ohh dat is zeker een leuke lijst. Er komen wel veel verschijnselen overeen met wat ik voel Jammer jessica dat de test vanmorgen negatief was ik hoop dat de snel komen en de volgende test wel postitief is.
Veel van de bovenstaande klachten heb ik dus. Alleen wel een negatieve test. - gevoelige tepels - zachte borsten - last van de zijkant van de borsten - hol gevoel in je maag,gevoel iets te moeten eten - dorst - krampen in mijn buik (eerst ongi-krampen, dan darmen?) - vermoeidheid - humeurwisselingen - pukkeltjes in gezicht - pukkeltjes op rug - maagzuur - hardere/opgezette buik - over tijd - troebele urine - vaak naar het toilet om te plassen - sterk ruikende urine - obstipatie/constipatie - winderigheid
dit is een oud berichtje maar je zegt ik kan nog steeds niet klussen maar je bedoelt toch niet dat je alleen maar 'klust' wanneer je het vruchtbaarst bent? 'klussen' doe je toch uit liefde? als je zo gefocust bent op je eisprong enzo en alleen 'klust' als je het vruchtbaarst bent dan lukt het vaak niet zeggen ze dan ben je er te veel mee bezig en je bent er altijd wel mee bezig als je zwanger wil worden maar ik zou gewoon 'klussen' wanneer je daar zin in hebt en dan zie je het vanzelf wel.. probeer te ontspannen en je kan ook zwanger raken voor die tijd hoor echt niet alleen op die dag.. succes!
he hoi das zeker balen, 36 dagen overtijd, nega test en niet zwanger. Denk dat huisarts zal zeggen dat je af moet wachten. is dit de eerste keer dat je ongi moet worden na stoppen van de pil? wil je niet bang maken bij sommige mensen kan het wel een paar maand duren voordat cyclus weer normaal is! heel veel succes.
Veel van de bovenstaande klachten heb ik dus. Alleen wel een negatieve test. - gevoelige tepels - zachte borsten - last van de zijkant van de borsten - hol gevoel in je maag,gevoel iets te moeten eten - dorst - krampen in mijn buik (eerst ongi-krampen, dan darmen?) - vermoeidheid - humeurwisselingen - pukkeltjes in gezicht - pukkeltjes op rug - maagzuur - hardere/opgezette buik - over tijd - troebele urine - vaak naar het toilet om te plassen - sterk ruikende urine - obstipatie/constipatie - winderigheid hey jessic, ik ben hier pas, maar las zo eens jou klachten en zo lang over tijd zijn. nu vroeg ik me af of je al bij de ha bent geweest voor een bloedtest of eventueel een echo? niet iedereen test positief op testen namelijk. mijn vrienin heeft 2 kinderen en teste zelfs bij de ha negatief, maar na een echo was zij dus wel zwanger. suc6 hoor. liefs janneke
Afina 80: ik denk dat de ha inderdaad zegt, afwachten want er zit niks anders op. Helaas ben ik ook al aardig ver overtijd,...maar ook hier geen positieve test helaas. Baal er ook zo van hoor Maar bel gewoon ff, misschien weten ze wel iets voor je...ben benieuwd.
Mayo en Annette bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik nog even tot volgende week wacht en als ik dan nog niet ben, toch maar even HA bellen denk ik.
Hoi janneke, Ik wacht deze week nog even af. Ik let wel op wat ik eet, drink en beweeg (qua sporten) Als ik volgende week nog niet ongesteld ben bel ik de HA even. Moet 4 juni ook naar de gyn. vanwege ovulatiebloedingen.
Hoi Afina80, Is dit de eerste menstruatie na het stoppen met de pil? Zoja die kunnen lang op zich laten wachten.
Ja klopt ik wacht nog steeds op mijn eerst na gestopt te zijn met de pil! Enne ik zal voor je duimen, hopen dat het wel raak is bij jou.
Wat vervelend nieuws van je tante. Wens je veel sterkte. En weer een goed, maar iet wat vervelend symptoom van en eventuele zwangerschap. Ik ben benieuwd de 29e! Ziet er bij jou echt goed uit. Mijn temp is weer 0,1 graadje omhoog gegaan. Dat gaat wel de goed kant uit. Verder nu geen kwaaltjes. Heb die alleen maar gehad tijdens die twee daagjes buikpijn. Voel me wel heel vrolijk en blij.
De nieuwe dames staan er weer op. 160406 laatste pil mei 1e ronde 83vlinder laatste pil maart 1e ronde Afina laatste pil 20 maart 1e ronde alina21 laatste pil april 1e ronde Anitaxxx laatste pil 22 april 1e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde annika1984 laatste pil april 2e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 1e ronde barbie79 laatste pil maart? 2e ronde Bianca - laatste pil 5 april - 2e ronde Butterfly1 laatste pil april 2e ronde Carmen1988 laatste pil 8 april 1e ronde? CynthiaB - laatste pil februari 2e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 2e ronde debora roxanne - laatste pil april - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 1e ronde Dolphin laatste pil 10 april 1e ronde dotje1986 laatste pil februari 2e ronde Dream laatste pil februari 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 1e ronde eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde Emily laatste pil 29 maart 1e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 1e ronde (na MK) Eyzenga laatste pil ca. 9 april 1e ronde Fiona - laatste pil ? - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 1e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 3e ronde guusje44 laatste pil 1 maart 0 ronde Hjm laatste pil januari 5e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari - 3e ronde jootje24 - laatste pil 7 maart - 2e ronde? jovalene laatste pil 2 jaar geleden 2e ronde Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde Kattja laatste pil maart 3e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde Kikjuh spiraal verwijderd maart vermoedelijk 2e ronde Kris80 - laatste pil half februari - 1e ronde Krista B laatste pil april 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde lieneke laatste pil april? 1e ronde linda81 - laatste pil maart - 2e ronde Mamsie laatste pil april 1e ronde Manon F laatste pil 20 maart 1e ronde ZWANGER Maranka laatste pil 29 maart 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 1e ronde Miepie80 - laatste pil 20 november - 2e ronde Natteken1907 - laatste pil maart - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pooh69 laatste pil 9 maart 2e ronde Proekie - laatste pil 14 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 3e ronde Rebbel laatste pil april 1e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Shanka laatste pil 21 april 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Titus laatste pil maart - 2e ronde weethetwel - laatste pil maart? - 3e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 1e ronde
Nou, wil je niet ontmoedigen, maar bij mij duurde het 5 maanden voordat de kwamen. (we waren alleen toen nog niet aan het klussen voor de 2e, daar zijn we pas sinds 17-4 mee begonnen, toen ik eeeeindelijk ongesteld werd) dieudonnee: inderdaad bijna op de 100. ..wel gezellig hier zo hoor
Zijn jullie ook al zo duf? pff.. zit om de 5 min ff te kijken wat er weer geschreven is.. haha.. iedereen klest wat af.. Manon F, PatriciaK en Roxyrox9 gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Gaan er eigenlijk nog mensen testen vandaag? want dit hoeft toch tegenwoordig niet meer perse smorgens?