De overgave van Arthur Japin is ook erg goed... Ik ben nu in de Noorderlicht trilogie bezig! Erg goed....
nou weet je wat: dan ga ik even klagen: het is mijn vrije dag en ik zit te werken en dan kan ik naar huis om 4 uur ook al is het nog nieta fw at ik al niet verwacht had, moet ik op de drukker wachten die mij terug beld met een prijs. zo dat lucht op!
Heb ook nog wel wat om te klagen hoor.... Ik heb trek...heb van het weekend weer enorm 'gezondigd' met eten dus moet vanaf deze week beter mijn best gaan doen en zie als een berg tegen donderdag op. Ook even goed nieuws: Ben vandaag precies 2 weken gestopt met roken * trots*
daarom! en dit extra dagje krijg ik weer extra betaald want ik kan van de week geen andere dag vrij nemen dus...je hoort mij niet klagen hoor. mannetje moet ook overwerken en vanavond ga ik weer lekker sporten dus
Nee dat is inderdaad niet leuk steenbokje! Ik probeer een trip naar legoland te plannen voor 10 personen.... Valt ook niet mee, zoveel mensen, evenveel data waarop iemand niet kan!