zoals de meeste denk ik hier Ryanne; een gedichtje in een fotolijstje: Lieve oma, Je kunt mij nog niet horen, je kunt mij nog niet zien. Ik januari word ik geboren, Mag mij foto in dit lijstje dan misschien? En dan een roze en een blauw sokje eraan vast gemaakt in de hoeken.
Geen idee. Afhankelijk van mijn mannetje, die heeft ook wel altijd originele ideeen. Maar vond de t-shirts van Maranka erg leuk. En stel als het echt raak is... We gaan 18 april met mijn schoonfamilie (alle aanhang etc. van moeders kant) een weekend naar texel. En misschien vertellen we het daar pas wel. Ik zou uitgerekend kunnen zijn op 30-09 en dan is mijn schoonvader jarig, dus dat is ook nog iets, zo van vast je verjaardagscadeautje of zo.
ik zat eens te kijken op internet. Of ik laat op een rompertje bedrukken: papa+mama=me Wil graag wat origineels maar kom er even niet op. Voor mijn vader heb ik ook dat gedichtje
Dat is zo ja, maar volgens mij wil mannetje hier het niet meteen vertellen dacht ik. Ik heb geen idee. Hebben we het wel over als het zover is. Bij hem moet ik niet altijd te ver op de zaken vooruitlopen, dan wordt ie gek, hahaha