Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Daisy wat vervelend zeg! Denk maar zo... het zegt meer over hen dan over jou hoor. Maar wel een erge tegenvaller, zeker als het je laatste dag is. Had je toch graag leuk af willen sluiten. Ach meid je bent beter af zonder hen! Lekker gaan genieten van je verlof en straks van de kleine!

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Daisy: die mensen ben je liever kwijt dan rijk! probeer je er niet et druk over te maken.

ik weet nog niet wanneer ik ga testen NOD is de 20ste dus ik wacht nog wel even, zelfs daarna...te bang voor teleurstellingen. ookal is het bij mij nooit meer dan 33 dagen cylcus

3. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Spannend Steenbokje maar nog even geduld dan...(zucht waarom altijd dat woordje geduld)

Wat een ***streek Daisy, die lieten zich even kennen allemaal zeg...pfff.

4. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Balen zeg Daisy. En een rotstreek om je diensten zo in te plannen.

Maar idd, zolas er al meer meiden zeiden. Daar hoef je lekker niet meer naar terug.

Mijn collega's zijn heel lief voor mij en als ik ergens niet aan toe kom of het te zwaar is, mag ik het voor hen laten liggen. Super!

Ik moet nog 5 weken werken. Nog een dag of 20 dus. Ben begonnen met aftelen naar mijn laatste werkdag toe. Die is 18 febr.

Groetjes Maranka

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daisy, alleen maar aanzetten dan zijn ze ook al mooi.
    Welke iMacs hebben jullie?

Wat ontzettend schijnheilig op je werk zeg.
    Zo ontzettend jammer dat je laatste werkdag zo moet verlopen, daar kijk je later niet leuk op terug.
    Zo zie je maar weer, heb je al die jaren toch misschien plezier in je werk gehad, maar uiteindelijk blijken het niet je vrienden te zijn (zeg maar).

Diep en diep treurig! wacht maar tot ze zelf een keertje aan de beurt zijn.
    Ik zou ze ook geen geboortekaartje sturen, als je dat wel van plan was.

KUS

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Texel is idd super leuk.
    Wij zijn er 1,5 jaar geleden voor het laatst saampjes geweest in de zomer.
    Toen had ik nog mijn cabriootje, heerlijk toeren was dat daar.

Ik ben vroeger als kind ook heel vaak op texel geweest.
    Mijn opa en oma ginger er vaak heen op de moter, oppassen op het huis van haar zus en dan gingen mijn zus en ik daar weken logeren, heerlijke tijd!

Zo klus 2 is ook geklaard, de boodschappen zijn weer binnen, en Rox ik ga soep maken!
    En lekker verse boterkoek bakken, hmmmmmm.
    Straks voor ons bij de thee, oja en heb ook warme verse oliebollen mee genomen, kon het niet laten.
    Jullie merken het al, het lijnen laat nog even op zich wachten :)

7. mamastarlight

thanks zora. en ja zo kan het ook maranka

8. mamastarlight

advies gevraagd an: morgen drinken?

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

doe waar jij je goed bij voelt.

ik wist niet dat ik zwanger was en heb ook gedronken op een feestje. in de 1e 4 weken is er nog geen bloedband tussen moeder en kind

10. ProudMum

lekker soep!

11. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik zou gewoon gezellig een borreltje mee drinken als je dat lekker vind. T is niet dat je je helemaal vol laat lopen ofzo dus kan denk ik geen kwaad.

12. mamastarlight

whahaha nou zo veel drink ik niet hoor dus dat zit wel goed. en net wat Rox zegt is ook waar.

13. ProudMum

af en toe wisselen met een glas fris ofzo. komt helemaal goed!

14. mamastarlight

ja precies komt goed hoor ;) thanks meiden

15. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Denk dat ik ook maar soep ga maken vanavond. Moet zo toch nog boodschappen doen. Van Sonja moet ik nasi en daar heb ik echt geen zin in.

Morgen lekker shoarma met knoflooksaus..mjammie..

16. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Daisy, wat jammer dat het dan zo moet verlopen!
    Maar dan weet je inderdaad dat je er goed aan hebt gedaan om te vertrekken, zo is werken ook geen plezier ;)
    Hier is het ongi tijd, 3e keer nu ik weer aan de pil ben. Gelukkig niet zo humeurig als vorige keer :)
    Gisteren lekker nieuwe kleren geshopt en vandaag in huis wat opruimen en kledingkast uitzoeken.
    Vanavond lekker shoarma eten en filmpje kijken!

Groetjes,
    Racebabe

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kijk dat bedoel ik dus met dat SB dieet, ik heb nooit zin in wat zij dan net voorschrijft. Dus dat werkt gewoon niet voor mij.

Meiden ik ben af, blegh hele huis gedaan en we hebben 4 verdiepingen.
    Boodschappen gedaan en de boterkoek staat al af te koelen.
    Ben nu echt moe, blijf nu met mijn reetje op de bank hoor.

Racebabe, Rebbel, MissyZuilen interesse om lid te worden van onze kruimel en spruiten-hyves?
    Bijna alle bekenden van hier zijn lid en jullie ontbreken nog?!
    We zijn wel selectief hoor, dus niet iedereen mag zomaar lid worden en de pagina is niet zichtbaar voor anderen.

Ik heb sinds vanmorgen zo'n last van mijn buik/blaas/BM geen idee wat het is.
    Maar krampen alsof je heel nodig moet piesen?

18. mamastarlight

mieke ben het met je eens: zij mogen er nu wel een keertje bij als ze willen!

19. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Daarom doe ik het niet precies allemaal volgens het boekje. Wat ik wel handig vind is dat je niet hoeft te verzinnen wat je de hele week gaat eten als je boodschappen doet. (Doe nl. 1x p week de grote boodschappen) En je hebt een handig boodschappenlijstje.

20. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden,

ik dacht ik kijk even hoe het met de meiden gaat. (doe ik wel vaker maar schrijf niet altijd wat)

hier gaat alles erg goed. mag niet klagen. ben nog wel erg moe en sinds deze week gaat slapen wat moeilijker maar voor de rest.................

nou meiden ik duim voor jullie hoor! en rox voor jou duim ik dat het een hele mooie en niet zo moeilijke(hihihihihihihih) bevalling word

dikke knuffel mik

Share This Page