Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    rox HIHI lig hier helemaal in een deuk hij is goed!

monique heel veel sterkte de komende tijd, lijkt me niet makkelijk

desiree1986
    lief dat je me welkom heet, maar ik draai hier alweer een aantal maaden mee ;)

verder wachten wachten wachten, ben wat misselijk constant, maar zwanger voel ik me niet eigenlijk, wel bekaf

en daar komt nog een probleem bij, heb een super leuke baan zoals jullie weten, maar ik reed met en meid mee dacjht echt dat het klikte heb haar overal me geholpen want ze kon niks van pc`s enzo. Nu was mijn man donderdag in geen velden ofwege te bekennen en ik was echt bezorgd want is niks voorhem. Dus ik vraag haar kan je me dna even thuis afzetten? (3 km verderop) Zegt ze nee want ik wil gan shoppen en heb nu echt gen zin. Dus ik ben op de snelweg dus uitgestapt in de stromende rege en het donker. Was echt doodsbang. Gelukkig kon mijn vadr me haen maar daar moest ik wel 1 ur op wachten (woont 60 km bij me vandaan) Thuis bleek dat mijn dochter 41 graden koorts had en alles zat onder te spugen. De telefon wasplat. (toetsenbord oet vreemd sory)
    Heb haar nog proberen te bellen, smsgestuurd maar ze laat niks wete. Voel me nu wle klote want ze heefthet buro naast m pffffffffffff :evil:

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

wat een k*tcollega zeg. maar zou het wel even uitspreken, je moet toch met haar werken en anders word de sfeer er ook niet beter op

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik zal er toch zeker nog even een opmerking over plaatsen! en iemand anders zoeken om mee te rijden want van haar kan je op aan!

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Als ik het volhoud vind ik het prima!

5. ProudMum

ik ga douchen, het zweet breekt me aan alle kanten uit hier!

kan ik mooi daarna de badkamer soppen ;)

6. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ohh roxx hihi zo was dat bij mij precies hetzelfde, had het zo warm en ging eerst de douche in....en voelde me zo raar haha en een aantal uren later had ik de kleine in mijn armen....maar de badkamer was schoon en ikke erbij hihi

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Rox gaat bevallen en wel vandaag en de kleine wordt gewoon op 22 jan. geboren maar dan net over 00.00 uur!

Meiden ik moet jullie zo al weer verlaten.
    Ben gebeld of ik alsjeblieft kan inspringen ergens, zieken!
    Dus dat doe ik maar, extra centjes verdienen.

Hier nog geen ongi, temp nog mooi hoog. SPannend spannend.
    Maar verwacht niet veel, denk gewoon ongi te worden.

Tot laters.

Oja Steenbokje, hihi je schrijft steeds ipob vind ik zo grappig.
    Geen idee hoe je het op je ipod krijgt hoor.
    Als je je ipod op je pc aansluit wordt ie gezien als een harde schijf, wellicht kun je het er dan zo op slepen en kopieren.

8. mamastarlight

hey mieke, hoe lang moet je nog officieel wachtend an? ik duim voor je hoor. en nee dat slepen werkt niet wilde het vandaag gaan uitzoeken maar ja moet werken he bah!

9. ProudMum

spannend, ik ben reuze benieuwd!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kan me voorstellen dat je reuze benieuwd bent Rox, hahaha wij kunnen het zo goed vertellen!

Steenbokje, 23e is NOD!

Nou ik moet nu vliegen, tot later.

Rox meldt je wel zo nu en dan hoor ;) ;) ;) ;)

11. mamastarlight

spannend mieke, ben weer aan hert duimen.

12. ProudMum

ik beloof plechtig dat ik me zo nu en dan meld!

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Graag... Het wordt nu wel erg spannend hoor...

Trouwens leuk dwangbevel!

14. ProudMum

die kregen wij weer van de December mama's. dus wanneer wij het stokje aan de Februari mama's overdragen geven wij het weer aan hun door!

15. mamastarlight

mooie jurk Tip!

heb mijn kaartje in mijn album gezet. eerste twee dagen is gok maar dat maakt niet uit.

16. riddle

riddle Fanatiek lid

Jan 17, 2008
    3,688
    0
    0
    Hahaha idd heel leuk dat dwangbevel...nu maar hopen dat hij er gehoor aan geeft haha...hoe lang mag je tegenwoordig eigenlijk overtijd zijn met je zwangerschap voordat er maatregelen worden genomen?

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Dank je...

Pfff Echt een heerlijk weekend gehad. Zaterdag en superleuk etentje gehad met mijjn broer en 3 zusjes. Daarna nog naar een feest bij mijn oude studentenvereniging gegaan! Echt gezellig... :)

Zondag lekker een rustig dagje. Beetje wat vrenieuwingen in de badkamer aangebracht en 's avonds lekker met pizza en een film op de bank! :D

18. ProudMum

na 41 weken maak je kennis met de Gyn maar mag je thuis bevallen. wel krijg je een echo en een CTG. na 42 weken moet je elke dag op controle en beval je in het ziekenhuis. vaak worden de weeen opgewekt met een gel of infuus.

Voor die tijd probeert de verloskundige je wel te strippen. Het losmaken van de vliezen zodat de weeen op gang kunnen komen. maar dan moet je baarmoedermond wel al open staan en verweekt zijn. Dat gaat voor mij helaas niet op omdat hij nog niet is ingedaald, de vliezen kunnen namelijk breken en dan moet ik gaan liggen

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    spannend hoor! Maar heb je niet zoiets van "kom nu maar... alles is klaar, ik heb niks meer te doen, heb geen zin meer in wachten" ?

20. riddle

riddle Fanatiek lid

Jan 17, 2008
    3,688
    0
    0
    oh zo oke das duidelijk....nou neem aan dat je er gewoon nog vanuit gaat dat ie vanzelf komt? pff wel lastig hoor je wacht al 9 maanden en dan kan ik me voorstellen dat deze dagen helemaal voorbij kruipen....nou succes met wachten :D

Share This Page