Hee mieke! Ja dat vinden wij ook maar proberen eerst maar even zonder ongi deze dag oor te komen haha! Ik zal niet de eerste zijn die van een 30 dagen cyclus naar een 40 dagen gaat haha xxxx
Dat is zo! Maar toch, jullie blijven er erg nuchter onder En wij zijn natuurlijk zo ontzettend benieuwd.
Ik heb vanavond een gezellig etentje met alleen mijn broer en zusjes (lekker even zonder aanhang), dus ik lees het morgen evt wel. Fijne avond allemaal Liefs Tipp
Wow ook een hele mooie jurk Tip. Ik ga nu lekker even naar de markt en koffie drinken bij mijn oma. Je houd ons wel in spanning Wendy. En ben ook zeer benieuwd waar Rox is.
Nee afgelopen zondag. Spannend toch weer zeg. Ik zie net dat ze bij de jan. mama's om 17.45 een bericht heeft geplaatst dus....? Rox waar ben je
was boodschappen doen en "verplicht" op visite bij schoonpapa vandaag. pff blij dat ik dat weer achter de rug heb! Verder had ik nog wat was liggen en moest er gekookt worden............. Hier nog geen tekenen dat het eraan zit te komen dus Mike gaat vanavond lekker naar FC Utrecht. Duik ik op tijd het bedje in en dan is er morgen weer een nieuwe dag met nieuwe ronden en nieuwe kansen!
had er wel nog aan gedacht maar wilde zoveel doen dat het er bij in is geschoten. kan je wel mijn nr pben hahahaha, dan kan je me altijd en overal bereiken
Pfffff mahjong is echt wel verslavend. Gisteravond nog even in bed liggen spelen. Maar in mijn slaap nog liggen spelen, zo onrustig was ik, bah. Niet meer doen dus.