Hoop dat het raak is Marijke, maar wanneer ga je testen? Zie aan je banner dat je nog 5 daagjes moet w88
Ja klopt! Dus als ik zaterdag niet ongesteld ben ga ik testen Heb alleen net ineens zo'n raar gevoel in mn buik, dus denk dat ik gewoon ongesteld wordt...
Ja zoiets, beetje drukkend gevoel. Nou ja, ik kan niks anders doen dan afwachten Maar ik ben wel errug nieuwsgierig, zo de "laatste dagen van de maand"
Tja Marijke dat drukkend gevoel kan alles betekenen, voordat ik wist dat ik zwanger was had ik wel wat ongi-krampen maar toch zei mn gevoel dat het anders was, ook omdat ik geen eetlust meer had terwijl ik anders met ongi enorme vreetbuien heb! Zal iig voor je duimen meid!
hoi meiden! @steenbokje: wat een geweldige verjaardag heb je gehad meid! super lief van je vriend! enne... ik ga voor je duimen hoor! @ryanne: GEFELICITEERD! \/ dat er maar meer meiden mogen volgen deze maand! @mieke het wordt weer spannend meid! mn duimen draaien overuren hier! @tipp:"wat fijn dat je jezelf zo goed voelt! toppie! liefs rebbel
thanks voor het duimen meiden. ik hoop het van de ene kant zo en heb er een goed gevoel bij maar van de andere kant ben ik heel nuchter...probeer ik Miek: banner hoeft nog niet af. ben ook echt niet zo creatief met dat rotding. ik weet nog niet wanneer ik ga testen. als ik een dag overtijd zal zijn is het al vrij zeker maar ja...
hahaha toe maar zeg! die zijn idd super deluxe. word altijd zo hebberig van het apple spul. Volgende week krijg ik mijn iPhone, joehoe!
Ook thanks voor het duimen voor mij meiden. Net als Steenbokje (en anderen) hoop ik het ook heel erg deze maand. Moet eerlijk toegeven dat ik gewoon geen zin meer heb in dat wachten en proberen Beetje verwend misschien, maar toch. Als het raak zou zijn ben ik uitgerekend op 1 okt. mijn schoonvader is 30 sept. jarig dus leuk verjaardagskado voor hem Maar goed dan loop ik nu wel heel erg op de zaakjes vooruit.
hahaha nou ik hoop wel heel erg en heb een gevoel van het zal wel eens...maar ik heb nog niet gekeken welke dag ik uitgerekend zal zijn hoor hahaha dus zo erg ben ik nog niet hihihi. ken dat gevoel wel heel goed mieke, heb nu echt zo iets van nou kom op!
't Is erg leuk speelgoed . iPhone zie ik mezelf nog niet meelopen. Maar mijn iPod 2nd van amper 1 jaar oud is al vervangen voor een 3rd generation.... (ehum ).
oh oh... haha tja en bij mij (ook bij jullie denk ik) is alles ook nog eens aftrekbaar, maakt het ook nog eens aantrekkelijk. Maar mijn iPod die vervang ik nog maar niet, heb ook nog een nano dus dubbelop. En de iPod gebruik ik meer als opslag en harde transportschijf. Ben erg benieuwd naar het praktische van de iPhone en of ik het ook praktisch vind, op zich ben ik zeer tevreden met mijn mobieltje die ik nu heb, maar ja mag verlengen dus...
hoi hoi, buikfoto houden jullie nog tegoed, ga ik morgen maken. ben naar mijn moeder geweest, daar lagen 2 tanden uit haar mond, de keuken stond blank en ze heeft de griep........ tot morgen meiden! Ryanne, gefeliciteerd meid!