Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. riddle

riddle Fanatiek lid

Jan 17, 2008
    3,688
    0
    0
    haha ja dat mijn banner misschien niet klopt snap ik wel maar ik snap dus niet dat mijn banner zegt over 2 dagen kan je testen en iedereen hier zegt dat mijn NOD maandag of dinsdag is...wat is het verschil hiertussen dan?

2. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik zoek een huurhuisje, een flatje of kleine eengezinswoning, in ieder geval max. 450 euro per maand. Met min. 2 slaapkamers, in eerste instantie voor mij alleen, maar wie weet wat de toekomst brengt! ;)
    Heb al redelijk aantal flatjes gereageerd sinds november, maar verder dan de 9e plaats in de ranking/lotingsuitslag ben ik niet gekomen :(

Grt.Racebabe

3. riddle

riddle Fanatiek lid

Jan 17, 2008
    3,688
    0
    0
    Nou Rcaebabe het is net als met zwanger worden, de volhouder wint hahaha

4. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Racebabe, hopenlijk vind je snel een huisje. En hopenlijk doe je binnenkort weer mee om de race om een babytje;) !

Ellen, Bedankt voor het compliment voor dit topic. Ik lig ook regelmatig in een deuk om wat ik hier lees.

Riddle, sorry kan je niet helpen.

5. riddle

riddle Fanatiek lid

Jan 17, 2008
    3,688
    0
    0
    kan niemand mijn vraagje beantwoorden? :(

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

was wel oprah aan het kijken hoor, maar mijn buddy was aan het bevallen en kreeg een update die ik door moest geven.....

maar ik ga weer offline, tot morgenochtend dames en mieke, ik duim voor je!

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

riddle: wat is je eerste dag van je laatste ongi en hoe lang duurde die toen je de pil slikte dus laatste cyclus?

ellen: zie het als een compliment hahaha moet ook vaak lachen hoor. we zijn toch een stelletej met zijn alle. maar het doet mij goed dat ik hier altijd terecht kan! ;)

we eten trouwens stoommaaltijd met zalm en spinazie. heerlijk!

8. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Hey meiden!

Hier ben ik ook weer eens. Lekker een poosje uit mijn hoofd gezet dat zwanger worden. Morgen moet ik weer naar de gyn en krijg ik uitslag van mn hormoononderzoek. Maarrrrr... er is wel wat aan het gebeuren in mijn lichaam. Ik heb ineens al 4 dagen last van pijnlijke tepels en mn temp is gestegen en al 4 dagen gelijk. Daarvoor een week niet gemeten, was in denemarken en had geen thermometer bij me.
    Ik denk niet dat ik zwanger ben, maar ben wel blij dat mn hormonen duidelijk wat aan het uitspoken zijn. Het wachten is nu op mn ongie.
    Bij de gyn testen ze zowiezo ook altijd even op zwangerschap.
    Klussen was niet geweldig de laatste tijd. Vorige week was ik dus voor mijn werk in denemarken, alleen!
    Daarvoor ontbrak de motivatie een beetje en we hadden veel stress.
    Dus zou ik zwanger zijn dan is het echt een toevalstreffer...

Hoe gaat het verder hier? erg gezellig zie ik!

Liefs Jannegie

9. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Jannegie, zo te lezen gaat het bij jou de goeie kant op. Je weet nu in ieder geval dat je lichaam aan het werk is. Nu nog even afwachten of ie het goed doet. Maar daar hoor je morgen dus meer over.

10. riddle

riddle Fanatiek lid

Jan 17, 2008
    3,688
    0
    0
    de eerste dag van mijn laatste ong. was op 28/12....met de pil had ik een cyclus van 28 dagen maar ja das toch ook normaal want dat regelt de pil juist...

11. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hoi hoi kom ook nog even snel tussendoor, heb net heerlijk paardgereden en ga nu de nationale IQ test doen, hou wel van testjes op tv..hihi.

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Riddle, ik denk dat je eerst even 1 cyclus moet afwachten voordat je echt meer duidelijkheid hebt, soms wel 2 of 3 en wie weet ben je in de tussentijd wel zwanger.

Het is heel moeilijk om zo je banner goed te krijgen je kunt hem het beste wat langer zetten.

Ben net terug van yoga, was even lekker ontspannend, nu tv aan en iphone eindelijk eens bekijken, nog steeds niet aan toe gekomen.

13. riddle

riddle Fanatiek lid

Jan 17, 2008
    3,688
    0
    0
    haha ja nogmaals ik snap wel dat mijn cyclus nog niet duidelijk is daar ga ik ook wel vanuit wat ik gewoon wil weten is dat op een cyclus van 28 dagen mijn banner zegt dat ik vrijdag zou kunnen testen maar de mensen hier zeggen dat met een cyclus van 28 dage mijn NOD maandag of dinsdag is dus wil alleen weten wat daar het verschil tussen is tussen de testdag en mijn NOD

14. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Dan hebben die mensen het mis. Zoals je banner het nu aangeeft kun je over 2 dagen testen en is dat ook je NOD (Niet Ongesteldheids Dag).

15. riddle

riddle Fanatiek lid

Jan 17, 2008
    3,688
    0
    0
    ahhhh oke dat wou ik dus weten haha..maar ik ga er inderdaad wel vanuit dat ie langer is nu hoor maar was gewoon ff in de war

Thanx :)

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Oei Rox wat eng, ik weet wat het is, ik had het een keer toen ik baklava op had bij de griek, daar ziitten walnoten in en daar kreeg ik ook zo'n reactie van, alles zwol op echt heel beangstigend! Hoop dat alles nu goed is meid!

17. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

Jan 7, 2008
    3,402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    even bijgelezen zwangere gefeliciteerd.
    roxyrox9 veel suc6 komende dagen.
    ze zeggen dat de meeste bab's worden geboren met volle maan wie weet? :D

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Hoi Blondsteenbokje, ja we maken er een echte roze meisjeskamer van, een wand willen we roze en de andere wanden wit met een tintje roze erin, en dan witte meubeltjes met roze assesoires :D

19. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    Zo die vergadering viel mee!

Morgen ben ik er niet (hmmm dan mis ik wel mieke-nieuws:(), dan ben ik lekker met mijn moeder een dagje naar groningen!

Ik ga nu gauw slapen, want ik moet om 7 uur op het station zijn en ik ben echt geen ochtendmens. Dat wordt dus nog wat!

Truste!

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Jannegie,
    Tijd geleden zeg. Op de hyves zie ik je ook niet zo veel.
    Was denemarken verder wel leuk.
    Jammer dat het klussen de afgelopen tijd even wat minder is gegaan.
    Komt wel weer.
    Hoe gaat het met het huis bouwen, zijn jullie daar al mee begonnen?

x

Share This Page