Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb deze maand (gelukkig) niet hoeven wachten. Ik zat zondag net met mijn moeder aan tafel en concludeerde dat ik een dezer dagen ongi moest worden...Toen moest ik plassen. Kwam terug en zei " nou ja een dezer dagen, nu is ook goed" Toen moesten we allebei vreselijk lachen!

2. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Vertel mij wat... :)

3. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee meiden, ik ga lunchen en naar ikea. Ik moet een nieuw kastje voor mijn badkamer hebben! (en stiekum alvast babykamer kijken)

Zie jullie morgen weer.

Liefs

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Nu ik het bij mijn broer zie lijkt het me wel heel leuk. Hij is vrij consequent met opvoeden en alle drie de kinderen luisteren erg goed. Mijn schoonzusje heeft haar regelmaat erin gevonden alleen zegt ze wel dat het erg druk is...

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    hahaha iedereen heeft het volgens mij moeilijk die laatste dagen!

xxxx :D

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wachten sucks idd!

7. Niet meer actief

Tweeling van een ander vind ik ook erg leuk.
    Maar om het zelf te hebben, nee bedankt.
    Vooral ook omdat het dan voor mij echt veeeel te druk gaat worden, zodra ze kunnen lopen en staan.
    Want ze willen toch alles pakken he.

Geef mij maar 1 kindje, en dan zal ik nadenken of ik nog een tweede wil.

Al zou ik het niet super erg vinden hoor om een tweeling te krijgen, ik laat het sowieso niet weg halen!

8. ProudMum

volgens mij schrik je je t apezuur als je het hoort bij de echo! Je stelt je toch in op 1 kindje en dan hoor je dat het er 2 zijn......

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    haha dat lijkt me ook :)

10. Niet meer actief

Volgens mij ook hoor, maar ik zelf houd er wel rekening mee dat het er 2 kunnen zijn.
    Heb toch veel familie leden met een 2ling.

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ben ik even weg en zittehn jullie ineens op pagina 1001!

ik moet dan goed orienteren wat ik wil voor de kleine. anders blijf ik inderdaad echt thuis hoor. minstens de eerste jaren.

ga lunchen tot later!

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee, spannend zoveel mensen die bijna kunnen testen! Ik duim hier voor jullie hoor.

13. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Hoi meiden!

Gefeliciteerd allemaal met de 1000 pagina's!

Ik blijf straks 3 dagen per week werken. Op dit moment zit mijn ventje nog thuis dus als hij tegen die tijd geen werk heeft, wordt hij huispapa.
    Mocht hij dan wel een baan hebben ( waar ik wel op hoop) dan gaat ons ukkie naar een kdc. We staan in ieder geval ingeschreven voor een flexibele opvangplaats i.v.m. mijn onregelmatige diensten.
    Was erg lastig om dit te regelen omdat onze toekomst i.v.m. het werkloos zijn van man zo onzeker is.

Maar ach, huipapa zijn heeft ook wel wat.
    We hebben het alleen wat krapper financieel.

14. mamastarlight

hey ons ukkie, weet ej wat het is?

15. jeetje wat een geklets vandaag! Gaat hard zo.
    Hoe gaat da precies met een KDV? Ik werk 4 dagen in de week van 9 uur tot 17.00. donderdag zaterdag en zondag lekker vrij. Mijn vriend werkt in de horeca en begint op maandag altijd om 18.00 dus we zouden om de week voor 3 dagen opvang nodig hebben.
    Ik denk dat we voor 1 dag mijn schoonmoeder vragen, daar zou ik haar dolgelukkig mee maken.

16. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    @ Ikdus: Ja is ook wel zo bij een ander is het altijd leuker. Maar ik vind tweelingen gewoon erg leuk. Bij mij en bij mannetje zit het in de familie. Dus wie weet...

@ Rox: Toen mijn schoonzusje het hoorde tijdens echo is ze daarna meteen naar ons gereden en heeft eerst een potje zitten janken. (van ongeloof en blijdschap en de shock).

17. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    T is in een keer wel erg stil hier... :(

18. ProudMum

half 5 mag ik Romi halen.... arm beestje, ze is zo stoned als een garnaal

19. mamastarlight

lekker laten bijkomen dan

20. ProudMum

ja doe ik. lekker de kachel hoog en voor de rest lekker haar gangetje laten gaan

Share This Page