Volgens mij mag je gewoon voetballen en skieen hoor tijdens zo een prille zwangerschap. Vraag het anders aan de dokter voor de zekerheid?
Ryanne, ik zou het beide niet doen. Anders even je huisarts vragen. Voetballen is best gevaarlijk denk ik ivm hard vallen etc. En dat geldt voor skien ook, je kan wel skieen maar dan de blauwe piste pakken.
Ik kan me er iets bij voorstellen Het is een erg fijn ding... We gebruiken het internet nnog wel eens op vankantie... We trekken meestal rond (langs goedkope hotels of campings) en dan kan je toch even kijken of er in een hotel plek is, of wat het weer gaan doen enzo...
Volgens mij mag het ook maar mn gevoel zegt dat ik het niet moet doen. In de crusiale weken vindt ik het toch een risico en als er wat gebeurt vergeef ik me dat nooit. Ik ga eten was een lange dag vandaag..
hey meiden nou het was in een woord FANTASTISCH eerst een co assistent (mohammed adi!) die kon de kleine niet goed in beeld krijgen (is nu al verstoppertje aan het spelen , ) maar uiteindelijk kwam de arts en die had hem zo in beeld. oh wat heerlijk zo'n kleine frummel met een hartje twee armpjes twee beentjes (die je goed zag want die kleine rekte zich constant uit ) superdruk die kleine lijkt op zijn moeder (ik heb adhd hihihihi) mijn man schreeuwde in een keer naar de gyn ''en wat word het?'' de gy lachen . nee meneer dat kunnen we nog niet zien. mijn bloeddruk was alleen erg hoog dus die moet even in de gaten gehouden worden. 150/70. alleen de bovendruk was te hoog. dit gaat een onwijs te gek te wijs helemaal leuk jaar worden voor ons met heerlijke kindjes om ons heen allemaal een dikke kus van kimmie
Mik, je bent helemaal blij zo te zien! je hebt duidelijk van je kleintje kunnen genieten dus Mieke ik zou ook voor de tweede versie gaan
Meiden bedankt voor jullie reacties Vind zelf ook versie 2 beter, mannetje hier versie 1. Klant mag kiezen. Mik, wat geweldig zeg! joehoe
goedemorgen meiden! @tipp: ja het gaat hier goed! morgen al weer op de 11 weken, met 12 weken mag ik weer naar de vk, vind ik best spannend want er hebben nu 4 weken tussen gezeten! maar goed, ik heb geen gekke dingen gehad in die tijd! @mieke: ik vind ook versie 2 mooier! @mik: super meid! wanneer gaan er hier weer meiden testen? liefs rebbel
goedemorgen! ja ben er weer vroeg bij, moet romi straks naar de dierenarts brengen! hier nog geen gerommel, krampen, slijmverlies oid dus dat word weer een relaxed dagje! Kim, fijn dat je zo'n goede echo had!
Goeiemorgen, Spannend Rebbel, nog even geduld dus. En 23 jan. is mijn NOD dus daarna testen als er nog niets is. Rox, relaxed dagje, zou wel lekker zijn, maar je weet nooit hoe het eindigd Wat heeft Romi? Ik ga vandaag buiten de deur werken, dus zal hier niet echt komen. Fijne dag allemaal.
Goedemorgen meiden, Ryanne: voetballen zal ik even niet doen, is toch te zwaar belastend. Ik zal er wel bijzeggen als je afzegt dat het lang gaat duren. Skieen kan wel maar maak het niet te moeilijk en pas gewoon wat extra op. Mieke: versie 2 is beter want daar komen de logos dan beter in uit als afscheing vand eposter. (snap je me nog hahaha) Mik25: leuk hoor! Maar ik denk dat je bedoeld dat wij allemaal kindjes moeten krijgen of krijg je er twee? Hier alles goed. Nou ja, vlagen van spanning. In de auto naar werk zat ik ineens aan zwangerschapskleding te denken!
@ steenbokje, spannend meid, wanneer ga je testen? Ik ga zeggen dat ik iets aan mn rug heb waardoor ik zeker 4 - 6 weken rust meot houden. tegen de tijd ben ik 10 weken zwanger en zie ik wel verder. Ik ga aan mn huisarts vragen wat ik het beste kan zeggen. Vindt het vreselijk om te moeten liegen tegen al mn vriendinnen maar het is helaas niet anders.
Thanks, En liegen doe je niet. maak er anders iets van dat jij je lichamelijk even niet te veel mag inspanning en dat voetballen dus even niet mag
Goedemorgen, @ Ikdus: Oops gemist dus maar alsnog gefeliciteerd meid. @ Mieke: De eerste sprak mij meer aan maar volgens mij ben ik ook echt de enige hier die dat vind. @ Mik: Fijn dat je zo hebt genoten van je echo meid. @ Ryanne: Lijk tme ook vervelend om te moeten liegen maar je moet maar zo denken over een aantal weken kun je alsnog de waarheid vertellen en dan zullen ze het allemaal begrijpen.