goedemorgen! Het heeft niet mogen baten hahahaha. erg makkelijk ging het ook niet! Steffie, voorzichtig gefeliciteerd meid! Mike heeft zo een wedstrijd in Amerongen maar hij durft niet weg! Heb gezegd dat ik zijn trainer bel als ie naar huis moet. met zijn 2e n op de bank zitten wachten vind ik ook niks hihi
Iggy: ik zal even kijken. klinkt goed vlogende week. stuur anders even een pbtje met je nummer die heb ik niet meer denk ik. en nee afstand is zeker niet groot hahaha. is groter gewest hahaha ik ben trouwens maandags altijd vrij Mieke: veel plezier! Steffie: ja! wat goed he! Zora: ik durf het niet te zeggen maar ik zal dinsdag eens vragen of het geen cyste kan zijn inplaats van een ei...als je bloedwaardes ook al anders waren. ik vind het zo vaag! sterkte meid, ik denk aan je en wil je helemaal niet bang maken hoor... Rebbel: gewoon blij zijn dan zijn wij dat ook voor je hoor Rox: ik hoop voor je dat het snel komt maar wacht toch nog maar even. hier geen nieuws verder. weer aan de klus
ja doe ik ook. mijn moeder heeft een feestje dit weekend... die durfde gisteravond al geen wijntje meer te nemen hihi
Rox, Denkt Mike nou echt dat ie er binnen een uurtje uit floepert ofzo? HIhI. Steffie, meid wat spannend. En je weet het een streep is een streep, dus gefeliciteerd! Rebbel, heerlijk he dat we hier alles kwijt kunnen bij deze lieve meiden. Fijn dat het zo genieten was. Ik heb nieuwe buikfoto's gemaakt en fot's van het kamertje. Zal zo even showen in mijn album. Ga ze er nu inzetten. Maranka
nee maar het is ruim 30 km rijden. Bovendien keept hij, dus eer hij van het veld af is en gedouched is is hij al een 20 min verder. Maar heb gezegd dat ie gewoon kon gaan, maar wel met zijn eigen auto. niet dat ie meerijd met iemand.
Vind het toch knap van je hoor dat je hem laat gaan. Ik weet niet of ik dat zo makkelijk zou doen. En ik kan me Mike zijn gevoel ook goed voorstellen. Maar als jij nog geen gerommel voelt denk ik dat het best kan. En dat kun jij alleen aangeven. De foto's staan in mijn album!
hahahaha, ik ga gewoon van mijn gevoel uit hoor! Mijn moeder heb ik ook gewoon naar Poppel laten gaan, die moet ook een uur rijden naar hier! Wat een leuk kamertje zeg!
die zijn van Fairy Tale, voor een prikkie op marktplaats. soortgelijke staan in de winkel van babyplanet. Je kast is ookal aardig vol zie ik he? ik koop zelf niks meer, alles puilt al uit!
Ja heel veel gekregen. Maar de kast staat nu vooral vol van de babydozen. En wipstoel en maxicosi. Heb nog niet zoveel kleertjes, rompertjes wel. En moet nog wat meer beddegoed en katoenen luiers. Maar dan ben ik er eerst wel.
ach, dat is zo bijgehaald! kom ik tekort laat ik mijn moeder even rijden. de Hema zit hier om de hoek namelijk
Zo, ik ga nu eerst boodschappen doen en dan door naar mijn moeder. Ze wil de haren weer kort en ik knip haar altijd. Ben geen kapster ofzo, maar vind het gewoon leuk om te doen en mams is wel tevreden. Knip mijn pa, man en oma ook altijd. Zijn ze lekker goedkoop uit. De kapper is zo duur tegenwoordig. Alleen ikzelf loop nog bij de kapper.
ik ga na de bevalling weer. met mijn haar is niets te beginnen p het moment dus vind ik het zonde van mijn geld. Shopze meid, denk dat ik er zo ook nog ff op uit ga!
@steffie: Die tekst is voor algemeen gebruik... Ik vond hem hier heel goed passen @steenbokje: Eigenwijs is 1 van de leukste karaktereigenschappen van de lab... Ik zal zo eens een foto van die van mij in mijn album zetten....
@ Maranka: Ik heb hetzelfde lakentje en dekentje als jij . Moet nog steeds foto's maken van het kamertje. Maar we hebben in de kast wel wat gekleurde producten hangen .
@steffie: mag ik je al wat minder voorzichtig feliciteren? Zo ik heb even foto van hondje en katjes in mijn album gezet... Vanmorgen even de hond geborsteld... Nou ja, ik kon er een kast vol babydekentjes van breien.... (als ik kon breien tenminste)
Alles was goed gister bij de VK, de kleine is begonnen met indalen. Over twee weken moet ik weer. Eigenlijk is het nu elke week, maar ze is de aankomende week op vakantie.
ja dat mag wel hoor tipp hihi, het is een duidelijke streep maar voor mijn eigen gevoel ga ik me er straks een bijhalen is niet vaag is gewoon duidelijk zelfs in de schemer te zien hihi dus dat is al beter alleen niet zo duidelijk als de teststreep maar na even mijn babyboeken nagekeken te hebben zie ik dat die van de andere drie ook echt niet even fel waren.... maar na morgen vroeg een posi ga ik pas een banner kiezen hoor hahahaha