Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Knuffel Steenbokje...kop op meid... :)

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

dank je, lieverds!

3. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Dike knuff Steenbokje en een heleboel geluk voor de volgende ronde!

Vandaag nog een late dienst en dan is er alweer een week voorbij. Nog 4 weken werken en dan verlof!

Wij hebben met onze bruiloft van mijn schoonzusje een wij-zijn-zwanger-doos gekregen. Daar zit voor elke week dat we zwager zijn een kadootje in. Mocht vanmorgen weer een pakje voor ukkie uitpakken. Dit keer zat er een slabbetje in. Zo leuk!

En ik kreeg vandaag bericht van het kruitvat dat ons fotoalbum vanons trouwen klaar is! Joepie.

Zo nog even snel wat boodschapjes doen en dan werken.

Rox, ik heb ook het gevoel dat jij zondag gaat bevallen. Nog eventjes volhouden meid. doe rustig aan en geniet nog even van die buik!

Mieke, goeie temp meid!

Liefs Maranka

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

jij denk ook al zondag maranka?

hou maar op, straks ga ik er nog op zitten hopen..... [-o< [-o<
    (als het zo is hoef ik in ieder geval niet naar mijn schoonvader YES! :) )

5. monique77

monique77 Actief lid

17 jul 2007
    305
    0
    0
    Nou heb net een echo gehad en het zit niet goed zo als het ernu uit ziet.
    Het had nu al zeker 4 centimeter moeten zijn en is helaas maar 3 mm.
    Ik krijg donderdag voor de zekerheid nog een echo anders krijg ik volgende week vrijdag een curetage.

Ik hield mij erg groot bij de echo tot ik buiten stond.De tranen blijven komen.Denk je je kindje vandaag te zien en een hartje wat klopt en in 1 klap slaat alles om in verdriet.

Wat zal deze week lang duren.

6. mamastarlight

proest hahaha.

hier alles goed hoor meiden maar ben een beetje druk vandaar mijn korte reactie daar net. wilde net even afleiding en muziek downloaden op mijn ipob in de pauze. kan ik natuurlijk weer geen itunes downloaden hier...:rolleyes:
    dan maar verder met de nieuwe product folder. dat DING moet nu helemaal aangepast worden. best wel leuk hoor maar zo zonde van al het werk dat ik er al ingestoken heb.

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Monique, wat erg zeg meis. heel veel sterkte de komende week. Dikke knuffel

8. mamastarlight

:cry: :cry: :cry: o meid...ben er stil van. je ehbt er niets aan maar dikke knuffel van mij

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @rox: dan hoop ik in dat geval mee op zondag ;)

10. Niet meer actief

Wat ontzettend klote monique.
    Zou het niet kunnen dat je gewoon korter zwanger bent?

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Oh monique... dinkke knuffel meid! Ik denk aan je!

12. monique77

monique77 Actief lid

17 jul 2007
    305
    0
    0
    Aangezien ik begin december positief getest heb en ook de huisarts en daarna geen bloed verlies heb gehad is die kans zeer klein.Daarom krijg ik eerst bij dezelfde man volgende week een echo om te kijken of het vruchtje echt niet is gegroeid.Maar dit kan ook bijna niet gaf hij al aan.Misschien stoot mij lichaam het zelf nog af deze week en blijft een curetage mij bespaart.Zie daar zo tegen op.

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    knuffel...

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Monique dikke knuffel meid en heel veel sterkte de komende week.

Liefs Zora

15. mamastarlight

dan duim ik voor een lichamelijk verloop meid. had hier veel liever niet voor willen duimen hoor begrijp me goed...

16. mamastarlight

heb net weer een set met ovulatietesten en een thermometer besteld van hier. we gaan even precies doen deze maand.

17. Niet meer actief

Wat jammer zeg :(

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @monique: wat erg voor je meid! ik weet helaas hoe het voelt... ook bij mij was het de vorige keer te klein en heb ook een tijdje in onzekerheid gezeten, toch weer een echo om te kijken of het echt niet gegroeid was, maar helaas! ik wil je heel veel sterkte wensen en mocht je een curettage krijgen, dit valt echt heel erg mee! bij mij wilde het vruchtje niet zelf los laten waar ik heel veel pijn van had en ben toen ook gecuretteerd, ze doen dit onder algehele narcose gelukkig! en ik had daarna echt het gevoel van nu ben ik wel helemaal schoon en was daarna weer heel snel zwanger, ik heb begrepen dat je na een curettage weer sneller kans maakt om zwanger te worden omdat je lichaam dan meteen helemaal schoongemaakt word, bij een natuurlijk proces heeft dit wat meer tijd nodig... nogmaals sterkte meid!

liefs rebbel

19. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Monique, wat zul jij je vreselijk voelen meid! Heel veel sterkte. Hopenlijk regelt je lichaam het zelf en anders hoop ik dat de curretage net als bij Rebbel mee zal vallen.

20. Niet meer actief

Hey, ik kwam even melden dat Biebela ofzo zwanger is.
    Ik zag dr in het topic eerste zwangerschapssymptonen, en ze is dus 7 weken zwanger.
    Heb geen idee in welke ronde, maar ik denk dat ze net zo goed van de lijst kan gehaald worden want ze heeft hier niets gezegt(toch?).
    Eens of oneens?

Deel Deze Pagina