Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hee goed idee rox! Dank je.... (en zo voor de hand liggend dat ik het niet zie... :( )

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

SOEP! he mieke? ;)

3. ProudMum

Hier ook hoor. Gister macaroni voor 2 dagen gemaakt. vanavond lekker niet koken!

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    hm... prima ideeen... even iets uitkiezen nu...Ik denk dat het iets van pasta wordt...

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

pasta is zo makkelijk! de curry schotels bij de appie zijn ook in de aanbieding voor als je helemaal gen zin hebt

6. ProudMum

oooh lekker, ik krijg honger

7. mamastarlight

ja die zijn echt lekker he! hebben we maandag gegeten. we moeten vandaag ook iets makkelijks eten want ik moet weer tot 5 uur werken dus 6 uur thuis en 7 uur bodyjam bij de sportschool...

8. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Wij eten vanavond lekker witlof met ham en kaas uit de oven. Lekker maar ben je wel altijd even mee bezig. Aangezien ik vanavond nog moet rijden (bijrijdpaardje) en vroeg weg wil komt dat ook niet helemaal uit...dus heel misschien gooi ik het wel om, hoewel ik er wel erge zin in heb...mjam..

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    zaterdag komt mijn schoonmoeder eten en ik moet nog wat verzinnen. Bij voorkeur weer iets wat opgewarm kan worden...

10. hallo,
    we zijn er over aan het denken om het op een leuke manier aan de oma's opa's te vertellen. Iemand leuke ideeen?
    Zelf zat ik te denken om een rompertje/truitje/slabbertje te bedrukken met een leuke tekst. Nu het tweede punt... weet iemand een leuke tekst?

11. mamastarlight

Zora: witlof even in een pan kokend water, dan grillen in de overn en dan daarna de kaas erover werkt prima ;)

Tip: overschotel, vooraf klaar maken, overn aan klaar

Ryanne: ik kondig mij aan

12. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    ik heb ergens ooit een hele leuke gelezen. Ze had een rijstkorrel op een kaartje geplakt, met de tekst " ik ben nog maar zo klein maar wil jij wel mijn....zijn?" (en dan op die puntjes invulen pappa, oma, opa, etc...) Die vond ik echt zo lief... En niet te duur ook....

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    :p :p

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ryanne, google maar even.

15. mamastarlight

mieke: je bent wel bij met dat soort dingen, hoop dat dat een goed voorteken is meid. met welke test ga morgen testen?

16. ProudMum

en welke van die ideetjes ga jij dan doen mieke :(:

17. mamastarlight

ik durfde het niet zo te zeggen :)

18. ProudMum

hahahaha ja sorry, ben gewoon erg direct

19. hoe heb jij het verteld rox?

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb nog een nieuwe verpakking CB digitaal liggen of ik kan eerst even een ovulatietest verkwanselen.

Nou ja dat van die sites en zo. Als ik iets tegenkom dan bewaar ik het, omdat het altijd handig is voor later en zo.
    Dus ik heb onder mijn favoriten een mapje "kinderen" staan en daar sla ik al die handige linkjes voor internet in op.

Share This Page