mieke: ik begrijp je punt maar als je test heb je wel meteen zekerheid. de kans is al weer groter dat het wel raak is toch? ik duim
hahaha geeft niet. kan me voorstellen dat ik die indruk wek maar is dus allemaal heel goed geregeld hier.
Rox temp is al 5 dagen gelijk, kijk maar in mijn album tempkaartje 6! Het is toch een beetje zelfbescherming en je zelf niet gek maken, dat heb ik nu wel afgeleerd.
meiden, ik ga proberen mijn schoenen aan te trekken en naar de vk te gaan. lukt het me niet ga ik wel op mijn slippers hihi tot straks!
pfffff... ben mijn trouwfoto's aan het uitzoeken.... Mijn schoonmoeder wil een cd met een selectie... Dus ik ben nu een selectie aan het maken uit 483 foto's.....
Tot Straks Rox. Rebbel, morgen dus naar de Vk en dan vrijdag een echo. Blijft spannend hoor. En daarna moet je helemaal tot week 20 wachten tot je weer mag. Ja ik zit al weer op 30 en halve week. De weken vliegen nu om. Nog 3 en halve week werken en dan verlof! Ik voel me nog prima. Werk nog steeds mijn 75 %. Merk wel dt ik meer last krijg van mijn rug en heupen. Maar ja, dat zijn de laatste loodjes. Mieke, spanneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend! Groetjes Maranka
Daar ben ik gelukkig net mee klaar. Heeft me ongeveer 2 dagen gekost! Ben uiteindelijk op 249 foto's uitgekomen. We hadden er wel iets van 500!
ik ben nu op een selectie van 100 voor mijn schoonmoeder.... Het is overigens wel erg leuk om ze allemaal nog weer eens terug te zien...
ai ai ai mieke, je houd het spannend! Hier weer terug, kreeg mijn schoenen aan. kleine lag nog steeds niet ingedaald dus alle instructies gelden nog als de bevalling begint. Ze zag mij deze week nog niet bevallen....
@steenbokje: Het is een hele klus ja, maar wel leuk... @rox: Nou ja, zij zal het wel weten. Nog even geduld dus...
Weet je iig waar je aan toe bent Rox en als ie dan toch eerder wilt komen is ie van harte welkom Ik heb net mijn nieuwe speeltje gekregen, pffff even uitzoeken hoe en wat, maar er moet ook gewerkt worden, dus dat maar eerst. Zucht