ik kreeg geen berichtjes meer dus ik dacht al. ik duim, voor je rox dat het allemaal mag gaan zoals jij wilt. en ja meiden, ik zal teleurgesteld zijn als het deze maand weer niet zo zal mogen zijn. en heel misschien bespreek ik het dan met mannetje om al naar de huisarts te gaan. anders wachten we gewoon nog 3 maadjes.
Je weet maar nooit, je zal niet de eerste zijn die niets voelt. Nog even een paar dagen blijven hopen meid. Daarna kun je altijd nog verdrietig zijn toch?
o ben niet verdrietig hoor niet meer. het komt wel. hoe zat het met de hcg waarde? hoe steeg die ook al weer de laatste dagen?
Voorbeeld HCG iedere zwangerschap is anders. hCG nivo in weken na de bevruchting: 0-1 week: 0-50 mIU/ml 1-2 weken: 40-300 mIU/ml 3-4 weken: 500-6,000 mIU/ml 1-2 maanden: 5,000-200,000 mIU/ml 2-3 maanden: 10,000-100,000 mIU/ml 2e trimester: 3,000-50,000 mIU/ml 3de trimester: 1,000-50,000 mIU/ml Niet zwanger: <5.0 mIU/ml
Spannend Roxy, had je vast al een fijne bevalling gewenst. Maar doe het gewoon nog een keer. Hoe is het met de rest van jullie meiden. Ik ben in afwachting van mijn eisprong.
20/30 mIU/ml. Ligt er aan welke zwangerschapstest je gebruikt en op sommige bijsluiters staat er ook bij hoeveel het nodig heeft. Of op de internet site ervan.
Tja dat is zeg maar de eerste week he. Denk niet dat ze nu rekenen vanaf 2 weken voor je eisprong. Maar pas de eerste echte week.
ikdus: als je 20/30mIU/ml zal moeten hebben om een positieve zwangerschapstest te hebben dan zal je dus al vrij vroeg kunnen testen, technisch gezien. ik weet dat sommige meiden eerst negatief testen voor hun nod en dan op hun nod of erna positief. dat zal betekenen dat de mIU/ml eerst onder de 20 moet zijn en dan boven de 40 in een paar dagen tijd. snap er niets meer van
o dus dit schema zal je aan moeten houden vanaf het moment dat je overtijd bent dus? nee dat kan ook niet want twee dagen evrschil verdubbeld toch
Ik weet het ook niet precies, maar als je even op de internet site van de testen kijkt zal je misschien lezen hoeveel het "hcg"het nodig heeft.
@rox: Spannend meid, ik hoop dat je inderdaad alsnog thuis kunt bevallen! Ik duim voor je... @steenbokje: Sterkte meid... Ik wou dat ik meer voor je kon doen dan virtuele knuffels geven, maar ja... Bij deze toch de knuffels! Ik denk aan je! En wel goed op jezelf blijven passen he? Niet eraan onderdoorgaan hoor!