Steenbokje, ik denk dat ik aan de clomid moet. Dat zorgt voor een normale eisprong. En ze wachten natuurlijk af of mannetjes zwemmers goed zijn. Ik had gelukkig een ei van 12 mm wat waarschijnlijk gaat springen dit weekend dus hoef dan geen ongi opwekkers. Ten minste als mijn ei daadwerkelijk springt.
Mieke, jammer meid. Maar de moed niet opgeven hoor. Komt goed. Rox, succes bij de hobbit. Straks moet je daar zo hard om die man lachen dat je vliezen breken. Leuke uitspraak trouwens Verlossende Vrijdag. Hoop het voor je en anders is het vast een Verlossend weekend. Truus, GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP ! ! ! Eindelijk weer wat meer roze hier! Zora, veel succes met de clomid. Daar hoor je echt goede dingen over. Daisy, fijn dat joma toch nog gisteren is bevallen. Erg mooie namen. Liefs Maranka (Zit vandaag alweer op week 31)
dat hoopt mijn moeder ook Maranka! Zij en haar vriend rijden expres met 2 auto's naar Poppel. Stel haar vriend is werken, kan zij alsnog direct naar mij toe.... (het is dat haar vriend het tegen dr zei, zelf had ze er niet aan gedacht...)
hai hai ik ben nieuw op dit forum en kwam er bij toevallig achter dat er bekende op zit op dit forum echt super leuk! hahaha nou ik ben net gestopt met de pil, 10januari was mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie dus ja afwachten is het dan maar he
hey meiden! @mieke: dikke knuffel meid! echt balen zeg! @zora: ook voor jou een dikke knuffel meid! @truus: gefeliciteerd! ik mag vanmiddag gaan spieken naar ons kleintje! liefs rebbel
hey meid! wie zal die bekende nou zijn? :-k ik ga de lijst opsporen en je toevoegen als ik zo even tijd heb