Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    minnie gefeliciteerd met je meissie

missy gefeliciteerd met je test

en rox inhouden die hap . eerst je mama en dan jij!

hihihihiihihihih

gr kim

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

eindelijk is de visite weg...... heerlijk. die gasten waren er al vanaf vanmorgen 11 uur....

ik ga nu heerlijk met mike de bank op. tot morgenochtend!

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    poeh rox die hebben het lang uitgehouden!
    jeetje... je moeder moet geen gekke dingen doen nu jij op het punt staat te bevallen! ;)
    ik hoop dat het mee valt!

@maranka: dank je voor de tip! :D

liefs rebbel

4. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Rox, beterschap met mams! En jij ook even weer rustig aan. Geniet even van de rust samen met Mike.

Ik kom net terug van mijn eerste keer zwangerschapsgym. Was wel lekker om even te bewegen op muziek. En een collega van mijn werk was er ook. Had ik al een klein beetje op gehoopt. Ik wist dat ze net zover is als mij. Leuk!

Vanmiddag ben ik samen met mijn ventje naar Duitsland geweest. Lekker er even een dagje tussenuit. Een leuk pakje voor de kleine gekocht en een winterjas voor mijzelf, omdat ik bijna uit mijn eigen jas knap.

Missy, Meid wat ben jij een geluksvogel zeg! Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
    En ik hoop van harte dat dit keer alles helemaal goed mag gaan.

5. riddle

riddle Fanatiek lid

17 jan 2008
    3.688
    0
    0
    Ff een vraagje, wat houdt dat pendelen precies in eigenlijk? ben daar helemaal niet bekend mee?

Rox succes daar met je mams en natuurlijk met jezelf

Alle andere natuurlijk ook een fijne en vruchtbare avond gewenst :)

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

@lyts: welkom hier! :D

@maranka: jeetje... wat ga jij hard zeg! :confused: alweer over de 30 weken! super meid! fijn dat de zwangerschapsgym bevallen is. voel je jezelf verder goed?

morgen zit ik op de 12 weken en dan mag ik weer naar de vk! en vrijdag de nekplooimeting...

ik vind het wel spannend allemaal, van de 5 tot de 8 weken elke week een echo gehad, dus heb er al 4 achter de rug! :) maar nu zit er dus 4 weken tussen, ik ben echt zenuwachtig!

vandaag weer een dagje werken, heb ik afleiding!
    tot vanavond meiden!

liefs rebbel

7. ProudMum

goedemorgen,

nou het feit dat het volle maan was heeft niet mogen baten hahahaha. Kleintje heeft goed naar oma geluisterd.

Vanmorgen om 11.30 controle bij de VK, alles zal wel weer goed zijn denk ik.. (hihi hoop ik)

Verder niets nieuws, ja ze zijn idd lang blijven plakken. die mensen zien gewoon niet dat je moe bent. Bovendien blijven ze nog het liefste plakken als de weeen beginnen. dus gelijk duidelijk gemaakt dat wij echt pas bellen als onze J ( :) ) geboren is.....

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

hihihihihihih bang dat ze wat missen. nou het moet niet te druk om je heen zijn he als je aan het bevallen bent. hihihihih

nou vandaag weer een nieuwe dag nieuwe kansen. dus go go go go!

hahahahahaha

gr kim

9. ProudMum

nee idd kim, niet dat ik thuis op bed lig en de woonkamer is vol!
    Alleen mike en mijn moeder. het is toch al druk zat met de kraam en de VK erbij.

Wil eerst gewassen zijn, en aangekleed. kleintje aangekleed en even een momentje samen. Wil dat mike zijn kleine voor de rest vast heeft gehad.

en het lijkt mij ook verschrikkelijk dat iedereen de baby wil kussen. dat gebeurd dus niet. en al helemaal niet op zijn mondje

10. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Sjips! En ik vertrouwde er zo op! ;)

Nou, dan denk ik dat het nog wel ff kan duren Rox..sorry ... :rolleyes:

11. ProudMum

geeft niets wicjuh, aan een stonede moeder had ik ook niets gehad he?

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoera! Rox is er nog ;)
    Het wordt vast een zondagskind... zoals ik van het weekend probeerde te voorspellen dan nu aankomend weekend.

Rebbel, wat goed alweer bijna 12 weken, kan me voorstellen dat je de echo nu echtra spannend vindt!

Hier nog geen tekenen van ongies.
    Dus ben al begonnen (sinds gister) met sliploeren :)

Gelukkig heb ik vandaag afleiding, hihihi.
    Vriendinnetje met zoontje Robin van 3 komt zo langs en mijn iPhone komt voor 13 uur!
    Spannend hahahahahaha!

13. ProudMum

jaa komt ie? o fijn zeg!

je hebt iig lekker afleiding!als ik zo offline ben.... dan zit ik op controle....

14. goedemorgen meiden,

Hier drukdrukdruk dus wip even snel binnen hier.
    @Rox hoe is het nu met je moeder?
    @ Missy volgens mij had ik het al geroepen maar gefeliciteerd!
    voor de rest: mijn duimen draaien ook nog steeds.

@ Mik heb jij al verteld aan mensen dat je zwanger bent?

15. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Minnie: gefeliciteerd! Een meisje leuk hoor. Krijgt ze nu ook een roze kamer ;)

Rebbel: veel plezier met de echo

Rx: succes bij de vk en beterschap voor je meoder.

Mieke: morgen testen dus? En veel plezier vandaag. Hoe is het eigenlijk met Esmee?

Hier geen nieuws. Ga mijn temp nog even invoeren en snel werken. Was laat vanmorgen door een vrachtwagen met pech. 11 km file!

16. ProudMum

ryanne, ze is gewoon gaan werken vandaag dus denk dat het wel goed zit. ze was alleen op haar zakelijke mobiel te bereiken dus die zit gewoon op kantoor

17. ProudMum

Steenbokje, jij hebt volgens mij een abbo op telaat komen hihi

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Yep morgen echt testen, heb er wel wat moeite mee, stom hoor.
    Maar ben bang voor een teleurstelling, maar goed ik ben er al op voorbereid hoor.

Met Esmeetje gaat het heel goed, zit al in het kinderstoeltje en krijgt fruithapjes.
    Leuk om te zien hoe ze voor het eerst andere dingen proeft, hahaha.
    Dan krijg je er van die gekke bekkies bij.

19. ProudMum

kan me voorstellen dat je bang bent voor een teleurstelling Mieke. hoe is je temp?

20. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Rox: nee hoor. ik werk namelijk 2 dagen van 7 tot 4 en 2 van 8 tot 5. als ik later ben gaat het van mijn reserveuren af en daar heb ik er nog ruim voldoende van dus...nee ik ben niet snel echt te laat hoor. goed geregeld hier. blijf ook vaak langer dan nodig om de files te vermijden of begin eerder dus...,

Deel Deze Pagina