Meiden jullie gaan echt te snel voor deze oude vrouw hoor! Normaal komt mijn ongi wel in de ochtend of tegen de middag, nu nog niets... tenminste ben al een tijdje niet naar de plee geweest, ga zo weer even loeren dan. Enne, Wendy heb ik hier ook al weer een paar dagen niet gezien, dus jullie hebben haar behoorlijk afgeschrikt met dat opdringerige geroep om te testen.... Maar ik doe het echt pas morgenochtend, netjes met ochtendurine. Ga nu eens tijd vrij maken om eindelijk eens met mijn iPhone te spelen, krengen!
wat zijn jullie erg zeg! Hoeven jullie neit te werken? Ik me hier uit aan het sloven de hele dag Heb net een rompertje gemaakt. Turquise (hoe schrijf je dat?) met op de voorkant in witte letters: papa + mama en op de achterkant = me. Wordt binnen 5 dagen bezorgd. Bedankt voor de tip van de link!
leuk Ryanne, en ja moet wel maar ALLES komt op mij aan dus af en toe kijken is een minuutje voor mij. riddle: lekker hoor. meiden heb straks ook nog ineens een gesprek met iemand. leuk met koppijn...eikels hier!
ik ben al af aan het tellen. nog een half uurtje en dan lekker naar huis. Ga iets gemakkelijk koken en dan heerlijk in bad. Dan op de bank met de benen hoog en niets meer doen!
Hier zo eten bij schoonouders, hutspot. Mannetje gaat met tante naar Ajax en ik moet naar yoga. Ik heb trouwens helemaal geen kwaaltjes
Heey meiden alles goed? Jullie hebben te veel gekletst om alles terug te lezen. Vanacht is het zover Rox gaat bevallen ( hoop ik ) Hoe is het verder me je Rox?
ik dacht dat jij met oprah op de bank ging hangen? hee weet iemand waar ik van die "wat te doen bij brand" stickers kan vinden?