzen...

Poeh ben wel opgelucht.... :D

5. mamastarlight

is dat zo wat Zora zegt: ben gewoon benieuwd voor het egval het bij ons rond een jaar nog niet lukt vandaar

6. Niet meer actief

Mooi dat je zo snel terecht kan..
    Heeft dat zeuren toch nog effect gehad, als of ze je konden horen haha.

7. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Ja dat gevoel heb ik nou ook, als je zegt dat je het niet wilt kijken ze je net aan van die spoort niet. Voor mij is een grote reden dat ik aan het twijfelen ben is dat ik astma heb en allergieen, en nu schijnt het dat als je bv geeft je kindje minder kans heeft om die allergieen over te nemen. Dus ik denk dat ik op zn minst kan proberen, als het niet goed aanvoelt of het gaat niet kan ik altijd nog overstappen op flesv.

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Maakt niet uit hoor meis, ik vatte het echt niet verkeerd op hoor ;)

9. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Volgens mij verschilt het per locatie. Ik heb net even op de website rondgeneusd en bij gynaecologie staat dat er ook altijd een inwendig onderzoek plaats vind bij de eerste afspaak. Bij het kopje Fertiliteit staat dat weer niet en uit de folder wordt ik ook niets wijzer. Ik bereid me gewoon voor op een inwendig onderzoek dan kan het altijd meevallen. ;)

10. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    :) Inderdaad ja...

Vind inderdaad dat het nu wel snel gaat. :D Heb net even op de website gekeken en ik heb een vrouwelijke arts. Vind ik wel fijn er stond een foto bij en ze lijkt me heel aardig. Ook nog vrij jong.

Maar goed nu twee weekjes wachten.

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Fijn Zora dat je binnenkort naar de gynaecoloog mag, dan krijg je waarschijnlijk meer duidelijkheid.

Het is misschien niet het verhaal waar jullie opzitten te w88 maar mn ouders hebben 3 jaar over mij gedaan, ze wilde net de mmm in stappen en toen was het raak! Maar ik hoop dat het bij jullie geen 3 jaar duurt hoor.

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

zo, heb even boodschapjes gedaan en ga nu lekker cake bakken!

jammer dat ik nog steeds niet van het beslag mag proeven......

13. mamastarlight

ik wil ook een plakje roxy hahaha

en mijn ouders hebben er 2,5 jaar overgedaan dus...

14. ProudMum

kom maar halen hoor!

15. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik lus ook wel een plakje Rox maar helaas ben aan het Sonja Bakkeren dus ik mag niet... :rolleyes:

@ Minnie & Blondsteenbokje: Ik hoop niet dat het bij ons zo lang duurt hoor. Maar het zijn toch twee succes verhalen want jullie zijn toch op deze aardbol gekomen. Mijn ouders hebben vier kinderen en alle vier de keren snel zwanger dus helaas ik heb die genen niet geerfd. ;)

16. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Mieke, ik snap jou gevoel over bv geven ook maar al te goed. Dat had ik eerst ook hoor. Zo van jij gaat er ook maar lekker 's nachts uit hoor. Dat wil ik niet alleen doen. Maar idd sinds ik zwanger ben is dat gevoel helemaal omgeslagen.

Mij lijkt het straks in ieder geval heerlijk om 's nachts lekker in alle stilte alleen met mijn kindje te kunnen zijn en er helemaal alleen van te kunnen genieten. Ook egoistisch maar dan helemaal de andere kant op. Ik geniet nu 's nacht ook al zo van die kleine. Die ligt dan lekker te schoppen en we hebben dan echt even zo'n contact momentje. En mijn man slaapt dan lekker. Heerlijk!

Een combinatie van kolven en dus een flesje kunnen geven en bv, klinkt ook wel heel goed moet ik zeggen en zo kan de papa er wel weer meer bij worden betrokken. Voor hem dus ook heel mooi. Maar eens zien hoe het straks in de praktijk allemaal zal lopen.

Ik ben in ieder geval niet bang voor de pijn. Als het goed is mag het ook helemaal geen pijn doen. Als het pijn doet is het kindje niet goed aangelegd begreep ik. Maar als je last van tepelkloven ed. krijgt en borstontsteking, Ja dan wordt het toch tijd om over te stappen op de fles.

Pff wat een lang verhaal. Leuke discussie!

En idd de visite zit dan vast allemaal te springen om ook de fles te mogen geven, Rox!

17. mamastarlight

je zit redelijk dicht bij mijn huis dus wie weet hahaha.

ik ben aan het lijnen op mijn manier maar ik heb elke keer trek echt verschrikkelijk. gisteren heb ik mij na twee weken vergrepen aan een zakje chips en een stukje appeltaart :rolleyes:

18. ProudMum

lijnen lukt mij nooit! ik begin altijd vol goede moed..... maar na een week.....nouja je snapt m wel he?

19. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Zora, fijn dat je deze maand al terecht kunt bij de gyn. En w.s ook wel een prettig idee dat het nog een jonge vrouw is.

Veel succes in ieder geval meis!

20. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Erg he ik ben dus aan het lijnen en stoppen met roken. Het stoppen met roken gaat prima. Mannetje is ook gestopt dat scheelt. Moet alleen oppassen met alcohol want dan krijg ik zin in een sigaretje. Gelukkig drink ik alleen op feestjes dus dat is te doen. :D

Maar dat lijnen....ik kan aan niets anders denken dan aan eten..zucht..ik heb ook al gezondigd en ben net vier dagen bezig. Heb een handje chips en twee stukken kaas op heerlijk....valt nog mee gelukkig voor de rest lukt het me aardig. Nog maar acht weken te gaan.... :rolleyes: ;)

Share This Page