Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

gisteren was mannetje weg en toen heb ik even 5 minuten hard moeten janken. die onzekerheid...ik wil graag overal controle op hebben en dan is dit verdomd moeilijk. ik heb goede moed hoor onze tijd komt ook wel degelijk. ik ben allen zo bang dat wij het niet alleen kunnen door de verhalen van mijn ouders. maakt mij onzeker. ik wil niets liever dan een kindje. maar ik ben er van overtuigd dat een kindje een wondertje is en dat je die niet kan plannen, dat overkomt je. dat is dan ook de instelling die ik weer in moet gaan nemen. misschien zijn we er gewoon nog niet klaar voor...

de HCG waarde, hoeveel ging die nou omhoog per dag eigenlijk (vraagje tussen door was het evrgeten)

2. Niet meer actief

Hey meiden, ben vanacht na het ziekenhuis/huisartsenporst.
    Want ik verging van de pijn, aan mijn blaas.
    Ik heb twee druppeltjes urine in kunnen leveren.
    En ik had bloed in mijn urine en witte bloedcellen, het lijkt er op dat ik wel een blaas ontsteking heb.
    Ik heb nu een antibiotica kuur gekregen voor 5 dagen wat ik 4 keer per dag moet slikken.
    Dus dat word vroeg opstaan.
    Ik neem het gewoon om de 4 uur in vanaf 7 uur, want anders trek ik het niet om om de 6 uur in te nemen.

Dus de pijn is niets van een zwangerschap ;)

3. mamastarlight

antiboitica mag je niet hebben bij een zwangerschap he! weet je dus wel zeker dat je echt niet zwanger bent?

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

klopt als een busje!

5. mamastarlight

Rox: succes straks ;)

6. Niet meer actief

Nee, tuurlijk weet ik dat niet zeker.
    Dat weet k pas over een week.
    Maar in de bijsluiter staat dat die antibiotica niet schadelijk is voor een vruchtje, en dat je het alleen tegen het eind van de zwangerschap niet meer mag slikken.
    Deze is speciaal voor een blaasontsteking

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief steenbokje, denk je wel een beetje aan jezelf.
    En anders moet je dit toch eens gaan bespreken met je huisarts en als je al helemaal bepaalde dingen wilt uitsluiten, misschien om een doorverwijzing voor de gyn vragen.
    Hiermee kun je alleen gerustgesteld worden, want dit is niet goed voor je meid.

KUS

IkDus, sterkte meid wat een narigheid.

8. ProudMum

Dank! heb totaal geen zin, hoop toch eigenlijk dat het de laatste keer is vandaag en dat zoals voorspelt is de weeen gaan beginnen vanmiddag

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Is ie nou al ingedaald Rox?

10. ProudMum

nou, ik hoop het wel! heb het gevoel alsof ik een trap in mijn doos heb gehad en het trekt door naar de liezen... vorige week had ik daar nog geen last van dus ik hoop op goed nieuws straks!

11. mamastarlight

Thanks lieverd. we hebben samen afgesproken dat we wachtent to een jaar na het stoppen dus we hebben nog even. ach ik zie het wel, maakt ook niet uit. ik hoop voor dioe tijd zwanger te zijn en anders zitten wij over een paar maandjes bij de ha.

12. Niet meer actief

Hoop het ook voor je Rox!

13. Niet meer actief

Ik ga moet straks dus beginnen met slikken van NITROFURANTOINE 50 mg.
    In de bijsluiter staat dus dat het niet schadelijk is voor een vruchtje?

14. ProudMum

als het erin staat zou ik mij niet druk maken

15. Niet meer actief

Dat dacht ik dus ook :d..

Wou jij trouwens nou thuis bevallen of niet?

16. ProudMum

als alles goed verloopt wel ja

17. mamastarlight

Ikdus: misschien voor de absolute zekerheid de huisarts bellen?

Rox: klinkt veel belovend. hoop het voor je

18. ProudMum

ik ook steenbokje, lijkt mij helemaal niks om aan toeters en bellen te liggen. maar houd wel in mijn achterhoofd dat we er alsnog heen moeten. je weet nooit hoe het loopt he

19. Niet meer actief

Nouwja ik denk dat ze in het ziekenhuis ook wel weten?(Hoop ik)
    Want ik heb dus verteld dat ik zwanger probeer te raken en dat ik 7 januari mijn eisprong heb gehad.
    Hij vroeg nog ben je zwanger.
    Toen zei ik zou kunnen dat weet ik nog niet, en toch gaf hij het me als nog..
    En in de eerste 4 weken zal het kindje toch geen last ervan hebben?

Deel Deze Pagina