@ Maranka: Dank je, ben inderdaad blij dat ze jong is en een vrouw. Vind ik fijner bij het inwendige onderzoek. @ Rox: Ik MOET wel weer gaan afvallen want kom echt snel aan. Ljkt wel of er elke week een kilo bijzit terwijl ik echt niet megaveel eet. Ik heb echt een chipsverslaving dat is mijn grootste vijand. Koek, chocolade, taart, snoep en andere zoetigheid eet ik bijna nooit. Maar chips en stukjes worst en kaas...mjammie.... Overigens Sonja Bakker ik ook op mijn eigen manier. Bij het avondeten eet ik gewoon wat ik altijd eet alleen pas ik op met vlees en vet. Moet ook wel want als ik na het avondeten nog trek heb duik ik de kasten in...haha
Zora, en dan ben je 5 kilo afgevallen, word je zwanger en zitten ze er zo weer aan. Dat lijkt mij wel zonde. nu eet ik nog wat ik lekker vind en waar ik zin in heb, maar na de bevalling gaat dat ook drastisch veranderen hoor!
nou overdag heb ik weinig trek maar we hebben een kantine dus dat idee wil ik vermijden. ontbijten deed ik door haast al erg slecht. nu eet ik 's ochtend een vervangende reep (mannetje werk bij een bedrijf dat machines maakt die weer producten verpakken dus krijg nog wel eens iets mee en nu dus dit ) en tussen de middag ook. dan ga ik wel even naar de kantine voor een kopje soep en yoghurt. dat gaat echt heel erg goed tot gisteren! in de middag heb ik dan meestal weer trek maar heb ik fruit en dan haal ik het negen van de tien keer tot het avondeten wat normaal is. maar soms...en ik wil echt graag een paar kilo's kwijt voor de bruiloft! ik drink ook veel water en thee.
roxy: dat idee had ik ook maar nu met de bruiloft heb ikw el een doel. mocht ik zwanger worden dan zien we uiteraard daarna wel weer en hoe ik me niet in maar voor nu even een andere doel. even voor de goede orde, ik ben ook niet te zwaar het si mijn idee
@ Rox: Dat is wel zo maar als ik zo blijf door gaan word ik te zwaar en als je daar dan weer de zwangerschapskilo's bij op telt is het einde zoek. Ik ben ook niet echt te zwaar maar zit op het randje volgens de BMI meter. Maar inderdaad voor mijn eigen gevoel wil ik er wat af hebben. En gewoon gezonder eten. Met dit dieet ontbijt ik weer (deed ik nooit heel slecht weet ik) , eet ik meer fruit en snoep ik minder en eet minder vet. Je gaat er ook gewoon beter van in je vel zitten.
Dat is niet dieten, maar gewoon een gezonde levensstijl! Dieten werken niet. Maar elke dag bewust en gezond met je voeding omgaan wel. En dan hoef je echt niet te minderen/hongeren. Gewoon gezonde dingen in huis halen en af en toe lekker zondigen om snoepbuien tegen te gaan. Dat werk echt het beste. Dan nog wat vaker de fiets en de benewagen en die kilo's gaan er vanzelf wel af.
ik ben ook met sonja bakker bezig en zonder dat dieet eet ik veel ongezonder. ik vind dat je hier mee veel vit. en min. mee krijgt
dat van die gezonde levenswijze ben ik inderdaad met je eens. ook sport ik weer veel meer maar geloof me die kilo's vliegen er echt niet vanzelf af hoor....helaas hahaha
oke dan ben ik het nog meer met andere eens: het gaat om de gezonde leefstijl want dieeten helpen niet inderdaad. en SONJA BAKKER IS ZO SLECHT! zo moest er even uit.
Hihi het is wel een dieet: Het Sonja Bakker Dieet maar goed zij noemt het zelf volgens mij ook gezonder eten. @ Blondsteenbokje: Ik denk niet dat Sonja per definitie slecht is. Maar je moet de porties een beetje aanpassen hier en daar en dan is het inderdaad gewoon een gezondere levenstijl. Maar goed daar verschillen de meningen over.
Ik vind het gewoon makkelijker om het volgens een boekje te doen heb niet te discipline het zo uit mezelf te doen. Vind het knap als je dat wel kan maar ik heb een beetje hulp van Sonja... Overigens smokkel ik op feestjes en in de weekenden ook wel een beetje...
ja ik eet extra fruit om mijn lichaam voor te bereiden voor en eventuele zwangerschap. en met sonja bakker vind ik dat ik meer gezonde dingen eet dan als ik dit niet doe.
is ook niet mijn bedoeling om iemand uit het gene te halen wat voor hen schijnbaar werkt. ik probeer te zeggen dat alle dieten die men tot nu toe heeft bedacht allemaal wel eits hebben. waarom is dat toch vraag ik mijd an af?
Ja daarom heb ik ook nog niks gebakken, ik snoep normaal wat van het beslag haha en als ik niks bak hoef ik mezelf ook niet te kwellen hihi
Bedankt voor de tip Rox! Weet je wat ik vannacht heb gedroomd? Het is eigelijk te gek voor woorden! Ik droomde dat ik mn hond BV aan het geven was Het idee alleen al...... Volgens mij zijn de hormonen naar mn hersens geslagen Ben ik nog wel normaal haha