http://www.bruidsmeisje.com/ Tsja ik heb het nog allemaal vers in mijn hoofd. Een jaar geleden was ik er zelf me bezig....
marktplaats is te gewaagd want mijn oudste nichtje is afwachten of het past. ze komt over 3 weken over dus dan kan ze passen snap je. en thanks voor de link maar dat is niet echt iets voor hen denk ik. ik had zelf deze al: http://www.bruidskind.nl/
tip: is niet voor mezelf hoor. was het maar waar hahaha nee voor mijn broertje. die trouwt in juli. maar deze had ik ook al gezien maar zijn voor een keertje een beetje te duur...
ik weet dat het voor je broertje is... Tsja die dingen zijn inderdaad voor een keertje wel erg prijzig...
Ik heb toen ik trouwde ook wel redelijk lang naar een jurkje gezocht voor ons nichtje. Eerst een aantal 'echte'bruidsjurkjes gepast maar vond ik toch niets. Uiteindelijk bij een exclusieve kinderkledingzaak een hele mooie ivoorkleurige rok gekocht met een ivoorkleurig shirtje en een cremekleurige bolero van tule. Onderaan de rok zaten ook cremekleurige bloemen. Was wel heel leuk. En bruidsmeisje was ook nog maar 5 dus kon ze ook lekker vrij in rond lopen en na de bruiloft ook nog dragen.
nou zora, dat is eht ook, het is natuurlijk hartje zomer dat ze trouwen en ja toch een aanschaf dus zijn wel opzoek naar een door te dragen jurkje. ik moet zeggen dat mijn schoonzusje ook voor haar jurk een onmogelijke kleur heeft dus ja...wit past er niet bij in elk geval. ik denk meer bronskleur. en voor mijn neefje heeft ze gevraagd om een zwart pakje. begrijp het niet hoor. misschien toch de meiden maar aanpassen aan mijn neefje. dus aan zwart aanpassen...
hahahahaha ik zat net even op de site van de 9mnd beurs te kijken... er is een kinderkamer kunststraatje (een WAT?), Workshops en demonstraties (hoe maak ik een kind ofzo?) en.. ja ja... Je maakt kans op een babyleven lang gratis pampers!
kijk dat soort dingen zijn weer reuze handig no matter waht! ik denk dat ik wel ga. heb al gezegd tegen mijn vriendin dat ik twijfelde.
Mijn iPhone is on the way hoor! joehoe morgenochtend wordt ie thuis bezorgd. Eindelijk weer een nieuwe gadget
hahaha, nou ik weet hoe verslavend die dingen zijn moet er alleen nog achter komen hoe ik dat spel erop zet...
Wat een geklets toch hierzo, kan eigenlijk heel niet normaal een dagje werken zo! @ Rox : ik ga voor vanaaf/vannacht/morgenochtend vroeg! Volle maan he?
hallo! wat is hier weer veel gekletst! @missy: gelukkig kan het niet van je vorige miskraam zijn! bij deze dus van harte gefeliciteerd meid! @rox: ik kan me voorstellen dat je het even gehad had meid! laat jezelf maar lekker in de watten leggen door mike! @mieke: SPANNEND! ik heb er wel een goed gevoel overmoet ik zeggen! enne... ik had ook echt het gevoel ongi te worden, had zelfs tampons gehaald de dag voor ik posi testte! wij gaa ook naar de 9 maanden beurs! lijkt me leuk om eens mee te maken! liefs rebbel
Maar Rebbel, jij kon je niet in houden en testte ook 2 dagen eerder ondanks dat je het idee ongi te worden
oke dank je wel Mieke haha....maar aangezien het echt gebaseerd is op moeders en aanstaande moeders sla ik maar over denk ik
nee joh! je bent toch aanstaande moeder? je hebt de stap toch gemaakt dat je gaat voor een kindje? dan ben ik voor mij al aanstaande moeder hoor. jullie begrijpen dus dat ik ga met mijn vriendin hahaha
ja erg he! had ook echt niet verwacht dat ie posi zou zijn, maar ik had nog 2 testen liggen, dus had zoiets van.. ja waarom niet! over de 9 maanden beurs: iedereen moet lekker doen waar zij zich goed bij voelt, ik zou niet gaan als ik niet zwanger was, omdat ik het mezelf dan alleen maar moeilijk zou maken denk ik... liefs rebbel