Hallo allemaal, Ik ben zelf ook pas gestopt met de pil. donderdag 10 mei heb ik de laatste ingenomen en 15 mei was mijn menstruatie die dus nog geregeld werd door de pil. Ik ben ook heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, zit af en toe hier te lezen. Wel hartstikke leuk dat iedereen hier elkaar zo steunt. Zelf heb ik alleen aan een vriendin verteld dat ik gestopt ben met de pil, wil het aan niemand vertellen totdat het raak is. Wel valt het op dat ik minder rook dan voorheen. ik probeer te stoppen, maar ben een beetje gestrest, over een kleine 3 weken ga ik trouwen en ik ben nu de laatste dingetjes aan het regelen. Wel leuk nieuws: we hebben gisteren onze huwelijksreis naar Mexico geboekt, dus misschien dat het wel daar raak is. Zou fantastisch zijn natuurlijk. Hebben jullie dat ook gehad toen jullie net gestopt waren? ik heb vage menstruatieklachten. niet in mijn buik, maar meer hoofdpijn, kribbig, snel op mijn tenen getrapt en emotioneel. ik vraag me af of dat komt doordat ik gestopt ben of omdat het huwelijks-stress is, of misschien wel een combi, ik weet het niet... Het is maar afwachten haha. Nou meiden, tot gauw! succes allemaal!
Vanaf de lunch kon ik eindelijk weer normaal eten....pffff. Heb nog steeds geen honger of ergens echt trek in (iets lekkers ofzo), maar ik eet, en dat vind ik al heel wat. Heb wel erg veel dorst nu. Dus ik ga zo direct aan de thee. Bedankt .
Wat een lastig geval is dat. Drink zelf niet en rook ook niet. Ik vind persoonlijk altijd dat mensen moeten respecteren dat iemand het niet voor niets nog niet meld. Ten eerste gaat het niemand nog iets aan, en ook al is het zover,....dan horen ze het echt wel als het zover is. Ook al is het een leuk iets om te weten natuurlijk. Anders doe je toch gewoon alsof je aan het sonja bakkeren bent...misschien wel handig als excuus Zou zo snel niks anders weten om mensen te misleiden. mariaatje: spannend dat je bijna gaat trouwen, en dan lekker naar Mexico...ben jaloers Maar ik mag niet klagen, want ben 5 jaar geleden zelf op Aruba getrouwd (en we zijn allebei gewoon nederlands) gewoon omdat het daar zo heerlijk warm en supermoo is Alvast heel veel plezier daar, en hopelijk heb je een heeeele onvergetelijke dag. 5 jaar geleden probeerden wij ook onze kleine daar te maken, maar dat is toen helaas niet geluk. Leuk is dat achteraf natuurlijk wel als het zo blijkt te zijn. Ik heb nog steeds menstruaties klachten...van alles en nog wat. Maar nog steeds niet en ook niet zwanger....bleh. Iedereen heeft zo'n last overal van, dus hoop toch echt deze week veeeel positieve testen hier zien \/
Ik ben vorig jaar met alcohol gestopt sinds ik echt aan het Sonja bakkeren was. Maar toch lijkt het wel op te vallen dat ik de hele avond aan de thee zit. En dan zeg ik dat ik ook niet weet waarom ik alleen maar trek heb in thee. Het lijkt te werken
Wat prachtig toch dat Sonja Bakkeren zo'n hype is, wat moesten we zonder? Ik drink en rook toch al niet, dus niemand die het bij mij opvalt, maar het lijkt me indd moeilijk om iets te verzinnen. Misschien nog iets van slechte combi met medicijnen die je gebruikt of last van je maag?
ik ga vanavond testen. ben 8 dagen overtijd, maar ik denk niet dat ik zwanger ben heb totaal geen zwangerschapsverschijnselen, heb nergens last van. Zal der wel mee te maken hebben dat me cyclus nog niet in orde is (baal, baal, baal). helaas, zoals ik al dacht negatief. vind het niet erg dat het niet de eerste keer al raak is, vind het erger dat ik nu niet weet hoe mijn cyclus is. en dat ik niet weet hoe lang het duurt voordat het goed is. pffff Fleur
Sonja Bakker is een hele goeie dames! Ik zal er eens een leuk verhaal omheen verzinnen. Tja...de zomer is al weer in zicht dus dit is een erg goed excuus! Fleur: Ik kan me voorstellen dat je iets teleurgesteld bent. Maar ach...ik las laatst dat je iedere cyclus 20% kans hebt op een zwangerschap. Dan zakt de moed ook wel in mijn schoenen.... Onze tijd komt wel, daar ben ik van overtuigd.
