Dat is zeker goed! Geduld is zo moeilijk. En ik heb eigenlijk alleen maar wat stress rond mijn vruchtbare dagen en natuulijk richting mijn NOD. Gelukkig is het gezonde stress.
Zelfs dan heb ik geen stress meer... Het voelt allemaal zo natuurlijk en ontspannen nu! Helemaal goed!
Tipp, wat goed om te horen. Vaak zie je dat als je ontspannen bent dat het beter lukt dan dat je gestresst bent. Meid succes ermee!
hey lieve meiden! allereerst hartelijk dank voor de felicitaties! vrijdagavond had mijn ventjes gezegd dat er zaterdagavond mensen op bezoek zouden komen voor min verjaardag. verder wist ik niets. gedurende de dag zei hij dat we de kamer moesten verbouwen hij wist niet hoeveel mensen er zouden komen oke prima, moet zeggen dat we meer ruimte hebben dus hebben besloten het zo te laten hahaha middags wilde hij eigenlijk echt naar Utrecht toe en ik begreep er niets van. ik zei tegen hem dat dit echt niet hoefde op een zaterdag want dat is verschrikkelijk druk. uiteindelijk zei hij dat hij dat wilde doen om bij de mediamarkt een ipob of een navigatiesysteem te gaan halen voor mijn verjaardag ik heb even gevraagd of hij gek was geworden hij wilde graag iets geven waar ik wat aan had vandaar dus nu moest ik gaan denken wat ik wilde dan gingen we dat van de week halen 's avonds ging de bel en kwamen vrienden binnen die vaak komen. ik verwachte nog maar een keer de bel voor een vriend die hier vlakbij woont, maar verwachte die dus later dan dat de bel weer ging. staat een oud collegaatje en goede vriendin van ons voor de deur! zo leuk! gaat weer de bel: twee goede stapvrienden en als laatste dan die vriend. was super gezellig en werd 4 uur voordat ik zei en nu gaan jullie weg want ik heb morgen een verrassing voor mijn verjaardag en wil wel een beetje fit zijn hahaha. zondag wakker gemaakt door mannetje en later door de bestenboel op bed. gevraagd wat ik aan moest; iets warms en een spijkerbroek geen idee...wij rijden richting waalwijk, toen had ik een vermoeden: ja hoor de WINTEREFTELING! heel leuk. belde mijn moeder, zij waren er al en toen we binnen waren bij mijn ouders hoorde ik dat mijn schoonmoeder en nieuwe vriend ook zouden komen was geweldig en heel gezellig! ik mocht touwtje trekken voor een sleutelhanger en met tasje hengelen heb ik een knuffelhondje gekregen mijn moeder had een beertje in winteroutfit. die mocht ik hebben voor de baby zeiden beide moeders ik keek voorzichgtig mijn vriend aan maar we konden ons allemaal niet inhouden hahaha iedereen moest lachen want ze wisten al lang dat wij er mee bezig waren en wij wisten ook dat zij het onbewust wisten hahaha echt een leuk moment was dat hahaha. mijn broertje en schoonzusje waren er niet bijw ant die hadden het et druk met de voorbereidingen van de bruiloft heerlijk rustig moet ik zeggen! we zijn echt lang gebleven en zijn toen in Kaatsheuvel bij de chinees wat gaan eten. vervolgens zijn we alle onze eigen weg naar huis gegaan. een super geslaagde dag dus! vriendlief heeft foto's gemaakt die zal ik vanavond of zo wel even plaatsen. verder vanmorgen naar de huisarts geweest want ik moest terug komen na 6 weken. gelukkig gaat het met het zooltje onder mijn voet erg goed. mijn rug en nekklachten zijn veel beter. heb wel aangegeven dat ik nog steeds heel erg moe ben. de conclusie was echter hard en maar dat wist ik eigenlijk al: mijn leefwijze en de periode die geweest die, wordt omgezet in op zijn. de nieuwe energie moet dus niet op gaan raken. klinkt zo simpel maar je leefstijl aanpassen is best moeilijk. ik heb het idee dat het beter gaat maar goed dit kost tijd. hij gaf wel aan dat ik altijd even langs mag komen als ik dacht dat dit nodig was. is goed te merken dat hij toch achter me staat. sporten blijf ik doen en mijn agenda proberen niet te druk te plannen... oke... verder moet ik nog even wachten maar de spanning van testen begint weer te komen hoor. de kalchten die ik heb zal ook gewoon een zwangerschap kunnen zijn he :zucht: ik hoop het zo! maar goed probeer nuchter te blijven. die steekjes kunnen ook beginnende ongikrampjes zijn...
