Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annette110

annette110 Actief lid

5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    ik ben zeker duf! mijn dochtertje van 3,5 werd 3 keer wakker vannacht (dromen :( ) Zit me ook te vervelen en zij wil maar spelen met de handpoppen, bleh. Dus typ tussendoor maar ff wat om hier mee te kletsen.

Ben ook benieuwd wie er gaan testen deze week, er moeten toch zeker nog wat positieve testen aankomen dacht-hoop ik zo. Het kan inderdaad gewoon met alle soorten urine, ochtend hoeft niet meer, maar heeft wel voorkeur geloof ik.

2. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    @ Jessica83 ja ben zeker aan t opleten of de :evil: niet al komen.. maar tot nu toe heb ik alleen maar slijmverlies en dat al voor anderhalve week..

3. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    ben ik weer, ik heb vandaag mijn ei volgens de banner, maar merk er nix van, vraag me of of me cyclus wel gaat kloppen deze maand, heb namelijk nog helemaal geen last gehad van wit slijm. Maar goed we gaan gewoon door...

Emily

4. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Beetje off topic dit berichtje.....had hem ook al op de lounge geplaatst.....maar heb ff niks anders te zeggen!

Heej

Was net boodschappen aan het doen, krijg ik zo'n kaartje van de nieuwe actie over het monopoly......

Ik dacht, we kunnen elkaar mooi gaan helpen. door middel van ruilen! haha....hoe kinds, maar ja daar zijn we ook voor bezig!

Heb nu 1 kaartje voor de straat van Haarlem gekregen!
    Dus als ik de volgende keer een ander straat heb, zijn er dan gegadigden om te ruilen....haha Embarassed

5. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Bij welke winkel was dat dan?
    En bij besteding van hoeveel euro?

6. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    o jah.....bij superdeboer!
    Bij besteding van 10 euro.....

7. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    ohh okey, daar kom ik nooit :(

8. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Ohh ik ook niet.. zit hier ook niet in delft. :(

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hoi daisy ik heb hem ff zelf verandert schrok er zelf van ben alweer 9 maanden vanaf! sinds deze maand op de vruchtbaartse dagen bezig dus wie weet

10. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    hey esjuh,
    heb je berichtjes ff gelezen, las dat je een miskraam heb gehad, wat vervelend.
    zie nu ook dat je 3 dagen overtijd bent, wanneer ga je testen? of wacht je nog even?

gr
    mayo

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi

het gaat weer iets beter hier, ik ben alleen benieuwd wanneer ik nu ongi ga worden want ik zit aan de pretnison en daar kan je ongi van weg blijven schijnbaar! maar ik hoef het als het goed is niet lang meer te slikken.

zijn er verder al dames die snel gaan testen?
    succes!

groetjes rebbel

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hallo meiden
    zo voel me eigen goed heb nergen last van HELLAAS! maar goed op naar de volgende maand
    denk dat ik toch niet zwanger ben dat het gelijk goed raak was
    ben ook gelijk onder de douche geprongen na het knutselen dus wie weet heeft het niet genoeg tijd gehaad om het doel te raken !
    zowe ik ga lekker eten koken want ga vanavond met de meiden een avondje weg naar een vriendin die heeft een nieuw huis en ze heeft een kleintje van 14 maanden dus ik vermaak me wel

13. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    @ mayo1982 Ja klopt idd.. heb begin maart een mk gehad. en ben vorige maand goed optijd ongi geweest en idd nu overtijd. maar ik durf niet te testen dus wacht het nog even af.

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Is goed hoor meis.

Ik ga me klaarmaken om te vertrekken. Was ineens erg druk hier :(.
    Maar kon de afleiding goed gebruiken. Heb nu even geen kwaaltjes.
    Ik ga me straks wel ernstige zorgen maken hoor.
    Ik heb voor de hele dag gegeten ehum:
    twee bonbons, drie dropjes, een flesje drinkontbijt, een banaan, en een beker koud water.

En het allerergste? Ik heb geen honger :confused:. Als dat maar goed gaat. :(

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haa ja je zult zeker gevuld zitten
    als ik dat op 1dag dag zou eten val ik van me stokkie ben een veelvraat
    ik heb in 2 dagen 1 doos met chocolade puur dunne plakjes burgemeester gemaakt en 2 repen chocolade met nootjes
    heb nu echt afkick verschijnselen want ik heb niets meer in huis en ben nu te lui om erop uit te gaan voor zon reep maaar die wel erg lekker is
    ga toch zo denk ik maar

16. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0

Sterkte met je tante Daisy....

17. ImmieY

ImmieY Lid

11 dec 2006
    64
    0
    0
    GastOuder.. & Fulltime Mamma
    Capelle a/d ijssel
    Ik was er bijna 1 jaar vanaf.. toen ik de misrkaam kreeg.. maar was erna drect zwanger!

18. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63

Ja inderdaad het wordt tijd voor een nieuwe banner bij ons he, haha.

Ik heb er echt alleen in mijn gezicht last van, de rest van mijn lijf daar is mijn huid juist weer heel droog, zelfs mijn hoofdhuid.
    De kapper vond het ook al zo vreemd, maar ik wilde niet vertellen waar dat door kwam, dus zij snapte er helemaal niks van :)

Groetjes Taby.

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Heb ik normaal ook geen probleem mee... ach ja, nu vindt mijn collega nog heel wat bonbons in het doosje. Hoef ik me niet schuldig te voelen.

20. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    ha meiden......heb zo'n dikke buik....en vreselijke krampen.....
    Veel pijn onderin in de buik en een beetje in de rug.......ontpillen of?

Deel Deze Pagina