hahaha ja ik heb soms ook van die dromen..... Blondsteenbokje snap wel wat je bedoelt hoor. Vorige keer na Sonja Bakker ben ik ook weer alles wat eraf was aangekomen. Maar dat ligt niet alleen aan het dieet maar aan je eigen discipline. Ik weet ook niet wat het is met al die dieeten, ze hebben inderdaad allemaal wat....ik wou dat er gewoon een pil was die werkte...maar ja dat is natuurlijk te makkelijk..
Die dieeten moet je gewoon voor altijd aan blijven houden. Maar als je uit je zelf gewoon gezonder eet, en afspraken maakt met je zelf wanneer je wel iets lekkers mag als tussendoortje, dan komt het ook wel goed.
hey! t is weer zo rustig hier! ik ben ontzettend moe, het is heel erg maar ik duik echt mn bedje in! slaap lekker voor straks! liefs rebbel
Ik heb niet de puf om alles grondig te lezen dus heb even fotografisch gescreend! Rebbel, hoera 10 weken! Minnie, je moet vwb de bv doen wat jij (jullie) wilt en het niet doen voor de buitenwereld. Zora, fijn dat de gyn gebeld heeft, toch best snel! Wij zijn ook geweest voor controle het gaat zo; - intake gesprek voor inschrijving ziekenhuis - gesprek met gyn, die heeft een hele vragenlijst die ze met je afwerkt en zij vult de nodige info in - je krijgt een inwendig onderzoek, ze maken een uitstrijkje van je baarmoedermond en dit wordt onderzocht op chlamidia - je krijgt een inwendige echo en hierbij kijken ze je baarmoeder na en je eierstokken en kijken of je eitjes er zitten e.d. - je mannetje krijgt formulieren en potjes mee en mag zijn zaad inleveren - jij moet terug komen voor bloedprikken wat onderzocht wordt Dit tenzij ze het anders doen omdat je cyclus niet regelmatig is natuurlijk. Zo ik laat het hierbij vandaag, ben moe, morgen nieuwe dag. x
goedemorgen! Hier heerlijk geslapen alleen mike zijn wekker ging om kwart voor 6, dus ik ook wakker. zie dan maar weer te gaan slapen met een drukke beeb!
goedemorgen! @mieke: ja alweer 10 weken! voelt toch als een mijlpaal! @rox: poeh.... kwart voor 6 heb je nu veel energie zo op het eind van je zwangerschap? ik ga zo weer werken meiden, tot later! liefs rebbel
goedemorgen meiden! hier geen nieuws. ik heb nog af ent oe steekjes links. normaal heb ik dit maar 1 dag als in ongi moet worden dus even afwachten. Verder gisteren te horen gekregen dat morgenavond mensen komen voor mijn verjaardag en zondag is een verrassing dus ben benieuwd hahaha. even iets wat ik gisteren bedacht: wij vrouwen slikken bijvoorbeeld etos zwanger worden voor de extra stoffen maar wat hebben mannen nodig eigenlijk?
voor zover ik kan lezen op internet is een goede multivitamine voldoende. heb deze pagina gevonden: http://www.kinderwens.be/aboutFertility ... 4010300926
en extra vitamine C. 1000mg per dag. dat kan je in tabletvorm krijgen maar ook in die bruistabletten met smaakje
Goedemorgen, Das mooi want mijn mannetje slikt sinds kort ook vitaminepillen. Thanks Mieke voor je uitleg. Poeh dan staat me heel wat te wachten....heb nog nooit eerder inwendig onderzoek gehad.
Heb trouwens gisteren een weekendje Parijs geboekt voor mij en mijn mannetje. We gaan van 28-31 maart met de Thalys. Heerlijk heb er nu al zin in. Het is voor ons allebei ook de eerste keer Parijs. Hoor van veel mensen dat we alles moeten gaan bekijken en dat is veel. Wie is er wel eens in Parijs geweest en wat moeten we zien volgens jullie? Liefs Zora