Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mijn ouders hebben een engelse volbloed en daar reed ik veel op en de 2 paarden van mn vriendin reed ik maar sinds ik mn 3e zorgenkindje(hond) erbij heb heb ik er weinig tijd voor :cry:

2. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    kwijl kwijl..... Ik heb een tijdje een eigen paard gehad... Maar die heb aan de manege moeten verkopen....

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    tis wel druk hoor en met 3 honden en onregelmatig werk lukt het echt niet meer :cry:

4. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    helaas. Ik wilde hier weer gaan rijden bij een manege, maar dat vond ik zo'n kleine meisjes boel dat ik er maar vanaf zie....

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Tipp vreselijk he die dierenhaters :evil: Morgen komt mn schoonzus op visite :x en die heeft ook de pest aan honden. Als er bij ons iemand binnenkomt is ons hondje heel enthousiast en begroet iedereen met een kwispelende staart maar zij liet een keer expres iets op mn hondje vallen zodat ze goed zou schrikken en wegging, ze dacht dat ik dat niet zag dat @#$wijf. Op dat moment zei ik er niks van omdat ze de vriendin is van mn vriend zn broer, dus wou op dat moment geen stennis maken, maar ik zit me nu al druk te maken om morgen, als ze weer zoiets flikt gooi ik ze buiten, dat ze niet om honden geeft prima maar dan moet ze maar wegblijven. Bah ik word weer zo kwaad als ik er aan denk :evil:
    Ook vindt ze der eigen zoooo geweldig, iedere keer geeft ze van die steken onder water van " och toen ik net zolang zwanger was als jij had ik nog maar een heel klein buikje" En dat ze zo blij is met haar eigen :confused: Nou ben ik heel blij als mensen blij zijn met hun eigen maar niet op die manier! Sorry meiden kan hier nog wel even over doorgaan maar daar is dit topic niet voor hihi. Einde klaaggezang!

Steffie en Truuz gefeliciteerd meiden met de zwangerschap :D

Rebbel super dat de nekplooimeting goed was, ben echt blij voor je :)

Riddle en mieke voor jullie een dikke knuf en suc6 in de volgende ronde!

Zora jij heel veel sterkte in de mmm.

Maranka voor jouw schiet het ook op meid, leuke foto's van het kamertje, ik zou ook wel een wiegje willen.

En iedereen die aan het klussen is veel suc6

Rox morgen is het weer zondag meid, dus mn duimen draaien ;)

Liefs Minnie

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    jammer joh, ja voor mij is een eitje heb zoveel paarden bij de hand alleen de tijd heb ik er gewoon niet voor ;(

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    minnie: Ze is niet echt een dierenhater, maar een bemoeial! Ze heeft zelf ook een kat en altijd honden gehad... Ze vind gewoon voortdurend dat ik niks goed doe...
    Sterkte morgen met je schooonzus!

@iggy: Kijk uit straks word ik nog jaloers ;)

8. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Goedenavond meiden.

Ik heb het handig opgelost. Heb een bijrijdpaardje, rijd haar drie keer in de week op vaste dagen en kan altijd ruilen met de eigenaresse of een dagje overslaan. Ik kan heel goed met haar eigenaresse en mag alles met haar doen. Alleen naar buiten, op eigen houtje naar wedstrijden..ideaal...

Verder wacht ik wel gewoon af wat ze in het ziekenhuis zeggen. Ik kan alleen van ma-vr tussen bepaalde tijden bellen dus ook niet op maandagochtend daar baal ik wel van. Maar probeer het wel gewoon maandagmorgen of morgen.

Steenbokje in principe zijn die follikels die niet groeien en springen allemaal kleine cystes.

en Mieke ik ben echt harstikke ongi.

9. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

Oct 23, 2007
    14,269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    @zora: sterkte meid! Ik denk aan je!
    Ik heb in de omgeving ook gezocht naar een bijrijpaardje, maar ik heb geen ruiterbewijs en dat vinden de meesten niet fijn!

10. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik heb ook geen ruiterbewijs en heb wel vaker op een advertentie via marktplaats gereageerd. In eerste instantie vragen ze dat vaak maar je zult zien dat ze weinig reacties gaan krijgen en dan terug krabbelen en je alsnog mailen. Vooral als er een bijdrage wordt gevraagd kunnen ze moeilijk bijrijders vinden.

Ik betaal overigens wel een bijdrage in de kosten maar het paardje is dan ook echt drie dagen van mij en op een manege betaal je meer dus vind het niet erg.

en dank je....ik ben momenteel even een schommel van emoties...heel apart. Heb me nu ook aangemeld bij het PCO topic en de meiden daar zeggen dat het heel normaal is dat je een keer een kortere cyclus hebt en dat zijn ervaringsdeskundigen dus ben nu wel weer gerustgesteld. Nu nog proberen het ziekenhuis maandagochtend te bereieken.

11. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Heb trouwens vanmiddag bij Kruidvat een avondkaart voor de negen maanden beurs gehad. Gisteren Guido Weijers gekeken en waar ging de show over: kinderen.

Hoe bedoel je alles gaat ineens over kinderen... :rolleyes: :)

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hahaha valt ons ook op overal waar we gaan zien we baby's raar he was eerst niet zo!
    wij gaan ook naar de 9maanden beurs... :rolleyes:

13. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hihi ja het zal altijd wel zo geweest zijn maar nu staan je zintuigen op scherp...

wij gaan niet naar de 9maanden beurs trek ik niet denk ik..jullie veel plezier en ik ga hopelijk volgend jaar..

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mn vriend is helemaal verliefd op alles wat met baby's te maken heeft... koopt half prenetal leeg en heeft al behoorlijk veel pooh setjes gekocht.... hahaha

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig kan ik heel goed met mijn schoonmoeder door een deur.
    Is totaal geen bemoeial en dol op dieren.
    Erg fijn want als wij met vakantie gaan zorgt zij voor al onze katjes.
    En ze wonen op 3 min. lopen. Dus handig voor vanalles :)

Minniie, wat een stom wicht zeg dat ze dat zo doet.
    Heb je het daarna wel aan je vriend verteld?
    Benieuwd wat ze nu weer uithaalt dus. Goed opletten en er meteen wat van zeggen dit keer hoor.
    Dit kan toch niet.

Mijn vriendje is toch echt minder bezig hoor met kindje krijgen.
    Hij moet nog steeds aan het idee wennen, ook al gaan we er wel voor.
    We zien wel wanneer het komt.

Oja Riddle, wij hebben 4 Maine Coons, 1 persje en een zwarte H-T-K kat.
    We hebben een paar jaar geleden een nestje gefokt, en konden geen afscheid van die kleintjes nemen, dus hebben we er 3 gehouden.
    Tja zo zit je dan al snel op 6 van die mormels ;)

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

goeiesmorgens!

het is zondag, laat de beeb maar komen!

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    goedemorgen.....
    allesgoed meiden?
    ga me zo weer klaarmaken om naar het werk te gaan bleghhhhhhhhhh

18. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

@rox: ik ben benieuwd meid! maar ik ben toch bang dat die kleine nog lekker warm zit daar! ;)

@zora: dikke knuffel meid! ik hoop dat je het zh snel kan bellen!

liefs rebbel

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik vrees er ook voor Rebbel

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihihi Rox, komt ie er wel een beetje gekreukeld uit hoor.
    Omdat ie al zo volgroeid is en je buikie dan krapjes wordt.
    Was mij mijn nichtje ook, duurde 1-2 weekjes en toen was ze wel ontkreukt :)

Ben een beetje aan het zoeken voor onze vakantie die we in mei willen plannen.

Share This Page