nee valt nog wel mee. tuurlijk ben ik nieuwschierig en begin ik het zat te worden maar Mike is ongeduldiger dan ik. die kan niet wachten tot zijn zoon zich meld!
haha ja en dan zeggen ze dat mannen zo nuchter zijn! Uit eten was opzich wel fijn maar heeel veel over mijn moeder gehad wat ik normaal gesproken probeer te vermijden omdat ik het er nog te moeilijk mee heb dus 's avonds behoorlijk emo ervan...en als dank migraineaanval eroverheen en sliep pas om 5 uur vanochtend ben dus ook maar even thuis gebleven van me werk... x
@ riddle: knuffel... Migraine is erg naar.. Ik ken het. Ik kan me voorstellen dat je erg emotioneel was na het diner.. Hoe lang geleden is het nu (of heb je dat al gezegd en heb ik dat gemist? In dat geval sorry... )
he rox hahahahahahaha grappig dat dwangebevel. hoop dat ik hem tegen de tijd niet nodig zal hebben. ik heb ook het gevoel(vraag me niet waarom) dat je vandaag gaat bevallen. dus voor strakjes succes! hihihihihih gr kim
nee hoor had ik niet gezegd...ze is 29 oktober overleden dus pas 2,5 maand geleden en ook zo plotseling dat niemand echt nog kan bevatten waarom dit is gebeurt....maar dank je voor de knuff...zelfs virtueel is dat fijn Ik hoop ook voor je dat het vandaag gebeurt...neem aan dat je het wel voelt aankomen en zo door harde buiken en zo? of kan dat zo plotseling opkomen? helaas (nog) geen ervaring mee haha x
@riddle: Oh jee dat is nog wel erg vers dan! Heel veel sterkte lieverd! Boel knuffels.... Op dit soort momenten realisseer ik me weer hoe gelukkig ik ben... Ik zie mijn moeder 3 keer per week, spreek haar elke dag (we zijn dan ook wel extreem close). Ik ga elke dag met mijn oma van 83 boodschappen doen (ze woont nog op zichzelf, is helemaal fit enzo)... Jeetje wat een geluksvogel ben ik zeg! Nog meer knuffel! @rox: Ik werd vanmorgen ook al wakker met het gevoel dat je vandaag gaat bevallen...Spannend!
ja ik was ook onwijs close met haar...zelfde als jij met jouw moeder, was mijn beste vriendin en als iemand dan het ziekenhuis ingaat voor een nieuwe heup, wat je leven moet verbeteren, en er dan nooit meer uitkomt is dat onbegrijpelijk...heel wrang ook dat mijn ouders na 15 jaar gescheiden te zijn geweest net weer 2 maandjes samen waren, hele huis opgeknapt omdat hij weer daar kwam wonen...maar ja is geen zeur forum hier he hier hebben we het juist over nieuw leven! Dank voor de lieve woorden ieder geval x
Riddle, mijn moeder zegt altijd; het komt opzetten als poepen! hahah nee ff zonder gekheid, het schijnt te voelen als pijnlijke harde buiken. het komt opzetten, en zakt weer af. maar had van de week oefenweeen in mijn rug. pfff dat deed zeer hoor....
heavvy hoor! Maarreh, ook over andere dingen kunnen we hier bij elkaar terecht! Dat is juist het mooie van deze groep. dus gooi het er maar lekker uit als het je dwars zit.
haha ja dank je wel...zal ik doen, heb verder weinig vrienden dus is wel eens heeel fijn als je ergens je ei kwijt kunt... Enne ja als het komt opzetten als poepen...duidelijk...hahha tja dat hele beval verhaal pfff ik zie er wel heeeel erg tegenop hoor...ik was altijd bang voor inknippen zei mijn moeder altijd.."ach meid het bevallen en de weeen doen zo'n zeer dan voel je het inknippen niet eens" dan had ik echt zoiets van..oke dit helpt mij dus niet echt hahha...ach ja we zullen zien,,,eerst maar zwanger worden, wel zo handig
Goedenmorgen meiden.. kom ik weer met iets hoor. Ik moet als 't goed is aankomende donderdag of vrijdag ongi worden (liefst niet natuurlijk haha) En nou had ik al 't hele weekend een raar gevoel in me onderbuik.. Kan 't niet echt omschrijven. Vanmorgen toen ik opstond zelfs een klein beetje misselijk, dus ik dacht weet je wat.. Heb nog een test liggen, zal ik die voor de grap eens doen. Dan staart die me ook niet meer zo aan hahaha.. En wat denk je.. krijg ik toch een héél licht 2e streepje. Is Etos eigen merk, die ik al vaker heb gebruikt sinds we gestopt zijn met de pil. Dus ik weet goed wanneer hij echt negatief is. Maar nu zie ik echt een héél licht 2e streepje. Hij is echt wel licht hoor, maar hij zit er wel. Wat zouden jullie doen? Het is een rotmerk om foto van te maken, dus dat gaat helaas niet lukken..