Even snel een vraagje, Wie is er al foliumzuur aan t slikken? ik slik hem nu al heel een maand want ze zeggen dat je dit het liefst 4 weken voor de zwangerschap moet slikken en tot de 8ste week van de zwangerschap zelf.
ben niet teleurgesteld dat ik een negatieve test heb daar had ik rekening mee gehouden, maar meer teleurgesteld omdat ik niet weet hoe mijn cyclus is en hoe lang het gaat duren voordat ie okee is. hoe moet ik het uitleggen, ik ben ongerust, bang, komt het wel goed, hoe lang duurt het voordat me cyclus goed is, etc .
is idd verstandig om foliumzuur te gaan slikken, doen de meeste meiden hier. w.b het alcohol drinken; ik heb aankomend weekend 4 dagen lang feest en ga dan echt niet denken; misschien ben ik wel zwanger. Lijkt me ook erg stug dat ik dan al zwanger ben trouwens, aangezien ik`niet weet hoe m`n cyclus is en dus niet weet wanneer m`n eisprong is. ben erg benieuwd naar de testen van daisy, laupio en maranka. hoe de site goed in de gaten!
@Fleur76: Ik snap wel wat je bedoeld. Ik slikte altijd al (in bepaalde periodes) vrouwenvitaminen, FemFit. Daar mocht ik twee van in nemen per dag. Samen 400 mcg Foliumzuur. Toen ik maart wist dat ik zou gaan stoppen met de pil ben ik overgegaan op FemNatal (ik gebruik nu gravitamon, zijn beide van Davitamon.) Braaf elke dag slik ik nu dus al zo'n 4 maanden foliumzuur. Ben begonnen toen ik de pil nog gebruikte.
Geeft niet hoor Daisy, ik hield me ook een beetje stil, ik wil mezelf niet gek maken! Maar dat doe ik wel, ik ben er te veel mee bezig in mijn hoofd, heeft iemsnd hier een goede oplossing voor, ik weet zeker dat ik teleurgesteld ben met een negatieve test, terwijl het nog niet eens echt de bedoeling was om zwanger te worden! Ik word zo moe van mezelf! kus lau
Ik wou dat ik je kon helpen meis. Ik denk er dag en nacht aan . Ik ga er mee naar bed en ik sta er mee op . Ben zelfs een halve dag van dit forum weggebleven, maar het wil allemaal niet baten. 't is een wonder dat ik me (nog) tegen niemand versproken heb Gelukkig praat hubby er niet zo veel over, die snijd lekker andere onderwerpen aan. Wil niet dat ik er te veel mee bezig ben. Maar hij weet het wel hoor.
Ik ga gelukkig vandaag een dagje weg, helaas is dat met mijn ZWANGERE schoonzus! Ik bedoel niet helaas omdat het met haar is, maare nou ja, je begrijpt me vast wel. Maar we gaan naar haar tante en die weet van niks, dus die zal er ook niet over beginnen, dus gelukkig toch afleiding. Ben jij nog misselijk eigenlijk?
Hier een lekker dagje vrij. Maar heb bar slecht geslapen, werd wakker van het onweer Vandaag eens wat poetsen in huis en wat boodschapjes halen. Kreeg gister een kadobon van de Blokker, dus die blijft niet lang liggen Verder geen klachtjes, wel beetje spanning voor a.s. sprongetje
Vandaag nog 1 zonnige dag ,dus laten we er lekker van genieten allemaal. Merk wel aan iedereen: als je eenmaal hebt besloten dat je zwanger wilt worden, dan duurt elke dag te lang. Heb dat zelf ook hoor , kan er niets aan doen. Las net weer over de negatieve test...balen meid . Door naar ronde 2 dan maar weer. En ik las ook net 20 % kans op zwanger (1e ronde) da's ook niet veel. Vind het altijd zo maf, je hoort weleens van die grietjes van `15 of 18 die in 1 keer (ongewenst) zwanger zijn....wat een toeeeeval dat dat dan net DIE dag is gebeurd zeg ](*,) . Wij klussen ons gek maar noppes! Ben het zat, wil gewoon NU ongesteld worden en door naar ronde 2. Ben het wachten zat... Fijne dag allemaal. Groetjes annette
Vanmorgen heel even in de bus, maar dat trok weg na twee slokjes drinken. Ben bang dat ik slecht nieuws heb. Ik veegde vanmorgen bloed . Het zou misschien nog innesteling kunnen zijn, of spotting. Maar tis al echt rood Ik zal straks weer even kijken, en ik blijf positief ingesteld, maar ergens zegt een stemmetje dat het mis is .