Ik heb dat ook! Hele opgezwollen buik, slechte stoel gang, veel pijn. Geen idee of het mijn darmen alleen zijn, want ook op de plek waar mijn baarmoeder zit doet het zeer. Als ik in mijn buik prik, dan lijkt ie vol blauwe plekken, zo'n soort gevoel.Werd vanmorgen gewoon wakker van de pijn. Kan dit komen door het stoppen met de pil? Heb em maar 20 jaar geslikt.. Dit is mijn eerste cyclus, hoop niet dat het de laatste is voor maanden (haha behalve als het 9 maanden is bar
hoi, ik las net een interessant artikeltje over dat je lichaamstemperatuur wel tot 0,5 graden kan stijgen bij pilgebruik, nu is het zo dat mijn temperatuur de eerste weken hoger lag dan na mijn vermoedelijke eisprong! Nu hoop ik natuurlijk dat die hogere temperaturen komen door nog wat pil'restjes'en dat ik dus nu alsnog niet telaag zit met mijn temperatuur! Iemand hier ervaring mee?
Pfff.... Ik heb nog helemaal niet getemperatuurd. Als ik nu weer ongesteld word, ga ik ermee beginnen. @ Daisy: Sterkte met je tante.... Nog testende meiden vandaag? We kunnen wel weer een zwangertje gebruiken. Ik zat gisteren even van de blauwe kaas te snoepen, zonder erbij na te denken . Mn mannegie pakte het af, dan moest ik eerst maar weer eens testen zei hij..... Vond ik wel lief....
Vandaag al 7 dagen overtijd, maar totaal geen verschijnselen/klachten die er op duiden dat ik zwanger zou kunnen zijn. Wel wat wit slijm, en afgelopen maandag had ik een witte slijmprop van 2 cm. Van het weekend pijn in me onderrug gehad, verder de laatste dagen wat gerommel in me onder buik. Soms wat steekjes. Gisteravond heb ik testen besteld, zodra ik ze binnen heb (morgen denk ik) zal ik er wel een testje aan wagen, maar ga dr van uit dat die negatief is. ik hou jullie op de hoogte. grtjes Fleur
Jannegie, ik begon met temperaturen, omdat we eigenlijk eerst een paar rondes wilden ontpillen, maare halverwege (waarschijnlijk in de goeie week) las ik dat het niet erg is als je gelijk zwanger zou worden en hebben we de condomis weer opzij gelegd. Maar ik ging dus eigenlijk tempen als anti-conceptie, anders had ik het ook nie gelijk gedaan! Het is trouwens ook erg onbetrouwbaar als anti-conceptei heb ik begrepen! groetjes!
aha, nu zie ik pas hoe je al die smileys krijgt ik deed elke keer op snel antwoord, ik ben nie zo slim he!
@ laupio: Ik zou het tempen niet als anticonceptie gebruiken als ik jou was. Je temp stijgt namelijk pas als je je eisprong hebt. De dagen voor je ei ben je het vruchtbaarst en heb je dus een grote kans op zwanger worden. 0,0% betrouwbaar dus.
ja kut is dat dan he ik had het in feb. had ik een cycles van 37 dagen was bijna dus een week overtijd normaal is die 31 dagen maar had toen 2 testen gedaan maar ook negatief dat is nog het ergste want ik voelde me zwanger dacht ik en had ook de symptomen dat bleken dus die van opkomende ongi te zijn en door de stress blijf het langer uit denk ik maar je maakt jezelf wel hellemaal gek merkte ik dat vindt ik nog het ergste wist je het maar meteen he dan hoef je ook niet af te wachten en jezelf gek te lopen maken van zou het
nou ik hoop echt voor je dat je ongi niet terug komt maar dat je toch zwanger mogt zijn wie weet hou me op de hoogte
denk dat er mensen aan het werk zijn en het is natuurlijk super mooi weer. nog steeds niks hier trouwens.
nou ik ben er weer.....de hele dag tot nu toe de hort op geweest....maar nu weer lekker thuis.........