Hey Meiden Nou heb de Matcare testen binnen hoor, ben benieuwd wanneer en of ik mag testen Rox succes met wachten en Mieke met testen...ik hoop het zo voor je! x
weet ik ook wel... ik ga gewoon straks een groot stuk chocola naar binnen werken en dan is het weer over
hey riddle: wanner zal je kunnen testen? ik heb het niet bijgehouden en zie geen abnner vandaar. Tip: niet doen, gewoon genieten. ik ga ook weer aan de slag vanavond hahaha
nee Steenbokje geen banner omdat ik in de 1e ronde zit en dus niet weet wat mijn cyclus is...kan er wel een van bv 30 dagen neerzetten maar weet nie of dat gaat kloppen, in mijn pilcyclus zeg maar zou ik as vrijdag mijn laatste pil nemen en dan zo maandag ongesteld worden dus hou het daar maar ff op en als ik dan woensdag nog geen heb wou ik dan testen maar mijn manneke wil er perse bij zijn dus moet ik tot zaterdag wachten pfff Das nos zo lang maar ja misschien is het niet meer nodig tegen die tijd....
Weet ik hahahahha dit bewijst weer een heel grappige theorie over dat de letters van een woord niet in de juiste volgeorde hoeven te staan om het te begrijpen. Er stond niet Banner, maar abnner
riddle: dat wist ze wel maar ik had het et snel geschreven dus vandaar...die andere mutsen hebben niets anders te doen. IK ben ook nog aan het werk...nou ja dat zal moeten hahaha. heb koppijn, mannetje vind dat ik ander werk moet gaan zoeken...hij heeft ook wel gelijk maar ik weet niet wat!
@rox: verstandig meid... Nu heb je er nog uitgebreid de tijd voor... @steenbokje: sorry meis, was even beetje melig... @riddle, geeft inte hoor... Maar..eh... wanneer mag jij nou testen?
omdat ik in de 1e ronde zit en dus niet weet wat mijn cyclus is..., in mijn pilcyclus zeg maar zou ik as vrijdag mijn laatste pil nemen en dan zo maandag ongesteld worden dus hou het daar maar ff op en als ik dan woensdag nog geen heb wou ik dan testen maar mijn manneke wil er perse bij zijn dus moet ik tot zaterdag wachten pfff Das nos zo lang maar ja misschien is het niet meer nodig tegen die tijd.... Dus tja...vaag, vaag , vaag hahha