Ryanne wat sapnnend! doe maar gewoon roze joh en strooi dan gewoon maar even voor ons allemaal tipp: mooi positief meid! en ik duim voor je dast het snel positief is rox: ik gok dat kleintje snel komt hoor
Steenbokje, een verjaardag om nooit meer te vergeten, wat een ongelooflijke verrassing zeg. Heel erg lief en leuk. Enne weest blij dat je broer en schoonzusje er niet bij waren, anders ging het die dag over de bruiloft en niet over jouw verjaardag (ook al was het natuurlijk wel gezellig geweest) Mijn liefje heeft me ook eens enorm verrast voor mijn 30e verjaardag. Heeft hij stiekem mailcontact gehad met al mijn vriendinnen en saampjes een verrassings etentje gepland. Op de dag zelf zei hij me dat we gezellig uiteten gingen. In het restaurant aangekomen ver in een hoek zaten al mijn vriendinnen aan tafel! Ik schrok me rot maar moest huilen van ontroering dat iedereen daar voor mij zat. Zelfs meiden die elkaar helemaal niet kennen. Liefje heeft het complete dinner voor 10 meiden betaald. Dat was mijn cadeau! En een gezellige avond dat we hebben gehad. We hebben de hele tent op z'n kop gezet. Later heb ik alle e-mails die er gestuurd zijn om dit te orgaineren uitgeprinte en gelezen, zo leuk!
@steenbokje: Wat een leuke verjaardag heb je gehad. Mijn man had me als verrassing voor mijn verjaardag ook meegenomen naar de efteling! (wel in september, dus geen winterefteling, maar niettemin erg leuk!) @Ryanne: Dank je meid, jij ook succes!
Spannend Rianne, hoop voor je dat het raak is meid. Steenbokje, klinkt als een super gezellig weekend...mijn mannetje is helaas niet zo origineel. Maar wel heel lief hoor..
3 dagen na mij dus miek: wanneer wil je gaan testen? ja was zeker erg leuk. in juni heb ik hem verrast door iedereen die voor ons tot die tijd erg belangrijk waren uit te nodigen voor een etentje bij een tapasrestaurant. was super!
Steenbokje dat is wat je noemt een geweldige verjaardag. Tipp, meid wat een positieve instelling. Dat kan alleen maar goed komen! Steenbokje en Mieke, mijn duimen draaien weer overuurtjes voor jullie hoor! Ryanne, veel succes met testen. Maar dit klinkt ROZE! Ik ben nu ongeveer 8 kilo aangekomen.
Steenbokje wat een geweldige verassing van je vriend Zucht bestaan er toch nog echt romantische mannen haha. Mijn vriend is ook heel lief hoor maar verassinngen heeft ie nog nooit van gehoord :x Mik knap hoor dat je in een keer bent gestopt met roken, heel verstandig als je zwanger bent! Rebbel ik heb ook regelmatig last van mn darmen, ze zeggen dat als je zwanger bent verstopt raakt, nou bij bij juist niet Tipp suc6 meid bij de volgende ronde. Ryanne spannend meid, gooi er maar gauw nog een testje tegenaan!
Ze hadden geen digitale test bij de etos dus net een clearblue test gedaan en een dikke plus. Kan het nog steeds niet geloven. Zou eht dan toch zo zijn? Vanavond misschien nog een testje wagen en zo maar eens de HA bellen. AAAAAHHHHH
Oww oké, ik dacht al. Heb je een foto van je mooie test ? In iedergeval, hartelijk gefeliciteerd Wat fijn dat je zo het nieuwe jaar in mag