Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik moet nog 3 en een halve dag wachten dus dat is to doen. zeg ik nu

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @steenbokje: Dat is ook moeilijk hoor. Ik heb het gelukkig erg makkelijk... :oops:

3. Niet meer actief

Voor mij was het ook wel te doen 17 dagen wachten.
    Maar nu ik zo een pijn heb in mijn urine buis.
    Wil ik toch graag weten of het van een eventuele zwangerschap komt of omdat ik wat anders heb.

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dat kan ik me voorstellen...

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Steenbokje, je moet gewoon doen wat je gevoel je ingeeft. Ga gewoon eens rondkijken als je zwanger bent.

6. ProudMum

gaat iedereen nu korte berichten plaatsen? zodat we snel bij de 1000 zijn?

7. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Wachten sucks.. ;)

8. mamastarlight

nou, ik hoeft ook niet te werken maar ik wil dat graag. 2 a 3 dagen iets voor mezelf. maar bij mij staat voor op dat ik voor het kleintje het allerbeste wil.

misschien is de kinderopvang wel helemaal te gek hoor. of vind ik een lieve oppasoma maar ja...

9. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Dat was niet mijn intentie... :)

Echt niet. :D

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @rox: we kunnen natuurlijk ook allemaal eindeloze verhalen schrijven, maar dan zijn we er ook snel hoor... ;)

@steenbokje: Ik moet eerlijk zeggen dat ik het heerlijk vind om lekker huisvrouw te zijn. En ik ben er trots op. Al kijken de meeste mensen (al dan niet van mijn eigen leeftijd) me meestal wel stom aan.... Ik heb gewerkt (tot juli 2006), maar dat gaf zoveel spanning thuis dat ik er mee gestopt ben. En het is sindsdien een stuk gezelliger hier!

Ik zit trouwens wel even te balen, mijn automatisch inloggen doet het niet meer, dus als ik het scherm per ongeluk dicht doe moet ik weer opnieuw inloggen. Maandag deed het het nog wel! Grrrrr!

11. mamastarlight

hahaha dat is toeval rox.

ik ga alles even af als ik straks zwanger ben ja. ik dacht het allemaal zo goed te kunnen regelen en hoe dichterbij het nu hopelijk komt hoe moeilijker het is

12. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik hoef ook niet perse te blijven werken maar het lijkt me zelf wel lekker als het niet bevalt kun je altijd nog stoppen. De hele week thuis is niet echt wat voor mij, zou me dood vervelen... ;)

Niet dat je niet genoeg te doen heb thuis maar gewoon dat je dan alleen moeder en huisvrouw bent...ik wil ook nog wel een iets anders doen zou me anders zo nutteloos voelen... :(

Misschien denk ik hier wel weer anders over als er een beebje is... :)

13. Niet meer actief

Mijn neefje zit echt op een hele leuke kinderdag verblijf.

Ik heb zelf bij 2 kinderdagverblijven stage gelopen.
    De één vond ik helemaal geweldig.
    De andere vond ik zo saai, waarschijnlijk komt dat door die mensen die er gewoon werken.

De basis school waar ik stage heb gelopen was ook behoorlijk stom, hoe ze daar met kinderen omgingen was gewoon niet te geloven!

Het is zo jammer dat niet alle dingen het zelfde is.

Ben benieuwd hoe het ons kinds straks afgaat in spanje!

14. ProudMum

irri he tipp?

ach, we zijn al opde 999! dus het schiet al aardig op!

over een half uurtje mag ik bellen hoe het met Romi is. Straks vind ze mij niet meer lief omdat ik dr heb weggebracht... die mazzel heb ik altijd namelijk.... dan duurt het 3 dagen voor ze bijtrekt en helemaal nu ik zwanger ben...

15. Niet meer actief

Aah die arme poes, zou je ook niet lief vinden hoor.
    Misschien wou ze wel graag kittens op de wereld zetten.

16. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    oh ja ikdus, jiji ging naar spanje he? Wanneer ook alweer?

17. ProudMum

het kdv waar onze kleine bij is ingeschreven zit hier om de hoek. ze gaan lekker naar de kinderboerderij 2 straten verderop, er worden opa en oma dagen gehouden, de fotograaf komt langs, de sint en kerstman komen langs enzo. Bovendien is er persoonlijk contact tussen ouder en leidsters en er word een schriftje bijgehouden met wat er is gebeurd die dag. dat sprak mij allemaal erg aan!

18. Niet meer actief

Als het mee zit begin/halverwege April.

19. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Aah Rox mijn poes en kater wilden niets liever dan bij me zijn toen ze bij de dierenarts vandaan kwamen. De een kroop meteen op schoot (voor zover hij dat kon was nog een beetje stoned van de narcose) en de nader heb ik in een doos gelegd en daar heeft ze heeeeel lang geslapen.

Had wel medelijden met ze....

20. ProudMum

dat kan best maar die wilde ik niet!

Share This Page