Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Spannend Rox, want als hij niet is ingedaald, dan kan het niet toch?
    Mijn duimen draaien voor je :d

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

het kan dan alsnog, maar als mijn vliezen breken moet ik plat gaan liggen. dit omdat de navelstreng eerder geboren kan worden dan de baby en dan loop je de kans dat de kleine stikt als de navelstreng om zijn nekje zit.

3. Niet meer actief

Oee dat klinkt niet goed.
    Nou hopen dat hij ingedaald is tegen de tijd dat je gaat bevallen.

4. ProudMum

hoop het ook. maar voor de rest ga ik me niet druk maken. die energie steek ik wel weer in het poetsen ;)

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen,

Succes straks Rox hoop voor je dat hij ingedaald is.

Beterschap Ikdus als de arts het voorgeschreven heeft en het staat in de bijsluiter kun je het rustig nemen hoor.

Steenbokje, Knuffel meid, begrijp hoe je je voelt.

Ik heb nu helemaal het gevoel dat mijn lichaam faalt en dat we het niet zelf kunnen. Hoe blij ik ook ben dat ik doorverwezen ben toch is het een teleurstelling. Dit hadden we niet verwacht toen we een jaar geleden begonnen.

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ikdus: dan zla ik er vertrouwen in hebben inderdaad. andere antibiotiva is juist schadelijk in de eerste 4 weken namelijk dus nu zal hij het echt wel weten. beterschap!

7. Niet meer actief

Poets gek dat je bent!

8. Niet meer actief

Aah Zora dikke knuffel!

Enne thanks meiden, komt allemaal wel goed:D

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Je haalt de woorden uit mijn mond ikdus. :)

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Thanks meid, voor jou een terug.. :D

11. ProudMum

zora, kan mij voorstellen dat je het vertrouwen in je lijf kwijt bent geraakt. maar probeer wel een klein beetje positief te blijven hoor!

12. ProudMum

wacht maar tot jullie zover zijn! :) :) :D :D

13. @ Rox succes vanmiddag houd ons wel op de hoogte he..
    @ ikdus wat vervelend meid, heel veel beterschap!
    @ steenbokje, Ik zou ook met je HA gaan praten en ook zeggen hoe het bij je familie is gegaan. Misschien kan hij je nu al doorverwijzen?

Lieverds allemaal een dikke knuffel en mn duimen draaien voor jullie

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ben ik meest van de tijd ook wel hoor. Maar af en toe heb je echt zo'n dipje waarin je vol zelfmedelijden zit... :oops:

Maar goed je hebt gelijk ik kan me altijd nog zorgen maken als er echt iets is dus nu nog lekker onbezorgd blijven. ;)

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Spannend hoor ROx!

Dinsdag de nekplooimeting gehad. Baby lag super mooi stil totdat ze op wilde gaan meting zag ik ineens een arm door het beeld heen en toen ging hij / zij ineens draaien. Zo apart om te zien. Zeker omdat je het ook niet voelt.... Ach dat zal over een paar weken wel anders zijn!
    Heel bijzonder!

Spannend Steenbokje, nog een paar dagen wachten!

16. ProudMum

Terug van de vk, bloeddruk is nu 130/80, maar normaal gezien mijn dikke handen en voeten. Beeb is geschat op ong 3200 gram, een kleintje dus (dat vond zij).

Verder heeft ze even gebeld naar haar collega's van een collega- praktijk in Maarssen, zij doen namelijk thuisbevallingen, aangezien mijn Smurfje nog steeds niet is ingedaald..... Thuis bevallen is mogelijk maarrrrrr, mocht hij niet goed indalen tijdens de weeen en hij ligt nog te hoog bij het toucheren moeten we naar het ziekenhuis. maargoed, daar hield ik zelf ook al rekening mee.

Ach ik ziet het allemaal wel hoor!

17. Niet meer actief

Aah dat is jammer rox, als het zo zou moeten gaan.
    Maarja zolang je maar straks een gezond jochie in je armen hebt ;)

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rox, toch wel weer spannend, maar ze hebben ook gezegd dat hij tijdens de bevalling toch nog kan indalen?

19. ProudMum

hij heeft nog een klein zetje nodig zeiden ze. en dat doen waarschijnlijk de weeen. Maar moest het gewoon in mijn achterhoofd houden dat we evt naar het WKZ moeten. Ach, zolang hij maar gezond ter wereld komt vind ik het best!

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Inderdaad Rox dat is het belangrijkst. Ben wel benieuwd wanneer ie nou zijn koppie komt laten zien hoor..

Deel Deze Pagina