thank tipp. ik weet het ook wel. ik weet niet zeker of er geen reden is waarom het niet lukt. mijn ouders hebben er 2,5 jaar over gedaan om zwanger te raken. ik gok dat het bij mijn stoefzus (van mijn vader) ook niet zo vanzelf is gegaan. voor de rest weet ik het niet maar is een gevoel die soms naar boven komt. verder hebben we al wel besloten bij een jaar naar de ha te stappen dus ach...ik moet het gewoon afwachten en dat weet ik ook best wel.
absoluut mik! de leifde voor elkaar is ij ons het gene wat centraal staat en die is zo groot dat wij hem graag willen delen met een wondertje. maar wondertje komen in hun eigen tijd he (bui is over hahaha)
ik krijg nog wel een vragen als:" en wanneer komen de kinderen?" Dan heb ik altijd een paar standaard reacties: - Ik heb ze besteld, maar met de huidige levertijden.... - Geen idee, maar als ze te laat zijn krijgen ze huisarrest - Ze waren even niet op voorraad Nou dan zijn de mensen meteen ook weer stil! En ach.. die buien komen en gaan... dat is normaal... Knuffel!
ja lekker hoor. gisteren een echo gehad he? kindje heeft ook adhd denk jeetje wat druk net zoals zijn moeder! hihihihiihihihi echt meiden voor jullie is het ook wel weggelegd. en dan duurt het wat langer maar dan hebben jullie el het leukste kindje! gr kim
leuk leuk leuk leuk zo'n echo..... Ik heb er nu al zin in! Ik heb er het volste vertrouwen in dat het niet meer zo lang zal duren voor mij... Stom he? Maar het is echt zo'n heel erg sterk overtuigend gevoel...Het geeft moed en vertrouwen!
Die houden we er in! Geeft mij ook weer moed hoor! Zo kunenn we toch wat voor elkaar doen! Liefs Parels
Die opmerkingen van mensen wanneer de kinderen komen vind ik ook zo irritant! Mensen staan er gewoon niet bij stil dat het ook wel eens op zich laat w88 en dat je dan op dat moment iemand kan kwetsen! Blondsteenbokje bij mij komen de gedachten ook wel eens op hoor van is het nu wel tijd om kindjes te krijgen maar zo kan je iedere keer wel iets verzinnen bv moeten nog verbouwen, zoek naar ander werk, nog te druk met andere dingen etc etc Op een gegeven moment wil je gewoon kindjes ondanks al die gedachtes. Snap je hem nog haha O ja en als je dan zwanger bent dan denk je opeens kan ik het allemaal wel....... Dit zijn volstrekt normale gevoelens hoor! Liefs Minnie
hmmm ik kijk echt uit naar het zwanger zijn. Mijn moeder was 5 maanden onderweg toen ze er pas achter kwam dat ze zwanger was... En toen werd ik ook nog eens een maand te vroeg geboren. Dat lijkt me zo erg. Ineens zoveel doen, en niet de tijd hebben om te genieten van het zwanger zijn....
Oei dat lijkt me raar dat je er pas na 5 maanden achterkomt, dat komt echt heel zelden voor denk ik, maar ja er zijn ook verhalen dat vrouwen er pas achter kwamen toen ze moesten bevallen.
Ja ik geniet er ook volop van op het moment, dat was de 1e 3 maanden wel anders.... Maar bij de juni-mama's zijn een aantal meiden die er niks aan vinden en heel depri zijn door de hormonen. Nou ben ik over het algemeen wel positief ingesteld maar af en toe krijg ik een vlaag van depri, maar dat duurt altijd maar heel eventjes.
@ Mieke: Kruidvat heeft fotosoftware voor de apple, en je kunt er fotoalbums in maken. Heb net gekeken .
deze vind ik echt geweldig erg is het ook als mensen dit tegen iemand zeggen die onvruchtbaar is. vind het sowiezo vreselijk maar dan nog even wat meer.. (die mensen zijn bemoeials joh). blondsteenbokje ik ken het ook wel al zit ik nog maar in de 2e ronde, maar ook al heb je veel van die momenten dat er nog wat dingen moeten gebeuren toch zou de baby wel welkom zijn denk ik..
Meiden, net thuis. Naar voorstelling geweest van Eric van Sauers "Smulpapen". Geweldig goed en veel gelachen. Nu mijn bedje opzoeken. Morgen niet te veel kletsen hoor, ben er niet. Slaap lekker.
goede morgen meiden alles goed hier? Ff over hetgeen dat mensen onzeker worden, dat niet alles op orde is enz. Ik ken dat dus ook, maar zie de drie die ik nu heb hebben het goed hoor, komt allemaal op zijn pootjes terecht. Ik had nog niet eens een eigen huis toen de eerste kwam, we hebben nog 9 maanden met de kleine bij mijn ouders gewoond.....niet helemaal gepland maar het is goed gegaan. Maarrr....nu heb ik dat ook, ben nu 6 maanden bezig voor de 4e, en nu slaat ineens de twijfel toe. Ik heb een nieuwe baan, die erg leuk is. (en waar ik mocht ik zwanger zijn goede voorwaarden heb, of als de kleine er is het eerste jaar het werk van thuis uit mag/kan doen) En vier....ja is veel al ishet een droom voor ons. Ook wij zijn niet met alles in orde, zowel financieel staat alles even op een laag pitje als de woning die we huren, er worden verbouwingen gedaan van de zomer. Maar aan de andere kant denk ik dan..... Het is niet dat we stoppen hoor, gewoon iets minder mee bezig zijn, al is dat moeilijk nu, ben steeds misselijk en heb buikpijn, dus ja je gaat dingen denken he maar goed ga aan het werk, lees nog mee hoor
goedemorgen, hier nog niks.... vanmiddag om 12 uur controle. had gister een enorme druk op mijn borst, zakte na een half uur. ga toch even vragen wat t kan zijn.