Hier nog steeds geen ongi. Als dat zo blijft doen we maandag maar eens een testje! Vanmiddag bij mijn ouders geweest, wordt ik ineens niet goed zo misselijk dat ik bijna mest overgeven en steken onder mijn oksels...... We zullen zien kunnen ook spanningen zijn haha! xxxx
nou spannend hoor allemaal....ik blijf hopen voor jullie allemaal...ik zit nog ff op de wachtbank de komende week....wel net voor het eerst Matcare testen besteld...spannend
diegene waarbij je zes dagen voor je NOD kan testen? ben benieuwd voor je. zei je nou dat het de eerste ronde was?
Ja idd vandaag is het zondag. Het kan nog gaan gebeuren! Ananas en tonic klaar staan? Ik zit in dubio of ik zal gaan spinnen, moet ik wel nu beslissen want het is om 11.30 uur of dat ik morgenochtend om 9.30 zal gaan. Heb eigenlijk geen zin, maar is altijd zo zwak he!
Nog steeds niet ongie, maar ook niet zwanger Heb testje gedaan maar helaas.... Hopelijk word ik nu snel ongi, op naar de volgende ronde!
goedmorgen meiden! @rox: spannend hoor! je moet je idd wel melden hoor! @wendy: jij ben tgewoon zwanger meid! klinkt iig wel heel erg goed! ik duim voor je hoor! @mieke: voor jou wordt het ook weer spannend! ook voor jou draaien mijn duimen op volle toeren! liefs rebbel
Hallo, ik ben hier voor het eerst, leuk om te lezen dat jullie elkaar zo goed kennen! ik weet niet of ik hier dan wel helemaal goed ben... ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar dit zou de eerste 'normale' ongesteldheid zijn na de pil. 22 december begon mijn laatste 'pilongesteldheid'. ik lees hier al dat het nu nog een beetje vroeg zou zijn om te testen...misschien moet ik maar even afwachten of mijn cyclus nog op gang komt. groetjes ellen
Mooi BD, jullie zijn helemaal trots! Hebben jullie al de uitslag van de nekplooimeting? Rebbel, dank voor het duimen, hoop dat het dit keer echt helpt. Voel wel al soort van schrapende ongi krampjes, dus wellicht toch een naderende ongi. Hoop niet dat mijn cyclus net als vorige maand weer eindigt met een korte luteale fase. Ellen, welkom. Je leert ons vanzelf wel beter kennen
Nog geen uitslag van de nekplooimeting. Nog even een paar dagen geduld. De vk had al wel de echo foto;s gezien en daar was een neusbotje op te zien. In NL gebruiken ze die methode nog niet maar in Amerika is het al wel bewezen dat als je het neusbotje ziet de kans veel kleiner is dat er een afwijking is. Ach we zullen gewoon af moeten wachten tot de uitslag en dan nog is er geen garantie dat er niets mis is. We zijn gewoon positief en alles komt goed! Nou Mieke bij jou ook weer spannende dagen! Ik duim voor je!
hoelang waren jullie aan de pil voor je stopte? ik ben 10 jaar aan de pil geweest...had nog nooit gehoord over 'ontpillen' tot ik dit forum las...beetje naief om te denken dat ik misschien wel zwanger zou kunnen zijn nu! als ik volgend weekend nog niet ongi ben, doe ik wel een test, kan niet zolang wachten!
Nee heb geen ananas, tonc of bitter lemon in huis. als je van de laatste 2 teveel drinkt kan dat werken op de darmen van de baby waardoor hij in het vruchtwater poept. Dat ga ik hem niet aandoen he!
Oh kijk dat wist ik dus weer niet. Nee dat zou ik niet doen, maar ja je moet ook van niks te veel drinken Ellen, het kan best hoor dat je gelijk in de 1 ronde zwanger raakt. Maar er zijn er ook veel die dan juist een langere cyclus hebben door het ontpillen.
Is er een appie in de buurt die op zondag open is Volgens mij gaat er vandaag ook nog niets gebeuren Maar goed dat zegt nog niets, want op het 30+ topic was er eentje patatjes aan het bakken en na 1,5 uur was de kleine er. Lekker zo'n bevalling.