Hee lieve meiden! Wilde ff zeggen dat er hier nog geen ongi is op dag 31 en dat ik nu lekker ga slapen want ik ben kapot! Tot morgen! xxxxx
Wanneer ga je testen meid? Of heb ik het wel gelezen maar ben ik 't weer vergeten .. Ohja: Mogge all! Ik ga werken, pfff bijna weekend gelukkig.
goedemorgen meiden! hier weinig te melden! ik heb honger, dus ga eten en dan werken! tot later en een fijne dag allemaal! liefs rebbel
Goeiemorgen! Mike word steeds ongeduldiger hier. Ik lag op bed en hij komt even later bij me liggen, pakt me vast en zegt; wanneer ga je nou bevallen joh het duurt mij allemaal veel te lang nu. ik ben nieuwschierig! Ryanne; Wij hebben het iedereen direct verteld. Het voelde gewoon goed. Bovendien lag mijn oma op sterven en ik wilde gewoon dat zij het wist. 2 dagen na de echo is ze overleden. Maar ze heeft wel goed nieuws mee kunnen nemen naar mijn opa! Doe gewoon wat je gevoel je ingeeft, dat is uiteindelijk het beste! Hier lekker niks doen vandaag. Had nieuw beddengoed gehaald (voor na de bevalling) die even uitwassen en voor de rest helemaal niks! Heerlijk! lekker een maskertje, voetenbadje, dvdtje op en een grote bak ijs op schoot!
Goeiemorgen lieve meisjes! Rox heerlijk zo'n dagje, doe morgen en overmorgen ook maar, onee, zondag wordt de dag, ik voel het aan mijn eileiders Wendy, spannend hoor, ik duim voor je. Wic, blegh hier nog eentje die verlangt naar weekend en wat langer uitslapen. Steenbokje, goede keuze helemaal leuk zo'n nieuw speeltje. Rox, gister weer even op de DS gespeeld, in bed, hihi sudoku. Enne vandaag ga ik Mahjong halen, was ik vroeger aan verslaafd, dus dat ga ik weer even oppakken, hahaha. Verder rustig dagje hier. Huis wordt geschrobt, straks boodschappen doen. En natuurlijk nog wel wat werken. Oja, voor de geinteresseerden, mijn temp blijft maar standvastig volhouden op 37.0 graden, raar, en ik voel nog niets, normaal voel ik hier en daar wel een krampje/steekje en vorige cyclus was vrij kort. Dus ben benieuwd, woensdag NOD. Oja en woensdag mijn gadget dag, hihihi komt mijn iPhone, als ie komt natuurlijk.
Aaah Rox wij worden hier ook heel ongeduldig hoor! Steenbokje leuk hoor een ipod touch...wil ik ook wel haha... Wendy ging je vandaag testen? Spannend meid! Ik heb al 2 daagjes beetje last van mijn borsten en wat meer afscheiding dan normaal en gister wat steekjes in mijn buik. Dus dacht he volgens mij weer eisprong lekker vroeg al. Vanmorgen ovu testje gedaan maar gaf geen tweede streepje. Dus of ik ben te vroeg, of ik ben te laat of ik zie ze vliegen....hihi..ik wacht nog wel even.
ik hoop het Mieke, want ik weet van gekkigheid niet meer wat ik doen moet in huis! Bovendien zal zondag mijn moeder ook wel goed uitkomen omdat ze vanavond naar Poppel gaat..... Hoezo, een bevalling is niet te plannen? Hier ben ik nog steeds druk met Mario Party, braintraining heb ik ff aan de kant gegooit dat komt vanzelf wel weer. Mahjong vind ik niet zo leuk, maar ik begrijp het ook niet echt misschien ligt het daar aan (ja blond van nature he......)
is het niet zeker dat woensdag je IPhone komt? ik zou me daar op concentreren en niet dat het je NOD dag is
Hahaha! das een goeie ja. Ik wil ook echt proberen vol te houden niet te testen dit keer. Gewoon echt wachten of de ongi komt of dat ik eens overtijd raak. Nou ik ben ook blond hoor en Mahjong is wel even goed zoeken. Sudoku vind ik zonder hulpje op de DS best lastig hahaha.... gister klopte er geen hout van. Nou ik las ergens op een forum over de iPhone dat dat bedrijf waar ik hem besteld heb, soms wel eens belt om uitstel ivm de levertijd die het toestel heeft. Hij is natuurlijk nog niet officieel geintroduceerd. Nou ja zie het wel.
Daisy, dat heb ik ook hoor! Wanneer ik de hele week thuis werk en het niet druk heb ben ik toch weer blij met het weekend. Stom toch.
hahahaha! ik hoop het ook. Nou ja ze bellen iig dinsdag om een tijd af te spreken wanneer de koerier komt woensdag, ochtend of middag. Dus daar mogen ze dan weer wel voor bellen.
dan laat ze smorgens komen, want dan zit je daarvoor in de spanning en kan je in de middag met je telefoon aan de gang...dan is woensdag zo voorbij!
hahaha ja dat is zo en s' ochtends komt er ook een vriendin langs. die wil hier bij de airmilesshop wat kopen en die zit niet bij haar in de buurt. dus nog meer gezelligheid en zij wil de iphone ook heel graag zien.