Missy, ik zei het toch op msn? GEFELICITEERD! Steenbokje, had wel door dat het een grapje was hoor meis! Mieke, Mike gaat niet naar uit wedstrijden dus dat is geen probleem. Vorige keer dat hij naar Ajax- Utrecht ging in de Arena werd de wedstrijd stil gelegd ivm spreekkoren en werden ze terug gestuurd geloof ik. Vind ie dus zonde van zijn geld! Hier nog geen teken van weeen hoor, wel veel slijmverlies maar zolang daar geen rood tussen zit is het niet erg.
En geen druppelend vruchtwater Rox? Nou ik ga even naar een afspraak in het ziekenuis. Niet voor mezelf hoor is klant van me! Tot straks. Oja steenbokje, ik heb echt geen idee. Ik voel totaal niets. Normaal voel ik al 1,5 week wat! Dus eigenlijk ben ik er wel wat nuchter onder en kan ik me zelfs nog bedwingen niet te testen. Dat is al vreemd vind ik?
Missy wat geweldig zeg! En beter dat het niet van je vorige zwangerschap kan komen, helemaal goed zeg! Rox, ik denk dat jij woensdag op donderdag nacht gaat bevallen.
nee mieke, geen druppels vruchtwater. echt klodders! (sorry voor de smerige details....) De schoonzus van mijn moeder heeft gedroomd dat ik vannacht was bevallen van een zoontje genaamd Brian. Laat dat nou onze 2 keus op de lijst geweest zijn..... Bizar he?
Mieke: ziet er wel goed uit meid. wanneer wil je gaan testen na morgen? Rox: dat is wel erg toevallig ja! ik denk dat de naam met een K of een D begint trouwens.
Goedemorgen meiden, Missy, gefeliciteerd meid, wat super dat het zo snel weer raak is voor jullie. Wendy ben inderdaad ook wel benieuwd of het doorgezet heeft... Rox ik hoop voor je dat jullie kleine mannetje snel komt kan me voorstellen dat je het even gehad hebt. Mieke voor jou wordt het ook spannend meid hoop het zo voor je... Nog twee daagjes en dan is het zover voor ons..spannend.
Ben het ene moment echt zenuwachtig en het andere moment juist heel opgelaten. Ben super blij dat we eindelijk onderzocht gaan worden enzo maar zie wel weer heel erg tegen die onderzoeken op...heb helemaal niet getempt, wel geprobeerd maar mijn geduld raakte op. Dus het begint met een J...ben echt benieuwd
ja op zo'n manier is het ook niet leuk om bij te houden he? Meisjes, meer zeg ik niet over de naam hoor! de letters hangen als op zijn slaapkamerdeur hihi
Rox: dan gaan jullie qau naam toch op een andere tour dan ik dacht. ben benieuwd dan, ga niet meer raden.
Spannend hoor... Ik ben er niet veel vandaag. Mijn moeder is jarig en die komt vanavond hier eten, dus...
Begrijp je.. Maar ben een week na me bloeding ter controle in het zk geweest om te kijken of alles weg was. En toen was alles al weg. Nog voor de zekerheid bloed laten prikken en t hormoon was al helemaal verdwenen. En nu dus 3,5 week later kan het niet opeens weer tevoorschijn komen van me mk toen. Dit is echt weer nieuw hormoon want heb ook deze ronde gewerkt met ovutest en anders waren die ookwel posi gebleven als ik nog hormoon had gehad. En me eerste ovutest was toch echt nog zonder 2e streepje en pas later na een week kwam er een 2e streepje tevoorschijn.