Succes met testen Fleur. Ik ga voor je duimen dat het een mooie positieve test gaat worden. Hopenlijk is het geen ontpillen dat je overtijd bent.
Zit inderdaad op mijn werk. Kostte even wat moeite, maar heb ff een plaatje: Mijn temp is nog wel hoger dan voor mijn ei, dus dat ziet er goed uit. En ja, ik blijf klachten houden. Ben niet ziek, en ben normaal nooit misselijk. Dus het klinkt goed, alleen een lekker gevoel is natuurlijk anders. Ik moet mezelf dwingen om wat te drinken, en dat lukt kleine beetjes per keer. Ik heb de hele ochtend gedaan over 250 ml sap . Het liefst zou ik vanavond nog testen , maar ik wacht lekker tot volgende week. Geen bloed, geeft moed. En of ik nu vandaag positief test of volgende week, maakt dan ook niet zo veel meer uit. Oh ja, ik zit nu dus op 9 DPO. NOD is 26 mei.
Hoop voor je dat je temp morgen weer een stuk omhoog is. Zal eens flink helpen blazen. Zakt de misselijkheid al weer wat af?
Oooooh, Daisy, ik kan bijna niet meer wachten. Maar als je dinsdag test is het goed. Dan ben ik ook weer terug van ons weekendje zweden, haha! Wij zijn nog flink aan het klussen. Heb gehoord dat het je ongie op gang kan brengen . Zal wel een fabeltje zijn, maar baat het niet... schaadt ook niet. Nou had ik vanmorgen aardig wat bruin. Maar dat zal wel van het klussen komen. Heb verder weinig hoop. Beetje rot dat mijn moeder me dan ook nog even vertelde dat ze in een maand zwanger was toen ze stopte met de pil vroeger.
ohw wat leuk zeg zo'n forum, zit alles een beetje door te lezen en ben dus gelukkig niet de enige die zo zenuwachtig is! Ik ben zelf 2 weken geleden gestopt met de pil, en flink aan het klussen zoals jullie dat hier noemen haha.. Weet dat de kans klein is dat het in 1 keer raak is maarja hoop doet leven he Ik kan ook niet ophouden met erover praten volgens mij wordt mijn vriend nu al gek van me, eindelijk lotgenoten! sab
Welkom Sab, je bent zeker niet de enige Veel dames vinden hier erkenning dat ze toch niet zo "gek" zijn (of we zijn met zn allen gek, kan ook nog ). Veel succes in ieder geval
ja ik dacht eerst ook dat ik gek werd, van de een op de andere dag was het er...dat gevoel en sindsdien gaat er geen minuut voorbij dat ik erniet aan denk. gelukkig wilde mijn vriend het ook heel graag en zijn we maar meteen 'begonnen'. ik lees hier heel veel reacties over de ovulatietest, maar lees ook weer dat het helemaal niet zo betrouwbaar is? wat is jullie ervaring hiermee?
Temperaturen en het gebruik van ovulatietesten zijn middelen om het moment van de eisprong te bepalen (en dus de tijd dat je het beste kan klussen). Het geeft geen 100% zekerheid, maar natuurlijk wel een richting (meer dan "op de gok"). Door dit te gebruiken zijn veel dames er achter gekomen dat hun eitje niet "theoretisch netjes" op 14 dagen voor de menstruatie kwam, maar op een andere dag. Zo kon je dus maanden verkeerd geklust hebben.
haha best wel nou we zijn iedere dag flink aan het klussen dus moet toch wel een keer raak zijn welde ronde zit je zelf?
Ja, dan moet het wel een keer raak zijn ! Er hebt er tenslotte maar 1 goede voor nodig wij zitten in ronde 3 nu, volgende week mijn sprongetje
oh zo spannend allemaal! nog 13 dagen voor mijn test dat worden lange dagen hihi merk nu al dat dit forum mijn nieuwe verslaving gaat worden
Sab85, welkom. Er is een lijst op dit forum met namen, en wanneer gestopt, en welke ronde. Ik zal je er op zetten, maar ben nu op het werk, dus je moet ff geduld hebben (of je mag hetzelf doen... hij staat ergens op pagina 100) @Maranka: Ben ff weggeweest in mijn pauze heb eene broodje kunnen eten. Gelukkig, was het even weg. Maar ik denk wel dat het weer terug gaat komen. Verder zag ik op FF meerdere kaartjes met zo'n daling als de mijne en wel met positieve zwangerschapstesten, dus alles is mogelijk .
Welkom sab Ohh daisy ik duim echt met je mee.. wou dat het nu al dinsdag was.. ben benieuwd Hier gaat verder alles goed. heb net een test gedaan via babbybrabbel.org (als ik het goed heb) daar kan je een online zwangerschapstest doen echt leuk.. maar staat dat ik voor 89% zwanger ben. ik ga denk zaterdag ochtend testen. ben toch wel heel benieuwd. heb genoeg verschijnselen dat er op lijkt dus wie weet.. Gaat er vandaag nog iemand testen heb net nog niks gelezen (heb ook niet alles nagelezen hoor :bloos:
DOM,DOM,DOM..... Ik voel me de laatste dagen ook beroerd. Last van (avond) misselijkheid, zere borsten, hoofdpijn. Ik voel me echt een beetje zwanger! Tja...dan maak je foutjes he? Ik heb zojuist een test gedaan, nauurlijk veel te vroeg. Ik werd iets te voorbarig, voel me opeens toch niet meer zo zwanger. Hartstikke negatief.
Dag dames, Een korte vraag: Het begint mijn vriendinnen op te vallen dat ik geen wijntjes mee drink. Een vriendin krijgt zelfs al vermoedens.... Hoe hou ik dit verborgen?
heb weer hoofdpijn enwitte vloei kijkhet nogff aan echt niet leukd die hoofdpijn meer mensen last van?