Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik lag in het begin ook wel eens om 20 uur in bed :oops: dan was ik zo erg moe, terwijl ik s'middags ook wel eens een uurtje of 2 sliep :confused:
    Maar nu barst ik weer van de energie :) Dus er is hoop meid!

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

in dat rode gedeelte moeten foto's (vind ik niet duidelijk overkomen, te kleine, heb ik al geprobeerd namelijk) of moet iets met kreten gedaan worden dus creatief met tekst. ik ben ideeen loos! :oops:

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Voor foto's is ie idd wat te klein, is dit het formaat wat het moet worden, je mag niet korter en hoger.
    Ik zou dan voor een pakkende tekst gaan! misschien in zwart.

4. mamastarlight

ik ben ook voortdurend moe maar als dat een goed teken is vind ik het best hahaha

5. mamastarlight

nee :rolleyes: en er moet iets bij ook zo iets...

is een idee thanks!

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Spannend Blondsteenbokje!

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even tussendoor nog een Parijs kreet. Heb net via bol.com twee Parijs gidsen besteld kan ik alvast voorgenieten.

Waarom 2? Ik kon niet kiezen en ze waren niet mega duur....haha

8. mamastarlight

hahhaha

inderdaad spannend: welke test kon je een aantal dagen van te voren doen eigenlijk? weet het is te vroeg maar vroeg het me af.

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Welkom Denise!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sinsitest of zo van hier?

Ah mijn schoonmoeder belt net, ze is een weekendje weg aan het boeken voor de hele familie, gezellig naar Texel als het gaat lukken!

Zora, ik ben ook altijd zo hoor als ik niet kan kiezen ;)

Nou klus 1 is geklaart, hele huis is gezogen, nu nog een sopje en booschappen doen, dan mag ik het hele weekend lui doen, joehoe!

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Zora leuk dat je naar Parijs gaat , ik ben er ooit wel eens geweest maar dat is 12 jaar geleden, we zijn toen n dag naar disney geweest en n dag parijs! We zijn toen ook in die schildersbuurt geweest waar ze je gezicht natekenen, was heel leuk, maar tja het is ook alweer 12 jaar geleden....
    Het zal iig heel leuk worden.

Denise welkom op het forum!

12. mamastarlight

meike: leuk voor texel! een van de eilanden wil ik met de lente of zo ook nog gaan bezoeken inderdaad.

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb niet terug gelezen... veels te druk en te moe voor. Ben twee dagen niet online geweest.

@ Mieke: de apple's kwamen woensdag :D :).
    Tot nog toe hebben we hem alleen maar aangehad... en heb er een leuke eerste indruk van. Wat is het scherm groot zeg. We voelen ons nu allebei twee patsers..:).

14. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Texel is leuk!
    Ben er van de zomer een paar daagjes geweest.
    Mn ouder waren daar op vakantie en het was zo genieten daar!
    Wij willen er van de zomer weer heen!
    Was een echte vakantie daar!

15. ProudMum

nou, ik boek geen weekendjes weg voorlopig. eerst een ritme vinden met mijn kleintje en daarna kunnen we altijd nog wat boeken.

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ach komt vanzelf wel weer Rox. Wij hebben nu zoiets van we pikken nog een paar weekendjes voor het zover is. We gaan dit jaar niet met vakantie want willen een nieuwe auto dus doen we het zo.

We gaan in mei ook nog een weekend met mijn ouders, broer, 2 zussen, aanhang en kids naar de veluwe. Ook heel gezellig.

Mieke, Texel zijn wij vorig jaar een lang weekend geweest en ben ik 6 jaar geleden met vriendinnen op vakantie geweest. Vind het echt een super leuk eiland waar je veel leuke dingen kan doen.

Thanks Minnie ik denk ook wel dat het leuk gaat worden maar nog even wachten.

Enne Denise welkom of had ik dat nou al gezegd weet het niet meer.

