Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

nou mieke, als jij nu ff gaat werken dan ga ik strijken goed?

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ ryanne ja ik heb het tegen de hele wereld al verteld. iedereen die het wil horen mag het weten. ben deze week het ook aan mijn klanten aan het vertellen dat die weten dat mijn zaak zometeen 8 weken dicht is of langer!

@ mieke ik duim voor je hoor meissie. spannend!1

@maranka jeetje 30,5 weekjes. wow nog even wachten en dan....................

@rox ja geduld is een schone zaak en ik heb zo'n vermoeden dat jouw mannetje daar genoeg van heeft. dus ff afwachten

@ blondsteenbokje. kijk die files wilde ik dus niet meer daarom ben ik voor mezelf gaan werken heerlijk!

gr kim

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oke laatste berichtje voor nu en dan aan het werk!

Kim wat heb je voor zaakje?
    Ik heb ook mijn eigen zaakje, hahaha klinkt wel raar.
    Ben grafisch vormgever.

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik heb in mijn huis op de eerste verdieping een kamer verbouwd tot kapsalon en daar werk ik in. fantastisch

werkze!

gr kim

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik wil ook iets voor mezelf gaan doen maar in het grafische of multimedia kan ik mijn brood niet gaan verdienen. ik ben daar te klein voor en moet dus toch contacten gaan zoeken met drukkerijen etc. dat zie ik dus niet zo zitten. bovendien vind ik het nu en zeker voor straks wel lekker om er uit te zijn. maar goed ik ben er nog niet helemaal uit wat ik wil.

gelukkig heb je afleiding mieke. ik kan niet zo lang wachten hoor...

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mik, ja het aftellen kan nu gaan beginnen.

Maar Daisy is nog verder dan mij hoor. Zij loopt 4 weken op mij voor en 4 weken achter op Rox.

En Wicjuh is ook iets verder. Maar ja. wel heel leuk dat nu echt de eerste bevallingen in zicht komen.

En hopenlijk wordt het eerste kindje zondag geboren. Dat is het begin van de nieuwe week toch Rox. ;) !

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kon me ook niet zo goed beheersen, maar iets in me houd me gewoon tegen, weet niet wat het is.

Het is idd moeilijk om iets goeds te verzinnen wat je kunt doen vanuit huis.
    Maar in je opleiding multimedia, heb je daar niet geleerd websites te bouwen dan, daar zou je je in kunnen profileren toch?

8. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb ook wel eens aan websites bouwen gedacht, maar het probleem met een vak als dat is dat er heel veel van die kleine (en minderkleine) bedrijfjes zijn die dat doen. Je moet dus iets bijzonders hebben om op te vallen in de massa, en dat is erg moeilijk...

9. mamastarlight

helemaal mee eens. en dat is mijn probleem dus ook

10. mamastarlight

te weinig ben ik bang. ik ben maar klein dan he, echt allen en probeer dan maar eens op te komen. bovendien ligt mijn voorkeur eerder bij het kleinere dus ja...dan moet ik weer met drukkerijen etc samenwerken wat betekend dat ik er niets aan over houd. bovendien klunnen mensen veel dingen zelf tegenwoordig dus als ze een lay out aanleveren hebben ze mij al niet meer nodig he.

komt wel goed. we hebben ook nog het idee om een half jaar in een wintersportoord te gaan zitten dus...

11. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    het is helaas niet genoeg om een mooie website te kunnen bouwen. Je moet over bijzondere kwaliteiten. Enkel HTML kennen, of in PHP kunnen werken is niet genoeg

12. mamastarlight

meiden wat betekent een * in je temperatuurkaartje eigenlijk?

13. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    geen idee, geen verstand van...

14. ProudMum

zo bijna klaar met de was.....

15. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    dat doe je dan best snel....

16. ProudMum

nou, hij is nog niet helemaal klaar, maar moest ff zitten hihi

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    help... ik probeer iets te verzinnen voor het eten.... Maar ik heb geen idee wat. Het moet lekker snel zijn en het moet ook nog morgen op te warmen zijn... (dan eet manlief alleen, ik ben dan lekker weg)

18. ProudMum

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Bah ik heb thuis nog een hele wasmand staan vol met wasgoed dat opgevouwen meoet worden. En praat me er niet over hoeveel strijgoed er nog ligt.. :rolleyes:

Ben morgen en vrijdag vrij dus dan kom ik een heel eind denk ik en kan ik ook weereens lekker mijn kastjes uitsoppen daar kom ik op zaterdag bij de wekelijkse schoonmaak eigenlijk nooit aan toe. :cry:

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Spaghetti, Maccaroni, Bami, Nasi? Maak ik meestal als het nog een keer opgewarmd moet worden. Lekker makkelijk. :D

Deel Deze Pagina