Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik ga even denken of ik naar de 9 maanden beurg ga, lijkt me wel leuk.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Steenbokje idd wat Daisy zegt: er is ook huishoudbeurs en je kan dan bij allebei naar binnen.

Ik blijf (helaas) 3 dagen werken. Maandag, Dinsdag en Donderdag. Het liefste bleef ik thuis..... maar het geld moet ook binnen komen.....
    De kleine gaat naar het KDV, in nood kan ik altijd mijn moeder bellen. Die had ik het liefste als oppas natuurlijk maar zij is zelf alleenstaand (wel met vriend maar ze wil haar eigen geld verdienen, onafhankelijk zijn van hem) en ik kan van mijn moeder niet verwachten dat zij minder werkt voor mijn kind. en ik vind dat het leuk moet zijn om naar oma te gaan en niet van; ojee ik moet weer!

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik blijf twee dagen thuis. Mijn Lief gaat twee dagen thuis werken (kan zelf zijn planning indelen), en de aanstaande oma is een dag beschikbaar. Tevens wil zij ze samen met haar zusje als back-up fungeren. We proberen de kleine dus zelf op te vangen, zonder creche.

4. mamastarlight

klopt, dat zag ik ook al ja. moet even kijken.

ik wil ook drie dagen blijven werken maar weet nog niet precies hoe en wat vandaar

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Beetje voorbarig maar wil toch ook even antwoorden want heb er natuurlijk al wel over nagedacht. :D

Ik wil graag 2 dagen blijven werken. Het geld is mooi meegenomen (mannetje verdiend goed dus hoeft eigenlijk niet) en ik denk dat het best lekker is om er dan twee dagen 'uit' te zijn. Hoe het er nu voor staat kan mijn moeder een dag oppassen en mijn schoonmoeder een dag dus dat zou mooi zijn. ;)

Maar goed we weten niet hoe lang het nog duurt en hoe de gezondheid van beide moeders tegen die tijd is. En of het ons wel gegeven mag worden. :(

We shall see. ;)

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Overigens weet ik helemaal niet of mijn werkgever daar wel zo blij mee is en of ik dan wel kan bblijven maar ja wie dan leeft wie dan zorgt.. :rolleyes:

7. mamastarlight

nou ik werk nu 4 dagen en weet ook niet wat mijn werkgever er van vind. ik hoef ook niet werken want mannetje verdiend inderdaad genoeg maar vind het wel lekker inderdaad. als mijn werkgever het er niet mee eens is zoek ik dus wat anders voor 3 dagen in de week. ik wil zo wie zo de eerst 4 jaar niet de woensdag en vrijdag vrij zijn dus ik ben beter in te plannen dan de meeste meoders denk ik.

mijn schoonmoeder woonde tot vorig jaar vlakbij en deed oppassen als bij verdienste. haar wilde we dan ook 1 dag in week vragen. 2 dagen zal het dan kinderopvang worden. 3 dagen vind ik te veel vandaar dat ik daar nu wel een beetje mee zit. mijn vriend werkte op zijn vorige baan ook 4 dagen en was vrijdag vrij dus dat was geweldig. maar nu dus niet meer en hij kan het tot op heden ook niet krijgen.

8. ProudMum

zowiezo wil ik met de tijd wel werk dichter bij huis. als er wat is dat ik dan binnen 15 min bij mijn kleine kan zijn.

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dat is ook zo als mijn werkgever het niet wil ga ik wel wat anders zoeken voor die twee dagen.

Maarrrrrr....eerst maar eens zwanger worden.. ;)

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dat lijkt me wel fijn inderdaad ook voor je iegen gemoedsrust.. :)

11. mamastarlight

het voordeel voor mij is dat papa dcihtbij de kleine is. die kan binnen 5 minuten daar zijn. We hebben alleen dus geen nood opvang of zo. ja mijn moeder evntueel maar die wonen niet echt naast de deur dus dat moet ik dan van te voren weten.

12. ProudMum

Mike is constant op de weg. dan weer in de bilt, dan weer hier in het centrum. soms moet hij naar bjorn borg, de ene keer in den haag, dan weer in groningen enzo. dus eer dat hij er is....... Maar ook dan mag ik mijn moeder bellen heeft ze gezegd, maar het liefste vang je het altijd zelf op he?

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Wat heb ik toch een vreselijk luxe leventje realisseer ik me dan weer. Mijn man heeft een eigen zaak die zo goed loopt dat ik niet hoef te werken! Ik kan dus lekker thuis zijn! Nou is dat ook precies wat we allebei wilden, dus dat komt erg goed uit! Als ik zie dat mijn schoonzusje fulltime moet werken en haar meisje alleen maar 's ochtends, 'savonds en in het weekend ziet..... :(
    En voor noodgevallen: mijn moeder en oma wonen om de hoek (nou ja beiden op 15 min fiets afstand)... erg fijn dus....

Ik zat er trouwens wel over te denken om naar de huishoudbeurs te gaan (ik heb me er vorig jaar met mijn moeder rot gelachen :) ), misschien wip ik dan meteen wel bij de andere beurs naar binnen.... Ik zie wel....

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    trouwens: 1000 pagina's coming up! \:D/

15. ProudMum

ja, we zijn er bijna!

16. mamastarlight

Joepie!

ik vind het echt moeilijk he...

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nog even volhouden meid!

18. mamastarlight

o nee dat bedoelde ik niet. ik bedoel met de opvang strakjes voor het wondertje

19. Niet meer actief

Steenbokje, ik begin het nu ook moeilijk te vinden!
    Ik wil het liefst 14 DPO testen, maarja afgelope cyclus had ik een luteale fase van 17 dagen :(
    Wachten duurt nog zolang.

20. Niet meer actief

Ow oeps, dacht ook dat je testen bedoelde haha

Deel Deze Pagina