Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    3,047
    0
    0
    Ik ben nog aan t werk. Het is heel de dag al druk.

Heb trouwen me banner moeten veranderen want had een dag te vroeg me eerste ongi gedaan en een dag te lang me cyclus :( nu las ik ergens dat als je een cyclus van 20 dagen heb je kans heb dat je geen eisprong heb gehad. Weet iemand hoe dit zit?

Als het zo is hoop ik dat de :evil: snel komen.

2. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik kom er net achter dat ik me in de datum heb vergist van mijn banner. Ik mag over 6 dagen al testen! Joepie

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik heb een giga! hoopfdpijn echt niet leuk meer durf ook geen paracetamol in te nemen stel je voor dat het toch zover is heeeeell klein kansje maar is dit een kwaal die voorkomt in het begin of is het gewoon hoofdpijn heb net liggen slapen maar het is erger geworden
    vanmorgen vroeg stond ik op had ik een zwaar gevoel in me buik onder de douche merkte ik het maar den kdat ik me dingen ga inbeelden je lichaam kan je echt voor de gek houden !

4. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Misschien ben je gewoon zwanger Fiona!

5. annette110

annette110 Actief lid

May 5, 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer

Je mag wel gewoon paracetamol slikken hoor, ook al ben je zwanger ;) je hoeft toch niet met pijn in je hoofd te zitten. Maar misschien is het een teken....misschien ook niet. Bleh wat is dat wachten toch irritant he.... :(

6. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    we moeten ons niet gek laten maken hoor!
    bij elk kwaaltje ga je van alles denken, komt ook wel door deze site hoor. je leert erg veel maar soms ook te veel vind ik.
    Heb trouwens vandaag m`n mannetje ff verteld hoe alles in z`n werk gaat, hij had hier de ballen verstand van haha.
    hij stond wel ff te kijken, had niet gedacht dat het zo ingewikkeld zou zijn.
    ligt dat nou aan mijn vriend of hebben andere mannen dat ook? hoop toch wel dat hij niet de enige is haha
    maargoed, tot de volg keer.

7. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoihoi!

spannend he dat wachten! ik wil nu ook wel eens aan de slag, het lijkt wel of er steeds iets tussen komt! ben nu goed ziek geweest, maar mag nu van de medicijnen af, dus dan kunnen we er voor gaan! alleen door die medicijnen kan mn ongi uitblijven, dus nu maar wachten wanneer de :evil: komen. :(

groetjes rebbel

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Dit klopt precies, haha.

Met mij gaat het vandaag al wat beter. Ik heb wat meer gegeten dan gisteren, en heb welgeteld vandaag een keer honger gehad, en helemaal geen trek. Heb wel voldoende gedronken, en was maar heel even in de ochtend misselijk. Dus ja, beter dan gister, toen ik de hele dag misselijk was, en ook een aantal keren naar de wc moest, maar ik voelde me verder wel oké, dus ik geloof niet dat ik ziek ben :(

9. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ojé ojé, wat spannend! Klinkt wel heel erg zwanger, haha!

Ga je vrijdagochtend testen? Ik ga het weekend naar zweden. Dan weet ik het nog voor ik weg ga, haha!

Benieuwd of je morgen weer misselijk bent.....

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga tegelijk testen met Maranka, en... :oops: (naam kwijt) op 29 mei.
    Tenzij er wat tussen komt... :(

11. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    SPANNEND!

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Dat is het zeker.
    Ben wel blij hoor met onze afspraak, anders had ik weer veels te vroeg geweeest :oops:.

13. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ik houd me er ook aan vast, hoop zo dat ik niet de 28e ongesteld word. Of misschien nog eerder omdat ik deze ronde 3 dagen eerder mijn ei had. Dan zou ik overmorgen al ongi kunnen worden.
    Ik houd mijn temp in ieder geval goed in de gaten!

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Heb inmiddels wel een temp.dipje, maar die is 0,1 graad hoger dan start van mijn cyclus, en 0,3 graad hoger dan mijn laagste temp. En was de vorige keer ook op CD8, waarna het weer even steeg. Dus ben benieuwd.

Maar ben de hele dag al bij vloei gevoelens naar de wc gelopen :oops:. Gelukkig is het allemaal wit.

15. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Hey, zie net op jou kaart, dat jij ook zo'n dipje had... :(
    Grappig dat alles gelijk blijft lopen...bij ons twee.

16. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen, mnouja goed? :pale:

Mijn temp is nu gelijk met de temp aan het eind van mijn vorige cyclus. Maar ik ben weer net zo misselijk als afgelopen dinsdag.
    Ben voorzichtig wat aan het drinken, maar als ik nu aan eten denk :pale:

17. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hey Daisy, dat zit zo niet mee he ?:(
    hopen dat het voor jullie allebei (en de anderen natuurlijk :)) raak mag zijn !
    Hier is de ongi helemaal voorbij en gister voort eerst weer geklust in deze 3e ronde.

18. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Vervelend die misselijkheid. Hoe ziet je kaartje er nu uit? Die van mij, van vandaag, staat in mijn album. Ik had inderdaad op 6 DPO een dip. Ik hoop op een innesteldipje. Hoe ver DPO ben jij nu?
    ( je zit vast op je werk en kunt dan je kaartje niet laten zien, bedenk ik me ineens)
    Nou ja je kunt mijn vraagjes vast wel beantwoorden.

Sterkte met de misselijkheid.
    Groetjes Maranka

19. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Hoi Racebabe, veel succes deze ronde! En natuurlijk veel plezier met klussen.

Rebbel, hoe gaat ie nu? Voel je je weer wat beter en al helemaal van de medicijnen af. Hoop voor je dat je menstruatie niet telang op zich laat wachten.

Zijn er nog andere dames die deze week kunnen testen?

Groetjes Maranka

20. Fleur76

Fleur76 Actief lid

Apr 15, 2007
    167
    0
    0
    secretaresse
    Zuid Holland
    ik ga vanavond testen.

ben 8 dagen overtijd, maar ik denk niet dat ik zwanger ben heb totaal geen zwangerschapsverschijnselen, heb nergens last van.
    Zal der wel mee te maken hebben dat me cyclus nog niet in orde is (baal, baal, baal).

doei
    grtjes fleur

Share This Page