Dais, fijn dat alles goed was! trouwens, iedere week vind ik zelf zo'n onzin. als je je goed voelt maakt het niet uit toch?
Nee, precies.. en ik voel me ook goed . Alleen was gister wel erg moe, werken, naar de VK, en ook nog verjaardag van mijn schoonzusje.... Nog drie daagjes werken... en dan heb ik het echt gehad .
nee dat niet, maar ik kom nooit zonder een dingetje voor de kleine thuis! komt ze over 10 dagen? blijft ze dan logeren?
daar rekent ze op, en ik heb wel genoeg gekookt brrrrrr.....Sorry, maar mijn schoonmoeder en ik klikken niet....ik heb steeds het gevoel dat ik alles fout doe in haar ogen... vreselijk.... Op een gegeven moment zei ze; "willen jullie ooit kinderen? Met al die huisdieren? Behoorlijk onverantwoordelijk hoor. Zo'n kind heeft met jouw astma verhoogde kans op exzeem en allerlei allergieen" Toen was voor mij echt de maat vol! GRRRR Mijn astma is niet genetisch en is al genezen verklaard, dus waar bemoeit mevrouw zich mee?
helaas zat ik op dat moment in haar keuken. Ik ben wel naar buiten gegaan en heb een stuk gelopen, alleen... Ik was echt zo woest.... Nog steeds. Het is nooit uitgesproken.....
ja , je kan haar moeilijk uit haar eigen huis zetten. Maar ik zou er wel op terug komen. die tiranniseert dan je hele huishouden als je kleine er is!
fijn he schoonmoeders ken het gevoel hihi maar heb net na een paar koppen koffie toch nog eens een test gewaagd enne.....helemaal duidelijk ik ben echt zwanger hihi ben zo blij sorry ga me een banner uitzoeken
gefeliciteerd steffie! er mag hier wel wat roze bij! @rox: ik kan me voorstellen dat mike niet zo goed durft te gaan, maar om erop te gaan zitten wachten is ook zowat, dan duurt het voor je gevoel helemaal lang! succes meid! liefs rebbel
ow hij is gegaan Rebbel, echt met pijn in zijn buik! Heb allemaal nummers gehad waar ik heen moet bellen mocht er wat beginnen. Maargoed, de wedstrijd is afgelopen en heb hem gezegd dat als ik niet heb gebeld alles goed was en dat hij dan best nog wat kon gaan drinken met de mannen in de kantine. Heb nog niks vernomen dus hij zal het wel naar zijn zin hebben! Zo ken ik mijn grote stoere kerel niet hoor!
ik strooi even he ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************