meiden ik duim voor jullie! Hoop zo dat jullie allemaal snel rose mogen zijn. Hier mijn testen (heb er 4 gedaan shame shame) http://i166.photobucket.com/al.....Testen.jpg Ik ga slapen welterusten en tot morgen
rox: beterschap voor je meoder en houd je rustig he even off topic en dus met jullie mee praten hahaha: ik mag van vriendje lief een ipob of een navigatiesysteem uitzoeken nog voor mijn verjaardag. ik denk dat ik voor het eerste ga want daar heb ik zelf het meeste aan. iemand tips?
Helaas niet aftrekbaar... was het maar zo. Nee, mijn Ipod was ook een Ipod Nano (vergeet ik erachter te typen)... .... Mijn Lief gebruikt hem inderdaad ook als opslag, en kijkt er filmpies op. Tja daarom kon ik hem dus niet laten liggen.... je kunt er films op draaien.... .... Word tijd dat ik eens de staatsloten win... haha. Binnenkort gaan we voor een nieuwe printer op stap. Onze printer wordt ondersteund door appel, maar zonder drivers. Dus ander papier kiezen, zien welke inkt er op is, enzo, is er niet mer bij. Althans, niet meer zodra mijn PC de deur uit gaat.
goeiemorgen allemaal! Steenbokje, ik heb van allebei geen verstand helaas dus ik kan je niet helpen! Hier alweer 39 weken vandaag......pfff hij mag nu wel komen hoor
Ik zou voor de Ipod gaan, ...... maar da's meer omdat ik over navigatiesystemen nog steeds hoor dat mensen de sloot in gestuurd worden. .
goedemorgen meiden, Wahahaha nee maar een navigatiesysteem heb ik eigenlijk ook niet nodig. misschien soms voor mijn werk maar dan werkt een anwb printje ook goed hoor. en verder komt het eventueel nog wel. welke is die ipob die je helemaal uit kan breiden met speakers erbij en zo? heb er echt geen verstand van hoor. wil er wel veel mee kunnen. Rox: harder roepen misschien hoort die het hier heb ik enorme last van mijn buik. ik bene r bijna van overtuigd mijn darmen. pfff ben ook nog eens alleen de hele week dus hoop dat het goed komt.
Daisy, ikzelf heb de HP C5180 printer staan, is all-in-one. Scannen, fotopapier printen en gewoon printen, ben er erg tevreden over. Moet je maar even op de HP site kijken, zijn diverse in deze soort en je kunt ze met elkaar vergelijken. Steenbokje, ik zou ook voor de iPod gaan, navagatie is dan niet echt een cadeau voor jezelf. Kijk anders even op www.apple.nl onder het tabje iPod, daar staan alle soorten en ook allerlei accessoires. Je kunt iedere iPod in zo'n boxjes systeem plaatsen hoor. Ik zou zelf voor de iPod touch gaan, kun je eventueel ook mee internetten! En aan de 8 GB versie heb je wel voldoende. Meiden, ik heb vanmorgen best wel een tempstijging gehad, nog niet eerder zo vroeg in mijn cyclus (zie album) Ryanne, nogmaals gefeliciteerd meid, die banner staat je goed Was je al zo een week overtijd dat je al 5 wk bent? Ik ga straks gezellig lunchen met een vriendinnetje.
Tja kan wel zo leuk zeggen dat je voor de iPod touch moet gaan, maar weet het verjaardagsbudget van je mannetje natuurlijk niet
whahaha ik ook niet! ga zo even kijken op de apple site. mijn computer doet nu even raar dus kan niet kijken
@ rebbel: dank je... Ik voel echt superfit ook enzo... Het afstand nemen heeft me echt goed gedaan merk ik! Hoe is het met jou? @mieke en daisy: en dan dacht ik dat ik gadget verslaafd was. Maar mijn 20 GB ipod doet het na 3 jaar nog prima hoor... Hoewel zo'n iphone...=P~ Ik zit trouwens nu te azen op die nieuwe pc van apple...