Steenbokje, wanneer wil je gaan testen dan?

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Gisteren had ik de laatste dag op mijn eerste baantje waar ik als gediplomeerde aan de slag kon. En...... ze hebben me in de afgelopen twee weken wel even laten merken dat ze het heel erg vinden. In de zin van, spreekuur zo vol mogelijk plannen. Eerste patient op een onmogelijk vroeg tijdstip, en laatste patiënt op het tijdstip waarop je eigenlijk al moet gaan opruimen als je beetje bijtijds naar huis wilt.
    Bij overleg over hoe laat de pauze zal zijn, zeggen dat ik kan wachten op de rest, omdat het spreekuur niet uitloopt, en vervolgens 40 min. alsnog mij alleen laten gaan eten, vanwege uitloop.
    Bij vroeg aflopen van het spreekuur, voor het eerst in de afgelopen twee jaar zeggen dat ik niet naar huis kan, omdat ze echt nog niet weten of er nog iemand komt, en vervolgens anderhalf uur later toegeven dat er niemand komt, en ik dus voor niks anderhalf uur ben blijven hangen.
    een kadootje kopen, en vervolgens zorgen dat iedereen het zo druk heeft dat er bijna geen tijd is om het kadootje aan mij te geven. (terwijl er voor verjaardagen gewoon tijd vrij gepland wordt).
    etc, etc. Ja, die zullen me vast missen :rolleyes:.
    Van mensen die altijd zeiden dat ik goed werk lever, en ze zo blij zijn dat ik daar werk, veranderden ze naar mensen die de afgelopen twee weken overal opeens op- en aanmerkingen op hadden.
    Mijn laatste dag (gisteren) was druk, chaotisch. Ik had een uitzendkracht die ik moest inwerken, en zelfs zij snapte inmiddels waarom ik daar weg wilde. Ipv tot 16:30 heb ik tot 17:30 gewerkt... met dank aan de planning van mijn collega's.
    En mijn baas, de longarts, heb letterlijk niet eens de moeite genomen om afscheid te nemen. Sterker nog, hij heeft de afgelopen twee dagen niet tegen mij gesproken. En wanneer hij dat wel deed, was dat om een klacht te uiten, vingertje te wijzen, over iets waar ik nog geen eens invloed op heb.
    (Bijv. boos worden omdat de patiënt van 8:15 niet geholpen was om 8:30. Terwijl ik al honderd keer tegen de planning gezegd heb dat een eerste patiënt om 8:15 per definitie niet kan, omdat de apparatuur opgestart en geijkt moet worden, en ik pas om 8:00 begin.)

Al met al erg vermoeiend. Zeker aangezien ik na mijn drukke woensdag in een ruk doorkon naar de zwangerschapgym, en pas rond 21:00 thuis was, en kon avondeten. In combi met vreselijk maagzuurbranden, en harde buiken van de spanningen van de hele dag :(.

Sorry voor ego berichtje, maar moest ff mijn ei kwijt.

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wij zijn voor de kerst op een laatste weekendje weg geweest. De volgende wordt inderdaad wanneer de kleine er is, enzo.

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Jeetje Daisy wat een dag zeg gisteren! Is niet echt netjes van je collega's en je baas om jou zo te behandelen! Die dokters denken ook dat ze alles zijn, bah sommige zijn echt van die snobs. Denk maar lekker aan jezelf meis, stres is niet goed voor de beeb.

20. ProudMum

Sorry, maar wat een naaistreek zeg! Pff, wees maar blij dat het voorbij is en dat je lekker die tijd dat je normaal daar zou lopen in het vervolg na je verlof aan je beebje kan schenken. Neemt natuurlijk niet weg dat het zeer doet na alle tijd die je daar hebt gewerkt.

Rust maar lekker uit, en geniet maar van het feit dat je lekker daar niet meer terug komt!

Deel Deze Pagina